Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Száz dollár egy körömlakkért?

2009.11.19. 23:46 - Virgogirl

Címkék: chanel köröm agyrém

Elképesztő hisztéria alakult ki a Chanel Jade Green elnevezésű, halványzöld körömlakkja körül. Mivel már szinte sehol nem lehet kapni, az E-bay-en akár 100 dollárt (20 000 forintot) is elkérnek érte... Ami azért talán egy kicsit sok. Persze, ha vannak kultikus táskák és cipők, amiért ölik egymást a nők, akkor miért ne lennének kultikus körömlakkok? A Chanel lakkjaiért korábban is folyt már a harc, a Black Satin és a Vamp/Rouge Noir - az utóbbi Mia Wallace körmén "szerepelt" a Ponyvaregényben - szintén az eredeti ár sokszorosáért talált gazdára az aukciós oldalon. Ha legalább tartós lenne, de ez csak egy könnyedén lemosható, lekopó, elfogyó körömlakk... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr471538412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Még sosem volt Chanel lakkom, csak YSL.
Egyszer szeretnék, de 6000 ft a lélektani határom.
és már az is what a waste!

Egyébként egyre nevetségesebb ez a márka hiszti, és sztem az amcsi fogyazstók szítják.
Mi van a bloggal, fura warningokat ír ki rossz helyeken... :-(
Folyton van valami... :-(
mostanság imádom a zöldet,így fel is tankoltam szemfestékből,ceruzából és lakkból is,de a 100 dolláros ár nekem elég húzós,én már az OPI 1800 forintos árainál is csak pislogni tudok...
A lakk ocsmány. Én már a narancssárgától is borzongok, nemhogy a zöldtől. Franciamanikűr és a piros árnyalatai jöhetnek, egyszer volt egy kék körömlakkom, de akkor még gimis elsős lehettem... (lázadó korszak)
Viszont a táska! Egyemmeg, ölni tudnék érte.
@Scala: Jó a Chanel, de azért 6E-t sem ér egy lakk. Nekem csak egy Chanel lakkom van. (többet szerintem nem is veszek ilyen drágán lakkot)

Nekem nem jön be ez a zöld, de ebay-en sokat nézem a Chaneleket és láttam ezt a mániát. :-D Hozzáteszem ottt sokszor olyan áron vannak a Chanelek, hogy egykutya az üzlet áraival. :-)
@janettaylor: Mondom én, hogy agyatlan nagy a kereslet rá, ahol az olaj/fegyvergyár részvényekből élnek. :-)
A Rogue Noir special edition volt?
Csak azért lep(ne) meg, mert nekem van olyanom, és valami Douglasban vettem tavaly.
Vagy a Vamp/Rogue Noir volt egy speckó szín?
Egyébként nekem nincs problémám a minőséggel, sőt, nagyo jól bírja, igaz, alapozó- és fedőlakk közé szoktam kenni, mint minden színes lakkot.

PS: ez a zöld szín körmön valóban ocsmány.
@Nutcracker: remélem, jól tudom, de csináltak egy lakkot, még a kilencvenes években, limitált szériásat, de aztán annyira bejött mindenkinek, annyira sikeres lett, hogy 'állandóra' tették. Előbb ez volt a neve, aztán átnevezték. Azért a perjel (mármint /)
@Virgogirl: OK, köszi, így már érthető számomra :-)
nekem tetszik ez a szín.

milyen kapa körmei vannak a modellnek! (pont mint az enyém...)
@Scala: igen hiszti, olvastam is róla valahol.@Nutcracker: valóban nem szép.
Egyébként bementek a Rossmannba és a Miss sporty, v mit tudom én milyen "márka". ugyanilyen szinűt meg lehet kapni valami 600,-Ft-ért.
Persze a modell által viselt lakknak a nevét kell megfizetni.
@neomatsek: de jó neked, hogy jól éll a zöld szín. Nekem egyik árnyalata sem.
Ez nagyon ocsmány! Ingyen se kéne!
Nekem a jádezöld és a fekete kombinációja kifejezetten nagyon bejön. A körömlakk tetszik és az összes többi jáde színű kiegészítőjük is szép. Extravagáns... de horribilis összegekért vágják hozzád... Sajnos. :-(
@Makola: az összes ilyen luxusmárka cucc horribilis, és pl. az amerikai / angol vásárlók kiselejtezik, lomtalanításkor. :-DDD (mármint a ruhákat, táskát).
Aztán jön ide a turikba.
Rájöttem, hogy amíg nem kapom meg a blog gazdájától az alapozómat, semmilyen Chanel cuccom sincs. Most parfüm sem. Hm. :-(
hát én csak azt mondom,a chanel az chanel


süti beállítások módosítása