Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Meglepi-hegyek

2009.06.18. 18:11 - Virgogirl

Címkék: személyes blogdolog

Csak mert annyira fontos nekem, hogy az a néhány olvasó, aki időnként rámtalál, minél szívesebben jöjjön vissza :-) Egyébként is, talán már tudjátok rólam, hogy mindig újabb és újabb dolgokon töröm a fejemet...

1. Néhány napon belül 3 (!!!) nyereményjáték is indul a blogon: egy a parfümrajongóknak, egy igazi nyárias test ápoló ajándékcsomag, és egy azoknak, akik sminkelni szeretnek :-)

2. Könyvet írok. Nektek. Ingyen lesz elérhető, itt a blogon, ha minden jól megy, augusztusban már olvashatjátok is (lehet, hogy még hamarabb is :-D)

3. Ez sokkal személyesebb, de elég nagy dolog (tudom, tudom, mihez képest...) Talán másutt már hallottátok, olvastátok, hogy megszületett a Coke Light és a Use Hello You! kollekciója - a nyerteseknek ezúton is gratulálok -; korábban azonban megkerestek engem is, így egyike lehettem annak az 50 magyar hölgynek, akik teljesen egyedi, saját maguk tervezte, Hello You-s pólót kaptak a Use-tól... én nagyon büszke vagyok magamra, és ha szeretnétek, meg is mutatom, amit sikerült alkotnom :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr31193823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WOW

(jó, hogy nem tűntél el. én be szoktam ám nézni hátha van valami érdekes nézni/olvasni való)
@mici˙: az, hogy nem működik a blog.hu néhány felülete, a hozzám hasonló "kicsiket" eléggé visszaveti sajnos.... plusz vizsgaidőszak van, még ha nem is tűnik mindig úgy.
@Virgogirl: nem tudtam a blog.hu problémákról. se a vizsgaidőszakról?

szurkoljak? hülye kérdés...az mindig jól jön.
De jó!!! : )
A pólót mutasd, ez egyértelmű.
A könyv-dolog izgat a legjobban, bevallom. Én már évek óta terveztem, hogy írok könyvet, de egy oldalnál behalt a laptop, és elveszett a sztori. *a sors akarata*
Azóta se próbáltam újra.

Szeretem, hogy ilyen kreatív vagy. : )
Milyen a póló? A játékot is várom!!!!
@gallianori: nem fikció lesz, hanem gyakorlatias tanácsokkal teli "mű" (konkrétan, a fogyókúráról és a testképről írok, csak egy kicsit másképp, már amennyire ezt a témát lehet még másképp)
@Virgogirl: értem. csak én ragadtam le az elméletnél... : )
@gallianori: mármint a fogyókúra elméleténél? Nehogy azt hidd ... ;-)
@Virgogirl: Örülök, hogy jól alakulnak a dolgok, hogy sorjáznak itt a sikerélmények. :-) Örülök, hogy jól vagy. Remélem bírod a vizsgaidőszakot, én már nehezen, de nincs sok hátra.

A pólót pedig látni szeretném én is, mindenképp!!! ;-)
Virgo, mindegyik. :-)
De főként a könyv. Pletyi is legyen benne!
Tudod, szeretem ha tőled jön.
Pl. Leonardi diCaprio mostanában érdekelni kezdett. ;-)

/Off: Nem viccelek lányok, egy anya a gyerekével percek óta üvölt sok házzalarrébbról, hogy "Fejezd be!"
Csak ha nem használ, miért nem próbál valami mást?!
Olyan jelenetet láttam az uszodában is, nem is tudtuk szó nélkül hagyni a nénikkel. Annyira lehet látni, hol rontják el a gyerekek lelkivilágát.
Utálom a primitív felnőtteket./
Jajj de jóó:-) Minden érdekel: a póló, a nyereményjáték, a könyv:-) Egy kalappal a vizsgákhoz! :-)
tök jó! Úr Isten, hogy van időd minderre és még vizsga is. Am drukkolok!
Könyv hurrá! Az olyan lesz, hogy az olvasók is leírhatják, hogyan alakuljon a szereplők sorsa?? vagy nekünk shut up lesz???:-)
@Virgogirl: Hűű, ez a könyv dolog nagyon jó ötlet! Kíváncsian várom! Majd megmutatom hugomnak is, mert ő sosincs megelégedve az alakjával, folyton arra figyel mit egyen,mit ne, de nem túl okosan csinálja szerintem.....Szóval ráfér egy kis okosítás! :))
A parfümös nyereményjátékra csak annyit, hogy JEE-JEE-JEEE, hipp-hipp-hurrá!! :DDD
A pólót meg persze,hogy szeretnénk látni!!!!
hű most olvastam miről fog szólni! Na ez nekem való lesz:-)))
A pólót gyorsan mutasd, megesz minket a kíváncsiság.
A többit elég, ha a maga idejében látjuk (de az minél előbb legyen :) )
Megnéztem a Revolutionary Roadot. szeretem Kate Winsletet, mert jó színésznő. Csak szegény elég látványosan bőrileg... hm. Öregszik.
Virgo: ha kell a témához " alany" , állok rendelkezésedre,én már megjártam a poklok poklát
@Scala: én is megnéztem és tetszett!


süti beállítások módosítása