Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Napi SATC fotó: mit keres ott Miley? (update)

2009.10.20. 15:47 - Virgogirl

Címkék: fotó film érdekesség híresség

Miley Cyrus is kapott egy kisebb szerepet (hogy, milyet, azt még természetesen nem lehet tudni...) a Szekszésnyújork folytatásában - a szemfülesek annyi infót szereztek meg, hogy ugyanolyan ruhát viselt, mint a Samanthát alakító Kim Catrall, és Smith új filmjének bemutatóján futnak össze... A másik hír talán ennél is izgalmasabb: Tim Gunn amerikai divatguru is megjelenik majd néhány percre a vásznon. Egyre gyanúsabb nekem ez a rengeteg híresség... Talán így próbálják kitölteni a történet hiányosságait?

Update: találtam egy egészen jó teljes alakos fotót róluk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr481456660

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én annyit hallottam,h mileynak nem lesz igazi beszélő szerepe,csak megjelenik a filmben,de egyre jobban félek,h ez a második rész nem lesz valami nagy dobás:S:S
@neomatsek: az is elég, hogy ha megjelenik, általában szeretem a cameókat, de ez egyre erőltetebbnek tűnik...
nemszeretem az ilyen agyon kedvencezett , mindenkislánykedvence sztárokat... lásd még vanessa hudgens...
Csak nem ugyanolyan ruha van rajtuk?! Nincs véletlenül egy egészalakos fotó róluk?
@Brüsszeli csipke:
justjared.buzznet.com/2009/10/17/miley-cyrus-kim-cattrall-pucker-up/

a sztori,h sam próbál fiatalos maradni és egy vörös szőnyeges megjelenés alkalmával ugyanolyan ruhában jelenik meg,mint miley,aki magát alakítja a filmben
@neomatsek: akkor én már ne is nézzek :-((( lassú vagyok.... Egyébként elég kiszámítható volt, hogy ez lesz a sztori, és éppen ezért elég ciki is...
@Virgogirl:
bocsánat,nem akartam belekontárkodni,csak pont nézegettem a képeket,amikor megláttam,h brüsszeli csipke szeretne egész alakos képet:S
Samantha szemhéjsminkje tökéletes, nem? Vajon tusvonal is van?
A megereszkedett bőr viszont szomorú...

Ezt a filmet csak dvd-n, amikor már lement az őrület...
Miley meghízott.
Nem gonoszkodásból...de csakúgy észrevettem.
Azt olvastam, hogy Miley a fiatal Carrie-t fogja alakítani a filmben...kíváncsi vagyok.
@ElisabethB.:
és hogy tudna együtt szerepelni a fiatal carrie és az öreg sam egy jelenetben,kicsit furcsa lenne:D
@CsengeV: Én is! :-)))
@ElisabethB.: A fiatal Carrie-t?! Egyre kevésbé áll össze ez a film. :-D
@neomatsek: Köszi. Az azért ciki, hogyha egy ruha, amit a fiataloknak szántak, jobban áll az idősebb nőn....
@Virgogirl: bocsánat, hogy nem vettem észre. Az elmúlt napokban nagyon leszívtak agyilag
azért Samantha nem panaszkodhat ennyi idősen...
A jelenet lényege az lesz,hogy rájöjjön a Samantha, hogy nem a korának megfelelően öltözik.
hát, azért amíg ilyen jól áll rajta ez az aligruha...na, jó akkor sem a korának megfelelő, de valóban jobban áll rajta mint a kiscsajon. és ez nagy szó tőlem, mert alapból nem tetszenek a széles hátú, kis mellű nők, de itt mégis sam viszi el a pálmát
És végre: decemberben jön DVD-n az első évad...szinkronos+feliratos, szép borítóval...Csak rajongóknak:)


süti beállítások módosítása