Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

OK vagy KO - piercing?

2009.10.11. 16:58 - Virgogirl

Címkék: szavazás ok vagy ko

 

(leginkább az arcon lévőkre gondoltam...)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr371442890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bevallom nem szavaztam,mert szerintem ez így túl általános,a piercingnek rengeteg fajtája,formája létezik,és valamelyik szép,valamelyik meg nem,tehát inkább konkretizálni kellene a kérdést
Én konkrétan az arcon lévőkre gondoltam. Bár biztosan van, aki egy kalap alá veszi a többivel.
Azért odaírom :-)
Én egy kalap alá veszem: piercing és tetoválás nekem nem.
Tudom, hogy a természeti népek is, de nekem olyan gázos. És nyelvben lévőt láttam már fogorvosi rendelőben. Nem frankó.
Plö ez a szájban, nyelvben lévő nem tetszik, mert balesetveszélyes. De az orrban lévők, főleg a kövek tetszenek, meg láttam, akinek a szemöldökös is jól állt.
Amúgy semmi kiálló, hülye helyen lévő vagy ideget bizgeráló piercinget nem hordanék, sőt némyelyiknek a látványától is összeborzadok, hogy az nem fáj??
ma láttam egy lányt, az arccsontján levő bőrbe volt szúrva piercing... a fogszabályzós nőnek meg régen a homlokában volt, közvetlenül a haja tövénél.
egyénfüggő az egész, de a legtolerálhatóbb az orrpiercing.
Off: Virgo melyik Jack Nicholson filmet nézed, babe?
Nekem nem tetszik..ha nem akarok finoman fogalmazni, akkor ronda és gusztustalan. Az orrban lévő különösen, olyan, mint egy rászáradt, ezüst színű t..ny.
@Virgogirl: Fantasztikus film! Mindent elmond a kényszerbetegségről! :-)))
@ElisabethB.: te még a... sebváltót is glásszékesztyűvel fogod aranyom. De inkább nem szólok semmit, ti vagytok itthon. Lám, még a Gallianori-féle normális beszéd sem működik, itt bizony fanyalogni kell ha kell-ha nem.
KO.... kicsit mar divatjamultnak erzem a piercienget. jo tudom h ez idotallo dolog, de mar akkor sem a lazadast szimbolizalja, is kisse olyan 90es evek szaga van...

ettol az Amber Rose-tol kulonben hanyok :S
@Virgogirl:
én is néztem,annyira imádom azt a filmet,jack pedig zseniális benne,ja és köszi a konkretizálást:D:D:D:D

szerintem ez a piercing dolog eléggé egyénfüggő,valakinek jól áll,valakin meg olyan erőltetett,ami nekem nem tetszik az az ajakpiercing,mint ami a képen is van,na meg a szépségpötty piercing

@ElisabethB.:
van fülbevalód? csak mert az is piercing:D
@sorica123: finomabban, ha lehet kérnem, ez a stíl itt nem menő
@sorica123: ezzel most megleptel. elmagyaraznad miert?
nekem a nyelvemben van kb. a teljes napfogyatkozas ota es 6 evigvoltam egyuttegylanynal akinek szinten volt. soha semmi problemank nem volt belole.
de azert jobb felkeszulni :)
sry, latom volt tobb kommented is. a baleset veszely erdekel.
@bigyibogyo: és nem fájt? pl. amikor berakták? milyen érzés, amikor ott van? Fogalmam sincs róla, azért vagyok ilyen érdeklődő.
minden orvostanhallgató hallott olyan esetről amikor nyelvpiercing gabalyodott össze intimpiercinggel vagy két intimpiercing egymással :DD
de minden egyetemen vannak ilyen legendák
@mici˙: és még annyi variáció lenne... :-DDD
@Virgogirl: :) lehet.

szia, jó éjt!
@sorica123: az utolsó mondat azért cuki :D
@mici˙: Ezek az ügyeletis, sürgősségis storyk :-DDD
@Virgogirl:
szúráskor a nyelvedet lefújják lidokainnal,tehát teljesen elzsibbad,nem érzel semmit,ill. érzed,h megy át a tű a nyelveden,de nem fáj vagy csak nagyon minimálisan,vérezni szintén csak nagyon gyengén,ha vérzik egyáltalán,utána pár napig be van dagadva,furán beszélsz,ezen mindenki jót mulat:D
amíg gyógyul az egész,addig meg is szokod,és már fel sem tűnik,h ott van,sőt utána az a furcsa,ha nincs bent

nekem két piercing van a nyelvemben,és egyelőre nem tudnám elképzelni,h kivegyem őket:D

egyedül kajáláskor kell picit figyelnem,mert a káposzta,a spaghetti és a hasonlók hajlamosak a feltekeredésre:D
@neomatsek: :)) Van. Sőt, mi több, fülbevaló nélkül meztelennek érzem magam, ezért mindig hordok. Nem pont a "piercing helyzet"-hez hasonló, de talán mégis..az sem tetszik, ha valakinek minden ujján gyűrű van, nekem egy kicsit közönséges. De ettől függetlenül szeretem a gyűrűt..szóval a fülbevaló tetszik, de a többi nem. (Aztán persze felmerülhet kérdésként, hogy ha pici koromtól ezt láttam volna, és már a szüleimnek is lett volna, mennyire tartanám természetesnek/mennyire tetszene.)
@neomatsek: az utolsó mondaton hangosan felkacagtam

@ElisabethB.: jó kérdés, hogy mennyire számít már ez természetesnek (és ezzel együtt mennyire veszítette el a "lázadás" jelentését); szívesen mondtam volna, hogy 'de hát a fül lyukasztása a legrégebbi és legelfogadottabb', de az ősi kultúrák, természeti népek évezredek óta használják a piercinget, szinte minden ma ismert helyen.
És ezzel már el is jutottunk a kinek mi a szép kérdésig..
Mostanában láttam néhány fiatalt (biztos régebbi jelenség, de hajlamos vagyok álmodozva mászkálni), akinek a fülcimpájában hatalmas lyuk volt, amit némelyikük cellux ragasztó belsejével töltött ki..át lehetett látni rajta. Láttam néhány Afrikáról szóló könyvben ezt, és ott még durvábban, a vállukig lógott a fülcimpájuk. A legbizarabb, mikor a nők nyakát karperecre emlékeztető fémkarikákkal nyújtják. Ha leveszik, eltörik a nyakuk a megnyúlt, meggyengült csigolyák miatt. De nekik ez a szép.
Szóval amíg kötelezővé nem teszik a piercinget...
@Virgogirl: pl?

még emlékszem amikor egy piercing nagy botrányt tudott kavarni a suliban, de szerencsére ezek az idők kezdenek elmúlni
nekem semmi problémám a piercinggel, bármi legyen is a motiváció mögötte. a kozmetikusom kolléganője foglalkozik vele, az kicsit megmosolyogtató amikor kb. 13 éves lánykák jönnek be csoportokban és egyforma piercinget kérnek :)
szerintem ezek a lányok pár év múlva meg is szabadulnak tőle. akik viszont fültágítóval és 3 kiló fémmel élnek valószínűleg egész életüket a saját kis szubkultúrájukban élik le, de majd meglátjuk.
@mici˙: na, a vége lemaradt... egy 50es szemöldökkarikás kereskedelmi igazgatót mondjuk én sem tudok elképzelni :)
Még anno általánosban az orrpiercingem is nagy felháborodást keltett, pedig csak egy kis kő. Gimiben már csak 9.ben volt ilyen a köldökpiercinggel, 10.-re mindenkinek volt. Aztán elmúlt, rajtam észre sem veszik, bár már csak egy van. Ez nálam valahogy olyan, mint egy szélsőséges, extrém ruhadarab, van aki felveszi, van aki megveti..
@Virgogirl:
örülök,h szereztem neked pár vidám pillanatot:D

@ElisabethB.:
csak azért kérdeztem,h van-e,mert annyira elítélően nyilatkoztál a piercingekről,és nem egy emberkével találkoztam már,aki hasonló felfogással volt, a fülében pedig ott díszelgett a fülbevaló,és amikor mondtam neki,h az is piercing,szal vagy kiveszi és utána mondja tovább a mondókáját vagy hagyja bent,de akkor maradjon csöndben mert neki is van piecingje

szal ez nekem kicsit olyan,mint cigivel a szádban a dohányzás ellen kampányolni:D
Szerintem akkor szép egy piercing,ha beleolvad az ember arcába.Nem jó,ha ránézel valakire és azt jegyzed meg róla,hogy olyan feltűnő piercingje van.Nekem egy karika van orromban.Általános iskolában nem engedték,ezért daccból ballagás utáni nap,már mentem a bnőmmel orrot lövetni:) Ismerősök mondták valamelyik nap,hogy elgondolkodtak, meg van-e még a piercingem,mert annyira hozzám nőtt,hogy fel sem tűnik.Szerintem, ez így jó.
@Virgogirl: adtak elotte erzestelenitot, mire elmult mar csak inkabb kellemetlen volt. volt 1 het szigoru dieta: almat reszeltem kajanak :) csak pepeset ettem. kb fel ev kellett,h telleg megszokjam, par het utan mar nem tunik fel, csak neha meghuzodott a nyelvem. ennyi ido utan megmar nelkule lenne rossz.
legendakat en is hallottam. eleg sok lehetoseg lett volna osszeakadni, de elkepzelni em tudom,h lehetne veghez vinni. ugy nez ki mint egy sulyzo. egy szar vegen 2 gomb, probaljatok meg 2 sulyzot olyan helyzetbe hozni amit eltudtok kepzelni piercinggel ;)
@neomatsek: nekem a szalonban megmutattak,h kell tisztitani fogkefevel.
amugymeg eccer osszekellene hozni a piercingjeinket, a ketto izgalmasan hangzik ;)
@bigyibogyo:
ilyen összeakadásokról tényleg sokat olvasni,de mindig csak egy ismerős haverjának a barátjával történik meg:D
az összehozásnak meg nem hiszem,h párom örülne,szal erre a progira valaki mást kell találnod:D
@bigyibogyo:
ügyes fiú vagy te,biztos találsz valaki mást,akivel összeakadhatsz:D
@neomatsek: @bigyibogyo: micsoda szerelmi dráma van itt kibontakozóban ;-)))
Amikor még kísérletező kedvű voltam (ez nem mostanában volt), akkor lövettem +2 lyukat a bal fülembe. Bort ittam, most vizet prédikálok, mert már nagyon bánom, kivettem kis karikákat, de a lyukak ott éktelenkednek. Nekem KO a piercing bárhova is kerül, és a tetkó is....
@PepitaDomino: nem olyan feltűnő egy olyan lyuk, ha nem hordtál benne nehezet (bocs, nem nézlek zulukafernek, de én szoktam súlyosabb fa- illetve fémfüggőket hordani). Sokat kell tisztítani, mert még ha minden sminkeléskor-zuhanykor megmosod az arcodat (beleértve fülek), akkor is hajlamos benne megülni a szmog. Nekem csak a bal fülemben van több (három, plusz a rendes, ma csináltam a harmadikat), a másik fülem 'normális':)
@PepitaDomino:
és mitől ez a nagy pálfordulás?
@sorica123: Valóban nem olyan feltűnő, de akkor is lyuk. Nem hordtam benne nehezet, nagyon diszkrét icipici karikáim voltak.
@neomatsek: Az ember lánya változik. Akkoriban egyszerűen tetszett a több fülbevaló is, és a ráirányuló figyelem is. Most már nem is tetszik, és jobban is esik, ha nem ilyesmi miatt akad meg rajtam valaki szeme.


süti beállítások módosítása