A Calvin Klein illatokhoz, azt hiszem, mindenkinek fűződik valamilyen emléke: a maguk módján igencsak különlegesnek számítottak, letisztultságukkal, nemes egyszerűségükkel. Sokáig nagyon vágytam egy Eternityre, egy ideje pedig az Euphoria van ott a 'szívesen viselném' listámon. A legújabb illatra, a Beautyra is eléggé kíváncsi voltam - hogyan fogalmazzák meg egy illatban a szépséget?
A parfüm arca Diane Kruger színésznő és a kampány sokkal inkább a női önérzetről szól, mint a szexualitásról (pedig az erotika igencsak jellemző a Calvin Klein illataira): a szépség, mint önbizalom, öröm, bánat, tisztaság, időtlenség. A reklámfilm nem olyan rossz, eléggé megragadt bennem, viszont Kruger idegesít, mintha egy vizsgatételt mondana fel a kamerába. Az üveg is egyszerű formájú, elegáns, kerekded, letisztult, némi fémes díszítéssel (engem borzasztóan emlékeztet az Idole D'Armani csomagolására).
Az illat maga - a tervek szerint - inkább az idősebb nőknek "javasolt", a negyven feletti, kifinomult és letisztult ízléssel rendelkező korosztálynak, aki már túl van a kísérletezgetésen. A főbb jegyek a liliom, a jázmin és a cédrus.
A parfümöt Sophie Labbé alkotta meg, aki többek között a Bvlgari Jasmin Noir, a Givenchy Organza és az YSL Parisienne kreátora is.
Az én véleményem szerint viszint ez az illat a fiataloké: méghozzá a romantikus, álmodozó, ábrándozó fiataloké. Egyetlen hatalmas, tiszta virágcsokor az egész, nem cukros, de édeskés és erős. Nem kifejezetten elegáns, legalábbis én nem tudnám elképzelni egy elegáns nőn, hiszen hiányzik belőle a visszafogottság. Nehezen elfelejthető, de barátságos, tiszta és biztonságos illat, ami jó hosszú ideig lehet egy kellemes, mindennapi megoldás. Anyukáknak, nagynéniknek, lánytestvéreknek vagy barátnőknek nagyon klassz ajándék lehet!
Nagyon sok új parfümöt találhattok a Parfümcenter oldalán!