Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Versace Resort 2010

2009.06.09. 11:03 - Virgogirl

Címkék: divat versace resort

Tíz perce gondolkodom, hogy mit is lehetne írni a Versace kollekciójáról. Mert nem rossz, az igaz, és nekem tetszik ez a sziget-hangulat (a szigeten Tahitit, Hawaii-t és társaikat értem), igazi nyaralós ruhatár, de tulajdonképpen ennyi. Kellemes színek és szabásvonalak, egy-két érdekesebb megoldás. Nincsenek benne olyan "hibák", amik miatt felszisszennék, de olyan darabok sem, amelyekről órákig álmodoznék - az egyetlen, a második ruha, annyira egyszerűnek tűnik, hogy még itthon is elő tudnám állítani szegényes varrástudásommal. Összességében, szép, hordható, de egy kicsit felejthető.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr671173373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a második (ruha) és a negyedik (kabát) tetszik.
az ötödik viszont nem. ezt a fajta rózsaszínt anno Valentino is lilával nyomta, de nem ilyen tahó módon. (már bocsánat)
egyébként is arra keltem, hogy hiányzik az öreg a szakmából...
Ennek a modellnek iszonyat vékony lába van! A 3. kép a legdurvább, bár ott a ruha tetszik. (Meg az 5-en is.)
@gallianori: nekem akkor jutott eszembe a hiánya, mikor megláttam Cavalli resort-ját =)

ez nem tetszik. túl színes, és úgy kezeli a színeket, ahogy én nem szeretem. valóban felejthető.
még esetleg az utolsó képen lévő nadrág nem rossz, érdekes a szabása, meg a cipő is jó feketében.
Cavalli és Marc Jacobsot előzi. Kéz-három ruhát elfogadnék. Amúgy az ilyen lábakat irigyeltem mindig is. ;-)
@Scala: szerintem az ilyen láb már túl ropi:-P

2. ruha, 3. felső jók, a többi nem kéne
@Scala: nekem is bejönnek a lábai, nálam azokból majdnem nincs túl vékony =)
hm, nálam Jacobs-ot nem előzi ez a kollekció, de Cavallit igen.
@Ms Groutesque: Igen. igen. Ebben én sem tudom a mértéket.
De a nekünk bal oldalon valami ér vagy bőrhiba csúnyítja... Kár.
És lehetne barnásabb a bőre.
@SweetCandy: nekem is ez volt az elso gondolatom. szep arc, csontvaz test, kar erte :)
érdekes ötvözete Jackie Kennedy és egy Miami-ba látogató nyugdíjascsoport stílusának
@mici˙: :-DDD Igen, tényleg XXI. századi turista nyanyókás! Éljenek a fitness-nagyik!
@Scala: én nem rájuk (fitness nagyi) gondoltam. van egy nyuginéni réteg, akik durván vonzódnak a színes virágos, nagymintás göncökhöz. néha a blatonnál is meg lehet figyelni őket
@mici˙: Igen, ők jelentek meg a szemem előtt! Miamiban. A nyugdíjasok elő-paradicsoma. :-D
Most végigpörgettem megint a képeket, és annyira találónak tartom a hasonlatodat: Jackie & nyugdíjascsoport! :-DDD Kész vagyok tőle!


süti beállítások módosítása