Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Heti kérdés – csalás-e az alakformáló fehérnemű?

2010.03.11. 13:21 - Virgogirl

Címkék: szavazás divat heti kérdés fehérnemű

Az Oscar-gála előtt, a vörös szőnyegen a ruhákról és sztárokról tudósító riporterek nem egyszer kiemelték, hogy szegény színésznők mennyivel rosszabb helyzetben vannak, mint a férfiak: fűzőbe, csípőszorítós bugyiba, combformáló kisnadrágba kellett préselni a testüket, hogy szépen mutasson rajtuk a ruha (igen, ez természetesen felveti azt a kérdést, hogy egy egyébként is XS méretű celebritáson mit kell még összébb szorítani... ), meg persze a tűsarkú stb. Nem volt még rajtam órákon keresztül szmoking, úgyhogy nem tudok erről az oldalról nyilatkozni.

Nemrég viszont olvastam, hogy az alakformáló fehérnemű már nem csak a nők kiváltsága: lehet kapni kukit virtuálisan megnagyobbító, elöl kitömött alsónadrágot; hasleszorítós pólót és fenékgömbölyítő gatyát is. Kíváncsi lennék, vajon az átlagemberek között van-e olyan, aki felvesz vagy felvenne ilyet.

Az alakformáló, itt leszorítós-ott felpolcolós fehérneműkkel kapcsolatban volt már néhány vitám: vannak, akik úgy gondolják (elsősorban pasik), hogy a csípőszorító, a fűző vagy akár a push up melltartó egyszerű csalás. Olyan „ígéretekkel” csábít ugyanis, melyek, ha lekerül a ruha, azonnal semmissé válnak, és a korábban dögös dekoltázzsal rendelkező csajról kiderül, hogy valójában nincs is akkora melle... És arról, akin olyan jól állt a feszes farmer, kiderül, hogy itt-ott vannak rajta hurkácskák.

Azt hiszem, amelyik pasit egy-egy push up melltartóval be lehet csapni, az meg is érdemli ezt... A különböző szorítós-gömbölyítős-formálós ruhadarabok ugyanis nem tudnak annyira sokat változtatni azon, hogyan néz ki valaki. Persze, az ígéretek szerint egy-két ruhaméretet is lehet velük csalni, de annyira nagy különbség – látszata legalábbis – nincs egy 50-es és egy 48-as, vagy egy 36-os és egy 34-es hölgy között....

Ugyanakkor ezek a darabok nagyon sokat dobhatnak a megjelenésen, és ezen keresztül az önbizalmon is! A dekoltázs szebb lehet, ha megfelelő melltartót viselünk, a nadrág vagy a szoknya is jobban áll, ha olyan alsónemű van rajtunk... Éppen ezért lehet az, hogy annyira sokat változhat a külső látvány a Szeretem a testem/Meztelenül is szép vagyok típusú műsorokban. Éppen ezért, a legtöbb nőnek igenis érdemes egy-két hasonló "képességű" alsóneműt beszereznie, még akkor is, ha csak ritkán, bizonyos ruha alá viseli ezeket.

Szerinted?

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr181831197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én már a merevítős melltartót is alakformálónak nevezem, és esetemben csodákat tesz.

Egyébként én is láttam TVshopos hirdetésben a felsőtestre húzható has és "hátháj" leszorító darabot. Na egy olyat én is bevállalnék, de aránytalanul sokat kértek volna érte. A fehérnemű boltokban még nem találkoztam ilyennel. Egyébként az önbizalmat - legalábbis az enyémet - nagyon felturbózná.
@cicómicó: a családi legendárium szerint iszonyatosan kényelmetlen, és annyira sokat nem segít, viszont tényleg baromi drága
Sokáig képviseltem azt az álláspontot, hogy ha valaki nem képes elfogadni önmagát ilyen hájleszorítók nélkül, akkor diétázzon és sportoljon.
Mostanában viszont azt gondolom, hogy lehetnek olyan élethelyzetek, amikor önbizalmat adhatnak az ilyen darabok... és kár lenne boldog pillanatokat azzal elrontani, hogy a hölgy azon parázik, hogy egy kicsit nagyobb a hasa, annál, amit szeretne... felhúz egy hasleszorítós bugyit, és probléma megoldva :-)

Ettől függetlenül, én nem szívesen viselnék ilyeneket....
@The Strange: Bizonyára azért gondolod így, mert szerencsés vagy, és nincsenek háj-gondjaid. Rengeteget mozgok, nem zabálok sokat (koplalni nem fogok!!), és mégsem megy le a háj hormonális okokból.
Tudom, hogy a has/hájleszorító csak az illúziót adja meg, hiszen én úgyis tudom mi van alatta, de garantáltan jobban érezném magam, ha nem szembesülnék vele.
@The Strange: @cicómicó: az, aki felveszi, az pontosan tudja, hogy ott van... de egyik pillanatról a másikra sajnos nem lehet ezt megoldani, és átmeneti megoldásnak még mindig jobb, mint nem felvenni azt a bizonyos ruhát, amit nagyon szeretnél.
Plusz, azért nem minden a mozgáson/diétán múlik. Pl. Anyu és mostohaanyu mindketten a vékonyabb kategóriába tartoznak, sportolnak is, viszont volt olyan műtétjük, ami miatt a hasuk az istennek se lesz olyan feszes, mint Fergie-nek...
@cicómicó: nem vagyok szerencsés, diétázom, de azért néha nassolok :-) heti háromszor járok edzésre, és mégsem fogyok, pedig lenne honnan :( de természetesen nem szeretnék pálcikára aszalódni :-)

@Virgogirl: amit leírtál, azzal maximálisan egyetértek, pont ezért változtattam meg a korábbi véleményemet, az általad említett esetekben szerintem nincs az alakformálókkal semmi gond :-)
@The Strange: A heti három edzés+nasi nálam is megvan. Engem is csak a derékvonaltájban lévű hurka zavar. Úgy gondolom, hogy azt ez a kis leszorítóbigyó jól eltakarná. A többi problémás testrészt kiválóan lehet öltözködési trükkökkel palástolni.
estélyi alá simán felvenném, pusztán azért, mert jobb is lesz tőle a ruha esése, szebben áll, ha kordában vannak tartva a domborulatok :o) de azért mindennapi viseletnek nagyon kényelmetlen lehet.
@mici˙: Igen! :-) Alkalmi viselethez, amikor kell.
Egyébknt a ritkánt szavaztam meg, de nem tudom, hogy az 50 DEN-es harisnya annak számít-e, mert akkor elég gyakran hordok ilyet, és ez sztem minden nőnek jár.

A push-upról a férfiak tényleg ezt mondják, már én is hallottam szószerint, amit Virgo írt. Nem érint a téma, sajna túl nagynak érzem most őket.
@The Strange:
Múlt héten ötször voltam az edzőteremben, korlátlan bérletem van egy hónapig, alakulok. Viszont rájöttem megint, az úszás és torna kombó viszi le a legjobban. Tegnap voltam spinningen, érdekes, és durva, szombaton is megyek. :-)
Anyu névnapjára uszoda bérletet kért, Vári Attilát (olimpiai bajnok vizilabdázó) láttam, edzést tart gyerekeknek, édeees volt, és olyan természetesen kedves. Magasabb, mint gondolotam, de nem volt rajtam a kontaktlencse, és nem meredtem rá, szóval az arcáról nem sokat tudok mondani, nem olyan szépfiú, mint Kásás, de ő meg tök kopasz lett.
@The Strange: szóval csak azt akartam mondani, hogy nekem se megy a koplalás, családi ünnepségek is vannak dögivel, de nem szabad feladni. És most a rohadt idő sem kedvez a durva diétának, de kitartás. Édességet iktattam ki hétfő óta, és a kenyeret.
@Scala: Újabb közös vonásunkat fedeztem fel. Te is vakegér vagy, mint én. Kontaktlencse nélkül elmosódott pacákat látok...
Az úszni tanuló kisgyerekek pedig nagyon aranyosak. A medence mellett hagyott pici crocks-szerű papucsok megmelengetik a szívemet.
De egyébként az úszás tudja a legjobb izomtónusokat adni. ..
Ja, és tök jó fej anyukád lehet, hogy uszibérletet kér ajándékba...:)
@cicómicó: akkor az én anyukám is jó fej, és én is csatlakozom a vakegerek táborához :D
@Virgogirl: Ez egész biztos hogy így van. Nagyra becsülöm az idősebb korosztályt, akik odafigyelnek, hogy mozogjanak. És nem feltétlen a fogyásért....
Van egy kedvenc pasim az usziból. Most 55 éves, fantasztikus, igazi úszó teste van, egyáltalán nem látszik rajta a kora. Mesélte, hogy 45 éves koráig masszív alkoholista volt+dohányzott, aztán egy delírium után úgy döntött, hogy elég volt. Elkezdett mozogni, futni, úszni, amit előtte sosem tett. Egy-két év után elment maratont futni, Balatont átúszni stb. És azóta minden héten jön úszni, és 6-8 km-eket lenyom.
Na számomra ő egy példaértékű ember, volt ereje fordítani az élete alakulásán, pedig választhatta volna továbbra is az egyszerűbb életet.
@cicómicó: Ez a történet olyan szép! Most egy picit magam alatt vagyok (önsajnálat), úgyhogy jól esett olvasni! Nagyon köszi. :-)))

Feles dioptria, rövidlátás, de abban a félhomályban vagy nem is tudom rosszabb. Kell a lencse vagy a szemüveg, vezetéshez mindig hordom.
@Scala: és bizonyos kötött ruhák alá a kombinét. ómamás, de mégis jobb, mint a rossz helyeken testre tapadó kötött ruha.
lányok, ha fogyni szeretnétek ruházzatok be egy pulzusmérő órára, megéri!
@mici˙: Ha megveszem a pulzusmérőt, lefogyok?? :)))))
@cicómicó: :DD hát, nem úgy, hogy felteszem, tolom a kanapén a somlóit és mégis fogyok, de hasznos kis jószág. az emberek 99%-a azt hiszi, hogy minél keményebben edz, annál többet/hamarabb fog fogyni, de ez szerencsére nem így van.
@Scala: az 50 denes harisnyát nagyon adom! Televagyok szupervastag fekete harisnyákkal meg vádliig érö fekete legginsekkel a kis farönk lábaimra. Sőt, hamár leszoritodolgokrol van szó, szeretni fogok speciális anti-visszér harisnyát is, egészésges és -ami az én kis farönk lábaimnak kell - össze is huz, lesz benne normális bokám :) pedig vékonyka vagyok felül, talán tul izmos is, de lábaim...borzaszto. NDKs uszonö vádlikkal.

Igen, hiszek abban, hogy ezeknek a leszorito-dolgoknak van létjogosultságuk, és nem, szerintem nem csalás. Föleg mondjuk 1-2 gyerek szülése után, igenis van létjogosultsága a hasleszoritos bugyiknak.
nem kell annyit zabálni
Nő létemre sosem értettem, ki az a pasas, aki az egekig fölpocolt mellre rajtol rá. Nem is sejti, hogy térdig gördül, amint a hölgy leveszi a rafkós fehérneműt?
Soha nem vennék föl olyan ruhát, ami csak akkor áll jól rajtam, ha alatta virslibőrbe vagyok préselve.
@bagaela:
csak egy jó tanács,ha vastag a vádlid,akkor nem igazán tesz neki jót az olyan leggins,ami pont a vádlidig ér,mert szélesíti és kiemeli,inkább vegyél fel olyat,ami picit hosszabb,akkor tényleg vékonyabbnak fog tűnni:D
Nem próbáltam még az alakformáló cuccokat, de egy barátnőmmel csodát művelt, amikor a menyasszonyi ruhájába nem fért bele:)
@mici˙: Hasleszorító bugyim nekem is van, nem drága, és arra pont jó, hogy tisztességesen be tudjak gombolni egy blúzt úgy, hogy ne nézzek ki úgy, mintha az összes gombom le akarna pattanni.
Cicómicó, a hájat nem a mozgás szedi le, hanem a mozgás miatti javuló vér és nyirok keringés, abban az esetben, ha a test megkap minden szükséges tápanyagot ehhez.
A test intelligens "lény". Sokkal okosabb bármilyen fogyókúránál, orvosnál, természetgyógyásznál, képes kitakarítani és regenerálni mindenét(akár drámai sebességgel is), minden azon múlik, mit tolsz magadba ahhoz, hogy ezt meg tudja tenni.

Mi akadályoz meg abban, hogy ezt elérd?
@bagaela: Most én is elégedetlen vagyok a lábaimmal, és rájöttem az úszás a legjobb rájuk + kis futás lábsúllyal. Jelenleg egyiket sem csinálom, hanem ezerféle egyéb dolgot a korlátlan bérletemmel az edzőteremben, hááát, basszus, alakulok, de a lábam egy nagy szar. :-(
a csalással egyetértek, nem szabad.
sokan arra hajaznak hogy hajaznak hogy ha csalással eljutottak a céljaikig, akkor onnan már a partner nem fordul vissza (most hirtelen a How I Met Your Motherből a Naked Man jut eszembe).
viszont vannak kegyes hazugságok, amiket meg lehet lépni, és azt miért ne? valakinek jobban áll az egyik ruha, akkor miért hordja a másikat? csak mert másnak mutatja?
"Azt hiszem, amelyik pasit egy-egy push up melltartóval be lehet csapni, az meg is érdemli ezt..."
miért is?
@Scala: Én még 80denes harisnyát is hordok.
Vannak bizonyos pillanatok amikor ezek tényleg pillanatnyilag segítenek. Én sajnos sokszor puffadok fel az ülő munkától és akkor csodákat tesz, ahogy @kicsibuta is írta.

A közeljövőbe több esküvőre is hivatalos leszek és a fabsugaron láttam egy olyan darabot, amit lehet be is fogok szerezni, Azt hiszem ez nem ámítás, de lehet alkalmi ruha alá elkél majd pici segítség, még ha előtte rajta is vagyok, hogy lemenjen pár kiló. :)
@janettaylor: Szia Zsani,
Igen, természetesen nekem is van 80 DEN-es, csak kifelejtettem, amikor írtam. :-) Kell az!
Lehet, hogy csalás, de néha jól jönne egy jó hasleszorító. Érdekes, amikor megpróbálok egy ruhát, akkor általában oké minden, amikor eljön a nagy pillanat, hogy felvegyem, lufi, sőt léghajó nő a hasamban. Tudok behúzott hassal leledzeni órákig, de jobb lenne, ha nem kéne koncentrálni rá, de még nem vettem ilyesmit.
Azt hiszem ezek az alakformáló eszközök, nem igazán arra vannak hogy jobban nézzünk ki. Arra hogy jobban érezzük magunkat. Ahogy Te is mondtad nincs olyan sok különbség egy 34-es és egy 36-os ruha méret között. Viszont a kisugárzáson sokat dob. Én úgy gondolom, egy nő szebbnek néz ki ha szebbnek érzi magát. Ez önmagában vonzó tud lenni. Ha felemelt fejjel botorkálsz végig egy tűsarkúban, nem ugyan azt a hatást fogod elérni mint mikor görnyedten csámborogsz....
esztu.-val értek egyet, ezek a termékek abban segítenek, hogy Te jobban érezd magad! De azért hasznosak is, és lehetnek szexik is: lehet már mintásban és csipkésben is kapni.
Ha már hordasz fehérneműt, akkor miért ne lehetne alakformáló! :)


süti beállítások módosítása