Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ezadivat: 5 alapdarab télre

2009.10.29. 20:39 - Virgogirl

Címkék: divat ruha tél kabát csizma divatblogok éjszakája

Hosszú szárú csizma
Hosszú lábú, vékony lányoknak alapdarab, de szerintem mindenki másnak is előnyösebb, mint a bokacsizma. Az orra legyen kerek, az anyaga pedig puha bőr vagy velúr - így elkerülhető a durván ribancos és/vagy dominás külső. Rövid szoknyával vagy kisnadrággal (és persze nem átlátszó, vastagabb harisnyával), hosszú kabáttal, szűk farmerrel venném fel...

Szőrmegalléros kabát
A bőr és a szőrme egy ideig elég mostohagyerekek voltak, de idén egyre több a minőségi darab. A pufi- és steppelt dzsekik helyett a strukturáltabb kabát idén divatosabb lesz, hangsúlyos szőrme kézelővel, gallérral, díszítéssel. A klasszikus bundáktól én mindenkit óva intenék, mert nagyon kevés ember kivételével úgy nézünk ki bennük, mint az jegesmedvék. És persze nem kell, hogy a szőrme valódi legyen (bár annak van egy hangulata, de megértem azokat, akik nem akarják leölt állatok gereznáját magukra ölteni).

Vastag kötött pulóver
A kötött pulcsi abszolút kötelező darab minden télen (kinek nem?), ám idén a tervezők is szerették. Különösen egyszínű, de texturált pulcsikat érdemes beszerezni - nagy, vastag, kényelmes és puha legyen. Az én személyes kedvencem az ír minta, sajnos, nem a legtrendibb, de annál szebb. :-)

Katonai ihletésű kabát
Hadtörténésszel a hátam mögött... ez az egyik abszolút kedvencem. Kicsit rockos, vagány, kicsit elegáns, és nagyon jól kihasználható. A hagyományos - klasszikus! - egyenruhákat idézik a váll-lapok, a sujtásos díszítések, a fényes zubbonygombok, a széles, elütő színű hajtókák, az állógallér. Annak ellenére, hogy egy maszkulin trendről van szó, nagyon nőiesen is lehet viselni (a férfi és a női keveredése egyébként is nagy divat lesz).

Blúz nyakkendővel
Előzőleg megemlítettem: az egyik meghatározó trend idén télre a férfias és a nőies vonalak keveredése, a dandy-lady lesz. A feszes nadrágok, a férfias mellények, kabátok és a hagyományos pasi-kiegészítők (pl. mandzsetta) csodás kiegészítője egy magasan zárt, nyakkendővel vagy zsabóval, fodorral díszített blúz.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr271485001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tetszik. Jól használható kis "anyag" lett ez Virgo drága! :-)

sorban halladok, ahogy én érzek ezek iránt, ha nem bánod:

hosszú szárú csizma - szoknyával, sorttal mindenképpen előnyösebb bárkinek, de én személy szerint nadrág alá nem csípem. Ott maradok a bokacsizmánál...
szörmegalléros kabát - pufi "sohasenem" :-D Mindig szövetet hordok vagy bőrt és a szőr már tavaly is bejátszott mindkettőnél és nagyon bevált...

vastag kötött pulcsi - mindig, mindig... Most is abban vagyok, egy csipke kötésű hosszú világosszürkében, aminek ejtett a nyaka. Ez az egyik alapdarab amit szeretek a hideg időben.

katonai ihletésű kabát - személy szerint kicsit kezdem unni...

blúz nyakkendővel - szintén egy olyan dolog, amit be kell szereznem, mert közel áll a szívemhez a dandy-look! :-)
A katonai kabátokat én is csípem!(van is 1-2)
pedig a katonai ihletésű kabát igenis jó.:)bár vannak meglehetősen extrém darabok is, most, hogy még jobban rákaptak a vásárlók,(ha jó helyen keresed) egyedi, de viselhető kollekciókból szemezgethetsz.szerintem én is levadászok majd valami nem mindennapit.
a vastag kötött pulcsi és a magas szárú csizma pedig idén is kihagyhatatlan:))kösz a tippeket
Tegnap beültem a This is itre, és szegény néhol MJ nagyon trendi vállapos, Balmain magas vállas zakókban nyomja.
Szűk farmerral, mint egy jó nő a 2009-'10-es trendből.
Sorry, nem szeretnék sértő lenni, de tényleg tök stílusos cuccokat eszkábáltak neki.
Szóval az utolsó két pontot látjuk megvalósulni a Jackson filmben.
@janettaylor: nem farmer alá, hanem fölé! A katonai kabáttal kapcsolatban: az, hogy te unod, még nem jelenti, hogy nem lesz vele tele az összes üzlet (a szokásos "le vagyunk maradva" szöveg...)
most vettem új csizmát, istentelen összegért, de imádom. nekem a kerek lábfejrész nem az esetem, úgyhogy örültem neki, hogy ez hegyesebb egy picit. de jó hosszú a szára.
vagabond.com/vagabond_product.aspx?ItemNr=2831-012&color=

a szőrmegallért csak szövetkabáton szeretem. a vajszínűekhez különösen megy.

kötött pulcsi mindig jó. most a grafitszürkéért rajongok.

katonai ihletésű kabát: pár évvel ezelőtt nagyon akartam, azóta nem annyira.

blúz nyakkendővel: nekem egyszer volt nyakkendőm, még nyolcadikos koromban ballagásnál, azóta rühellem. ellenben vannak szép blúzok, nem tudom a hivatalos nevüket, de mellrészen fodrosak, masnisak és a többi. azok tetszenek. alapjáraton azonban nem vagyok blúzos, mert kiskoromban az ünnepi blúzok, ingek mindig lifegtek rajtam...
@Virgogirl: Akkor félre érthető voltam. Úgy tetszik, ha be van tűrve, csak én hordok klasszikus egyenes szabású farmert és az alá nem viselem el.

katonai kabát - szubjektív volt és trendi is, de én személy szerint unom. :-)
@janettaylor: nem csak te :-) Egyébként nadrág alá az ilyen hosszú csizma csúnya és biztosan kényelmetlen is...
@Virgogirl: Hülyén néz ki...
zárójelben megjegyzem, hogy örülök, hogy más is unja... :-)
@janettaylor: @Virgogirl: Jaj, úgy a csizma tényleg elég gáz.
@gallianori:
Megnéztem, nagyon Nóris. :-)
Az az igazság lányok, hogy ma én is megpillantottam 'a csizmát'. Horváth cipő kínálata (ciki, de ez van), a márka Moda di Fausto.
Ára fááááj még egy kicsit, ezért nem is ringattam bele magam...
Megvan, mit akartam kérdezni! Ha már a szőrről van szó, mi a szösz az a perzsaláb...? Valami fekete kondor szőrme, egy néni adott egy olyat, mert rá nem jó, és különben is marha nehéz. Nagyon szép, meg fogom az ujját csináltatni (rövid rám), de mégis mi a búbánatnak a szőre az...? Juh?
@sorica123: életemben nem hallottam, de megkérdezem anyut
@sorica123: Igen, valami olyasmi! :-)
Én szeretem. :-))) és nem is igazán szőrös, amolyan soft félig állatbarát dolog az én olvasatomban. :-D
@sorica123: @Virgogirl: kisbárány bőrének a lábrésze anyu szerint
@Virgogirl: na,ez nagyon állatbarátul hangzik :( :D
egyébként a zsabó az nem a lötyögős fodorhalmaz?
@Virgogirl: Juuuuuuuuuuuuj. Sejthettem volna.
Csak a lába? Akkor ez csak az a finom szőrös rész lesz, nem a kishurkás... :-((((
Ahhoz képest, hogy nem is eszem bárányt, mert egyszer egy kamionról hallottam őket bőgni decemberben.
Most átmentem szentimentálisba... abbahagyom.
@gallianori: @Scala: anyu elkezdte volna elmondani a módszert is, de nem hagytam...
hosszú szárú csizma: na olyan kérdésem lenne azzal kapcsolatban, h térd fölé érő (azaz hátul hosszabb is) szövetkabáttal milyen ez? mert akiken én láttam képeken hosszabb kabáttal, mindegyiknek ki volt gombolva a kabátja és úgy persze jól nézett ki. de az én szigorúan szabott kabátommal nem tudom elképzelni. sztem nagyon összeérne már a 2. magasnak magas vagyok, szóval test aránybeli problémáim nem lennének... :) szerintetek?
a másik, h a bnőm 2 éve vett már ilyen hosszú szárú csizmát (6000ért bőrt a zarában.. mázlista) és neki elkezdett már kitágulni a combján, ezért csak nagyon vékony nadrágokat vesz alá, nehogy rosszabb legyen.. nem tom, h mindegyikkel így van-e.
@katarocks: szerintem inkább rövidebb kabáttal kellene megpróbálnod, ha pont "összeér" az nem néz ki olyan jól szerintem
@Virgogirl: hát igen, én is így gondoltam. viszont képtelen vagyok rövid kabátnak járni télen, nekem befagy a fenekem :) azért majd felveszem a téli kabátom és úgy elmegyek próbálgatni.
@gallianori: pont ezt a csizmát néztem ki én is :D
@katarocks: középhosszú? Éppen feneket takaró? :-)
@janettaylor: nem-nem, jóval fenék alá. elől meg combközép :)
@katarocks: Megértem, mert nekem is olyan a legtöbb kabátom, amit viselek. :-)
Még mindig a bárányoknál...
@Virgogirl: ÁááááááááááÁÁÁÁÁ! :-D
@Virgogirl: De! :-D
Maximálisan az volt! Persze. :-DDD
@Virgogirl: @Scala: igen, én is valami birka-bárány-juh témára gyanakodtam. Eggyel értelmesebb, mint a vadállat szőrmék: a patásokat legalább megeszi a jóképességű embör, miután szétszedte, nem ám kihajigálja, mint pl a csincsillát. Ettől függetlenül nem szeretnék bárány, nyúl, marha, meg semmi ilyesmi lenni, esetleg tanyán. De ott is megennének.


süti beállítások módosítása