Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Betiltott fehérneműreklám - de miért is?

2010.04.24. 11:35 - Virgogirl

Címkék: reklám videó érdekesség fehérnemű

Botrány az extra méretű* modell főszereplésével készült reklám körül: a Lane Bryant cég azzal vádol nagy amerikai tévécsatornákat (a Fox-ot és az ABC-t), hogy nem voltak hajlandóak leadni a reklámjukat, mert az túlságosan "szexis"; a cég szerint azonban a nagyobb darab* nőkkel volt valójában gondjuk, épp ezért diszkriminatívak. A tévétársaságok viszont azzal vágtak vissza, hogy a cég nem tartotta be a szerződésben foglaltakat. A reklámban szereplő modell Ashley  Graham.

* a többi modellhez, ill. az ideálishoz képest

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr441947621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szerintem semmi gáz nincs benne,viszont annál inkább gázabbnak találom a kis anorexiás ribiket.Tényleg,most inkább legyek duci,mint miss anorexia!
Nekem tetszik, nálam a nőiesség itt kezdődik, de én azért hazabeszélek egy kicsit. :)
Az is valószínű, hogy a férfiak többségének (10/7) ez a modell jobban tetszik, mint mondjuk Kate Moss pl.
szerintem a lány tök jól néz ki,a reklám aranyos,nem közönséges,nem értem,h az amcsik mit hisztiznek állandóan ilyen dolgok miatt,ha kivillan egy mellbimbó vagy valaki szexisebb az elképzeltnél,akkor már mindjárt óbégatnak,én ezt már nem tudom a kulturális különbségek számlájára írni,ez szimplán röhejes...
Ezzel a reklámmal nincsen semmi gond, pont olyan, amivel el lehet adni az adott fehérneműket a csaj pedig nagyon szexi szerintem :-)

Off: Virgo, miért vetted le a blogomat az "olvasnivalók" közül? :-(
@The Strange: bocsánat, nem direkt, csak maximalizálva volt a megjelenített linkek száma, és amikor tettem ki újat, a régiek lekerültek :( nem figyeltem, elnézést, de megjavítottam
nekem is feltűnt, mert innen-oda szoktam navigálni. azt hittem, blogháború dúl :)
@Elanor_: tényleg csak annyi volt, hogy nem vettem észre :) Nagyon rohantam, amikor kiraktam...
@Virgogirl: @The Strange: Nehogy háború legyen hölgyek!!! :-)
@neomatsek: Egyetértek! Sztem az amerikaiak elszálltak, vagy rengeteg hatalomra tettek szert a lapos, ronda, törtető, vezető beosztású nyanyák. Védjük meg ezt vagy azt címszó alatt szétcseszik a dolgok sava-borsát.
van egy jó adag utólagos retus azon a hason :)
Amúgy csak a cicik jó nagyok, a modell a legkevésbé sem üti meg a molett kategóriát.
De gondolom ha valami keszeg, nulla mellű modellvalaki lett volna, akkor azt egyből leadták volna. Én leadnám, ha csatorna főnök lennék:D A csaj is jól néz ki mellesleg
Ha molett lennék, így szeretnék kinézni! Arányos, szép arcú, szép a cicije, nincs narancsbőre, szuper a hasa, @quika: Igazad van, gyanús, hogy retus...... Az amerikai prüdéria meg mondjon le!
Akartam kérdezni, h hogyan nézhet ki ez a csaj ennyire jól, amikor én már 65 kilósan sem voltam ilyen... nemtommilyen, narancsbőrtelen, hurkátlan/feszes bőrű, izé - értitek?
@Etain: Erre mondják, hogy tömör gyönyör. Valószínű egyébként, hogy nagyon magas, és így arányosan eloszlik a súly+genetika.
ez a reklám egyáltalán nem vulgáris! Pont a célközönségnek, pont egy olyan életérzést surgároz, amit kell, anélkül, hogy a spinning és a citromos reszelt répa jutna az átlagalkatú nő eszébe.

(A csaj bőre retusálva van, műanyagszerű a bőr, nincsenek pórusok, plusz sztem molett, de itt az volt a cél. Nekem ő azért már túl dús, és molett.) De nagyon rednben van, és tudja viselni. :-)


süti beállítások módosítása