Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Solange és Beyoncé együtt reklámozgatnak...

2009.09.30. 14:53 - Virgogirl

Címkék: reklám táska divat híresség

A két Knowles lány közös táskamárkájuk, a Samantha Thawasa legújabb reklámkampányában. Nem nagyon tudom eldönteni, hogy mi a koncepció, illetve, hogy mennyit dolgozott a hölgyeken az utómunkálat-stáb, de nem annyira rossz. Viszont a táskákat - ezzel legalábbis - nem tudják eladni nekem, tizenkettő egy tucat hatásuk van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr201418134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Solange kezében lévő nem oylan rossz.

Iszonyat p.s. munka van a fotó mögött, emiatt értékelhetetlen.
Amúgy nekem is tetszik. :-)))
És ez dühítő. ;-) Nem szeretem a famíliát.
@Scala: ennek a nagyobb és fekete testvérét kaptam meg 2 vagy 3 éve karácsonyra (megyek, meg is keresem :-D)
@Virgogirl: Húú, van ilyen tagyód? A táska név tök jól hangzik fonetikusan: (Szamanta Tavasza.) Vicces.
Solange Beyonce csúnya kishúga, úgyhogy itt nagyon jól ki van retusálva. Két hónapja még tök kopaszra volt borotválva a feje. Beyonce-t még mindig imádom....
@Virgogirl: Amúgy nem győzök kommentelgetni, örülök a sok bejegyzésnek. :)
@cicómicó: és még lesz :-) csak elindítom a mosógépet
@Virgogirl: Arrra majd holnap, szaladok a kozmetikushoz szépülni.
@cicómicó: Én is ma voltam... :-)))
@Virgogirl:
Én türelmetlenül és odaadóan várom. :-) Bár sajnos le kell döntenem egy ristrettot. :-)
@cicómicó: Ez a fonetkius nagyon jóóóó! Bár én nem így olvastam ki, de ezek után nem feledem. ;-)
@Virgogirl: A táskádat kicsit irigylem...:-) Majd megmutatod?
@Scala: meg, de semmi extra (lehet, hogy már nincs is meg...)
szerintem szét van retusálva, ha jól emlékszem Solange nem kifejezetten szép, itt meg nagyon.
@gyurmalány: egyértelmű. Pl. nagyon fura Bee csuklója...
solange itt nagyon jól néz ki,szal szerencsétlen grafikusnak már kocsányon lógott a szeme mire végzett a melóval:D
a solagne kezében lévő tagyó meg jöhetne,tetszős darab:D
nekem a másik táska tetszene feketében, ezüst fémekkel, bár a szívecskékből már kinőttem. na, akkor egyik sem

solange-ot szépre retusálták , de beyonce arca valahogy túl kerek lett az én ízlésemnek
Solange ruhája nagyon tetszik, kár, hogy emberi lényen ez nem mutat így... Eleve nem marad a helyén egy ekkora méretű mell, ráadásul a ruha sem fog megállni a mellcsúcs felett egy picivel... De ha kivitelezhető lenne, imádnám! A táskák, hát, nem dobtak fel.

Tényleg, hozzáértőknek tenném fel a kérdést. Szilikonmellek és egyéb extrém testi adottságok nélkül hogyan lehet egy pánt nélküli elegáns ruhát úgy hordani, hogy ne kelljen társaságban is igazgatni? (Méretem a darab, de azért a levegővétel, tánc, úgy egyáltalán a létezés el-elmozdítja a helyéről...) Szilikonpánttal ugyebár nevetséges, pánt nélküli melltartó pedig egy bizonyos mellméret felett problémás...
@Ms. Mazsola: Halcsont kell a ruhába, vagy vegyél alá egy pánt nélküli szép fűzőt (amiben szintén van halcsont, ami támasztani tud), most úgy is a hűvösebb idő jön :)
@Ms. Mazsola: Nekem az egyik (egyetlen) pánt nélküli ruhámban felül körbe szilikon csík van, másfél cm széles, hogy tapadjon a bőrre.
Kicsit nagy volt rám a ruha, úgyhogy be is szűkíttettem, de én nem veszel alá melltartót. /Méreteim szintén inkább dúsnak mondhatóak./
jav. veszek
A halcsont viszont az ennyire kivágottnál, mint a képen remek ötlet.
@Ms. Mazsola: úgy tudom, hogy már itthon is lehet kapni speciális ragasztót, amit ilyen célra találtak ki. Amit a sztárok is használnak. Meg nem mondom a nevét/márkáját, ha agyonvernek se.
@Virgogirl: Sztem a Tezenisnél is van ilyen... de az lehet kicsit gagyi...
most biztos jót fogtok röhögni rajtam:D még ifjú titán koromban,amikor nem voltam ilyen tehén,akkor volt rajtam egy olyan ruha,aminek nem volt pántja és hajlamos volt megindulni lefelé,és akkor még nem volt ez a szilikon őrület,szal én kétoldalú ragasztóval oldottam meg:D:D:D:D
bomba biztos volt a tartása;)
@neomatsek: na, a tehénkézéstől te szerintem messze vagy :-) egyébként beválhat
@Virgogirl/Scala/Brüsszeli csipke: Köszi a remek tippeket. Ezer éve vágytam már egy míderre, ezek szerint most már van ürügyem venni egyet...
@neomatsek: az a kétoldalú cellux-szerűség?


süti beállítások módosítása