Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Emma Watson megvált fürtjeitől

2010.08.05. 20:58 - Virgogirl

Címkék: fotó érdekesség híresség haj

Emma Watson minden módon igyekszik megválni Hermione Grangertől - ezért aztán alaposan megkurtítatta a haját. Leginkább fura.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr402202061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szegény milyen ronda így :O
Durva váltás, az már biztos!
miért ne kísérletezhetne? ebben a korban kell kitapasztalni mit nem szabad csinálni:)
lehet egyedül leszek a véleményemmel,de nekem tetszik,szerintem jól áll neki a rövid haj is
@neomatsek: nem vagy egyedül, szerintem is jól sikerült
Hű, nagyon klassz, szerintem is remekül áll neki. ((: Mondjuk ha két hasonlóan szép nő között kell választani, én mindig a rövid hajúra voksolok a hosszú hajúval szemben. ((:
nagyon-nagyon jó lett! hosszú hajjal könnyű szépnek lenni, aki tényleg az, az sokkal nagyobb dobás röviddel.
korai mia farrow :)
egyébként nekem eddig fel se tűnt, hogy ő egy szép lány.
@gyurmalány: A szépség ugyebár meglehetősen relatív, a megítélése meg szubjektív. (: Én pl. szebbnek látom Emma Watsont, mint... mittomén, pl. Megan Foxot.
@Etain: mondjuk, az pont egy gáz összehasonlítás, én is szebbnek látom EW-t, mint MF-et, de kérdezz meg egy 17 éves srácot...
Nekem hosszú hajjal sem tetszik. Jelentéktelen az arca.
@Virgogirl: ((: Egy mai átlagosan bugyuta 17 éves srác véleménye engem kevéssé érdekel e tekintetben.
@Etain: hát pedig az ő kezükben van a ... khm ... jövő :D
@cicómicó: nekem sem tetszik a lány, nem is értem körülötte a felhajtást, de jól áll neki ez a haj, és talán különlegesebb lesz tőle.
@katarocks: Más, de nem különlegesebb. Egy ilyen haj H.Berrynek vagy a fiatal Sharon Stonne-nak állt jól.
Ez így egy szép kép. Hogy ez csak a fotós érdeme-e, vagy valóban jobb lett az összhatás, azt így egy képről nem tudom eldönteni.
Neki egyébként nagyon vacak, vékonyszálú, kevés kis semmilyen haja van, amiből nagy frizurát amúgy sem lehet csinálni. Ezért is volt mindig olyan vidéki kislány feje. Így viszont azt látni, hogy legalább érdekes, merész a frizurája, és nem azt, hogy milyen vacak. Szóval én egyelőre azt mondom, jól tette.
Régen jobb volt a haja mert kiemelte a szemszínét. Abban biztos egyet értek hogy így sokkal modernebb, de nem stílusos.
Nekem így jobban tetszik! Merész lépés, de végre nem kislányos már...meglátjuk, mi lesz később belőle!
Nekem így jobban tetszik! Merész lépés volt, de végre nem kislányos már..majd meglátjuk, mi lesz később belőle....


süti beállítások módosítása