Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Hölgyek Cannes-ban 2.

2009.05.15. 16:26 - Virgogirl

Címkék: fotó divat híresség cannes gála red carpet

 
 
 
 
 
 
 A második este néhány "kiválósága": Aishwarya Rai (Elie Saab ruhában), Devon Aoki színésznő és modell (Alberta Ferretti estélyiben), Elizabeth Banks (Andrew GN ruhában), és Phoebe Price (teljes zavarban... ja, az én vagyok, mert nem értem, hogy ő mégis mit keres itt... állítólag színésznő, de én még soha semmiben nem láttam, és egyetlen olyan filmről sem hallottam, amelyben szerepelt volna)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr491123514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aishwarya és Devon - felfelé hüvelykujj.
A másik kettő - lefelé hüvelykujj.
Rai jobb, Banks szörnyű, és has stb. tájékon, hm.
Devon Aoki ruhája szép, de a hajaszíne és az arc kicsit közönségessé teszi.
Az utolsó nőt pedig elmegyógyintézetbe kellene vinni.
Ás Rai kikerekedett, már tegnap mondani akartam.
Mivel még sosem halottam Phoebe Price-ról, megnéztem hát az ájemdíbíjét, de igazad van, semmivel sem lettem okosabb vele kapcsolatban.Mondjuk a képet elnézve nem is bánom...
az Alberta Ferretti estélyi gyönyörű! de ki aza a Phoebe Price??
szerintem Aishwarya mindig csodásan néz ki, nekem ő az egyik nagy kedvencem mostanában, de Elizabeth is csodásan néz ki :)
Aishwarya nagyon szép, de picit tényleg husisabb. Devon ruhája gyönyörű, de a feje és a lenőtt hajszín nagy fekete pont.
Elizabeth túl csicsás, Phoebe meg egy rusnya madárijesztő
Aoki megtanulhatna mosolyogni vagy ő így mosolyog? Akkor hogy néz ki ha mérges??
Phoebe Price-nek horrorfilmszerepet azonnal!!!!
@koimbra: ő így mosolyog. Lásd Sin City


süti beállítások módosítása