Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Boldog születésnapot!

2010.01.10. 00:18 - Virgogirl

Címkék: fotó híresség születésnapos

Joely Richardson
1965. január 9.
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr901660364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pedig annyira ismerős...
Utánanézek. ;-)
@The Strange: Köszi, azt nem ismerem. :-)

Megnéztem, a The Patriotban láthattam... meg tán néhány filmben, talán 101 kiskutya '96-ból, de azt végül azt hiszem nem láttam.

Vannessa Redgrave lánya, és Tom Richardson volt a papa.
Kés/alatt. aha.
Azt íjánlottátok, hogy nézzem, mert bejönne.
Mostanában nem nézek sorozatot. :-), de hátha be tudom egyszer pótolni.
@Scala: plasztikai sebészetes, szerintem tetszene ;-)
a Kés/alatt-os karakterét nem bírom, másban meg sztem nagyon nem láttam. de egyébként normális nő lehet.
@Scala: a kés/alatt nagyon jó. én most kattantam rá igazán :)
amúgy ez a nő nem tartja jól magát. vagy csak a sorozatban tűnik mindig olyan kialvatlannak. meg soha nem tudom eldönteni, hogy elől ősz a haja vagy ennyire világosra festették? itt nem olyan feltűnő..
Nekem ősznek tűnt a sorozatban.
Az utolsó Mimicben is szerepelt.
újra itt:D

már régóta nézem a kés/alattot,de ezt a nőt nem bírom,sem a karakterét,sem őt magát,az zavar,h olyan hihetetlen jó nőnek állítják be,pedig szerintem cseppet sem az:S
Szerintem a kés/alattban jól játszotta a zavarodott nőt, aki nem találja magát férje-pasija-nője Bermuda-háromszögben.
Csodálatos színei vannak
@neomatsek: Sztem gyorsan öregedő típus, ezen a képen is annak tűnik. és van benne valami bizonytalanság, biztosan nyomasztják a nagy nevű művész felmenők... :-)
@Virgogirl: Igyekeztem. + nem tudtam aludni. :-)))
Ezenkívül még a BBC karácsony után volt A Day of the Triffids című két részes feldolgozásban

Plussz nagyon sokan gyűlölik a Nip/Tuck-ban :D (köztük én is )


süti beállítások módosítása