Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Jótékonyságból pucérkodni?

2009.09.26. 16:04 - Virgogirl

Címkék: fotó érdekesség híresség a jó ügy

A PETA állatvédő szervezet rendszeresen kér fel sztárokat (a legfrissebb áldozat Karina Smirnoff versenytáncos, a Dancing with the Stars című táncikálós "reality" egyik profija), hogy meztelenül kampányoljanak a szőrme vagy a húsevés ellen. A képek általában jól sikerülnek, és a hírességeknek is elég jó reklám, de abban egyáltalán nem vagyok biztos, hogy a kampány valóban eléri a célját... Persze, figyelemfelkeltő, és a sok idióta - mert biztosan vannak ilyenek - erre simogatja a boát otthon, de tényleg kevesebb szőrmét fognak emiatt venni az emberek? Nem azt mondom, hogy a brutális állatkínzás képeit szeretném mindenhol látni, de ezek a kampányok nekem inkább a magamutogatásról szólnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr171408817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ha híres lennék biztos,h nem levetkőznék azért h felhívjam az állatvédelemre a figyelmet,hanem vmi hasznosabb dolgot tennék.
..és különben is...a petások enyhén szólva is radikálisok (a rossz értelemben). (és néha rettentő ostobák is)
@Zsuuli: @KayBlack: És drága Vorgo!
Pontosan ezt gondolom.
És persze Thx. :-)
jav. Virgo!!! Természetesen.

/A kép ám nem lenne rossz, bár a nő alakja ízlésemnek kicsit erős./
Off: Kezdek besz***ni az influenzától... lehet, hogy nov. elején beoltatom magam... Csak éppen az idén volt egy ismerősöm, aki oltással ugyanúgy megkapta és annyi idő alatt vezényelte le, mint én vakcina nélkül... Vélemények?
@Scala: szerintem felesleges, inkább próbáld megelőzni, amennyire lehet
boa:-P ez aranyos volt:-D

@Virgogirl: egyetértek. Én biztosan nem oltatom be magam!
Hol vannak a jogvédők, akik azért harcolnak, hogy ne meztelen nők legyenek a reklámokban?
hát, szerintem mindenki úgy áll ki a meggyőződéséért ahogy neki tetszik.
@Virgogirl: @SweetCandy: Próbálom, nagyon aktívan egészséges életmódod folytatok. El sem bírjátok képzelni. :-)
/Amúgy is a jelenlegi eü. helyzetben nagy luxus lenne betegnek lenni. James Bond idők: Halj meg máskor! :-)/

Úgy döntöttem novemberben szúratom meg magam influenza ügyben. Addig jöjjön, aminek jönnie kell! :-)))
jó dolog a környezetvédelem,meg az állatok jogaiért való felszólalás,de nekem a greenpeace és a peta is elég durván dolgozik,most attól,h leöntenek pár vénasszonyt piros festékkel/vérrel nem fog változni semmi,a greenpeace-esek meg időnként nem tudják már,h mit kezdjenek magukkal

most amcsiban volt valami nagy demonstrálás,h fogy az idő,mindenki védje a környezetet,közben meg pont nekik kellene változtatniuk a legtöbbet,mert náluk divat a minél nagyobb a kocsi,20 métert nem képesek gyalogolni,annyi kaját vesznek,amit normál család sem bírna megenni,a nagy része megy a kukába,szal pazarolnak a köbön,a boltba nem hajlandóak szatyrot magukkal vinni és még lehetne sorolni....

a másik,ami szerintem egy álszent dolog az a villanylekapcsolós akció,annak sincs semmi értelme,max annyi,h aki egész évben tojik a környezetre,az 1 órára lekapcsol mindent és megnyugtatja a lelkiismeretét,h tett valamit a környezetért
@neomatsek: És USA ipar és hadászat kibocsátását nem is említetted!!!
Egyébként ott a középo. átlag a három autó/ család. (tisztelet a kivételnek.)
Bár most ott is válság van, ugye...

A SATC moziban jó volt a bundaleöntős jelenet! :-D

Egyébként mindenben egyetértek, amit írtál, csak kieg.
Azt olvastam a globális felmelegedést is mi szívjuk meg, É-Am-t védi a hatalmas víztömeg, ami körülöleli. Hát, thx. :-(

/Virgoka, ha még nem láttad kötelező filmanyag: Land of the Blind (Valok földjén), Ralph Fiennes, Donald Sutherland./
jav. Vakok
Most végeztem vele, a CBA-ban vettem. :-D
Most először nem érzem üresnek magam kb. egy hete. Remélem sokáig tart...
@Scala:
azért egy-két tornádó és árvíz jut nekik is,és ebben nagy szerepe van a környezetszennyezésnek

a bundaleöntős jelenet nekem is tetszett,az ahogy mindenki elképed, Samantha meg közli,h mennyire hiányzott neki NY,és elégedetten mosolyog:D
@neomatsek: Igen, Samantha annyira cool abban a jelenetben. :-)))

Katasztrófák: na jó, ez igaz.
@Scala: szia, én 3 éve oltatom magam és nagyon bevált! szval csak ajánlani tudom. De még ne most oltasd be magad, elég dec-ben! Képzeld, én addig minden évben elkaptam az influt és 3x volt tüdőgyulladás a szövődménye...
Mégegyszer szerintem nem árt! Gondold át, megéri. Ha jó a háziorvosod, tutira olyat ad, ami használni fog, ha nem , tudok ajánlani jó dokit:-D
Virgo: a poszttal kapcs. egyetértés. ( a csajnak kicsit Horváth Évás, feje van)

@neomatsek: a Greenpeace erőlködését nagyon nem bírom én sem, sztem a tevékenységük már rég nem arról szól, amiről kellene, inkább globi, reklám, és marha jól fizető munkahelyek:-)
@Maria Magdalena: közben pedig rengeteg "önkéntesük" van - nem tudom, hogy közülük hányan válogatják szét a szemetet meg használnak mosódiót...
@Maria Magdalena: jó dokit én is tudok mondani, ha kell :-))) Pont tegnap beszéltem anyuval erről, tanakodtunk, hogy mi legyen, de mivel én nem nagyon vagyok emberek között, nekem igazából felesleges. Meg félek is tőle. Ártani (remélhetőleg) nem árt, de szerintem egy kicsit felesleges. Biztosan van olyan ember, akinek létszükséglet - sztem neked is a múltad miatt javasolták -, de szerencsére mi nem tartozunk közéjük.
@Virgogirl: önkéntes:-)
ok, de ha @Scala: fél, én csak azért javasoltam neki. Na várjuk meg mire dönt a hölgy:-)
@Virgogirl: @Maria Magdalena: Hello,
Azóta SweetCandy linkjeitől és mailjétől egy anti-vakcina állaáspontra helyezkedtem... :-) Majd mesélem, csak most eszem... :-)
@Scala: Én is olvastam azt a tanulságos cikket+még hallottam, hogy terhes nőknek is be akarják adni úgy, hogy le sincs még tesztelve. Ezen aztán végképp kiakadtam.
@cicómicó: Igen, és az 1976-os swine flu conspiracy dolgot hallva, ha anyukám beadatja (bár a vasfüggyönynek akkor van egy áldásos hatása is), mint az USAban olya sokan... KI tudja mi lesz velem... :-(
@Scala: ezek szerint egykorúak lehetünk... :)
@cicómicó: 75.03 :-)

most mely' vakcináról van szó?
nem értem, de lehet, túl sok parfümöt szaglásztam ma...


süti beállítások módosítása