Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Kipróbáltam! Szűztea slim krém

2009.05.14. 11:22 - Virgogirl

Címkék: teszt szépség termék narancsbőr testápolás kipróbálva cellulit

Nincsenek illúzióim a "fogyasztó", illetve narancsbőrgyilkos krémekkel kapcsolatban, ennek ellenére szívesen próbálgatom a különböző termékeket (hátha megtalálom a Szent Grált...). A Szűztea slim krém egészen véletlenül került bele a kosaramba, olyan szép zöld csomagolása van, meg dögös rajta a kínai csaj :-) Ennek ellenére egy izgalmas, sőt, már-már hatásos krémet kaptam, igaz, nem kevés fájdalom árán...

A krém összetevői: szűztea-, aloe vera- és tengeri alga kivonat, gyömbér-, eukaliptusz- és ligetszépe olaj, ezek mellett E-vitamint, karnitint és polifenolt is tartalmaz. Erősen melegítő hatású: ennek az elsődleges szerepe, hogy pezsdíti a vérkeringést. A színe enyhén fogalmazva is gusztustalan barnás, a szaga pedig gyógyszeres-gyógynövényes. Meglepően sűrű, és viszonylag kevés kell belőle. A hivatalos használati utasítás szerint alaposan be kell masszírozni a bőrbe, naponta  kétszer (a dobozon egy kis képregényt is olvashatunk, ezzel segítenek elérni a legjobb eredményt). 

Én az első néhány alkalommal éjszakára kentem fel - és igen, nem aludtam tőle könnyebben. A helyzet ugyanis az, hogy annyira erősen éget, annyira felmelegíti a bőrt, hogy még a legfinomabb anyagú takaró is irritált, és kifejezetten szükség volt a levegő hűsítő hatására. A masszírozás pedig csak rontott az égető érzésen, hiszen minél többet masszíroztam, annál erősebben "hatott". Ráadásul a melegítő hatás nagyon, nagyon hosszú ideig megmaradt (több, mint 7 órán keresztül éreztem). Ha azonban csak óvatosan bekentem magam, pici mennyiséggel, akkor egészen elviselhető volt.

Edzés előtt is nagyon jó használni, mert felmelegít, egy kis fóliával (vagy speciális szaunanadrággal) még hatásosabb lehet. Persze, hülyén érzi magát az ember, de valamit valamiért.

És az eredmények? Igen, simább. Igen, feszesebb. Még akkor is, ha ez a hatás nem tart tovább egy-két napnál, de érezhető, és ez persze erős motivációt ad.

Emellett pedig mindenképpen mellette szól az ár-érték arány (a hasonló hatású Ilcsi vérpezsdítő testápolónál olcsóbb). Egy tubus, ami legalább 2 hónapra elég, 1800 Ft körüli áron van.

Annak mindenképpen érdemes megvenni, aki bírja a meleget, nem érzékeny a bőre és ezzel is szeretné segíteni a teste feszesítését (csodát azért ne várjunk tőle).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr801120971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hol lehet kapni? én állandóan kísérletezem ezekkel a krémekkel, és ha csodát nem is várok, azért minimális látszata van szerintem... különösen, ha fóliába csavarom magam (ami nagy derültség forrása a párom részéről, konkrétan: mindig kiröhög) :D
No, ilyet használok épp magam is. (: Nekem tetszik a szaga, és a színét is csak elsőre találtam sokkolóan undinak. ((:

Én szeretem nagyon, tényleg hatásos, csak felhívnám a kontaktlencsések figyelmét arra az apró kellemetlenségre, hogy még a sokadik szappanos kézmosás után is issssszonyatosan csípett-égetett, amikor a szememhez nyúltam. Sőt, még másnap délelőtt is. ((: Pedig én nem is viszem túlzásba a masszázst.
@The Strange: Én DM-ben vettem.
Hja, engem azért nem éget az egyéb testtájaimon olyan eszeveszetten, mint ahogy Te írod, Virgo. (:
@Etain: köszi :-) nem is olyan nagy baj, ha éget egy kicsit, legalább bebeszélhetem magamnak, hogy ez atzán igazán használ :D
@Etain: igen, azt elfelejtettem írni, hogy utána alapos kézmosás!

@The Strange: DM, rossmann, én konkrétan a herbaházban lőttem
A kencéről jut eszembe, hogy én épp ma találtam egy elég jónak tűnő oldalra: http://www.drkelen.hu
Én a napvédőket, és szolikrémeket néztem, de vannak alakformáló kencék is. Próbált innen valaki valamit esetleg??
Mind természetes eredetű alapanyagokból áll, nem végeznek állatkísérleteket, és környezet-tudatos cég. :)
@Gemini: én már próbáltam, nagyon jó kis dolgaik vannak, nagyon jó ár-érték aránnyal. Sztem érdemes kipróbálni
Szűzteához, de a kapszulához kapcsolódan kérdezném Tőletek, hogy esetleg a kapszulát (zöld) próbálta olyan valaki, akinek be is jött, konkrétan fogyott tőle?
Amikor a kozmetikusomhoz jártam fólias gépes fogyasztó izére, akkor kent rám iLCSIBŐL HASONLÓ HATÁSÚT, az tényleg tök jó! Tehát, ha ez legalább uolyan, szuper.
Nem kisérletezek ezekkel per pill., úszom, tornázom, nem analizálom azt a tájékot naponta.
Kipróbálom viszont júliusban, addigra begyakorolom a mostani torna DVD-met és nem fog zavarni az égetés. ;-)
Bár érzékeny a bőröm, úgyhogy kicsit félek...
@Etain:
Köszi a kontaktlencsés figyelmezetést! ;-)
@cicómicó: 3 ismerősöm próbálta a kapszulát, mindannyian eszméletlenül....hm..hasmenésük volt, annyira, hogy egyiküknek orvoshoz is kellett mennie.
Nálam se fogyás se f*sás .
@quika: Köszi, nálam is csak a hasmenés, görcs, fogyás nem. Azt hittem bennem van a baj.
@cicómicó: nekem már a szűzteakapsz. sem használ, bevehetek egy zsákkal is, se hasmenés se semmi.

Virgo. Am fogytál ettől a kencétől????
@Scala: ez nem a nálad említett dolgok helyett, hanem mellette van, hogy szép feszes maradjon a bőröd, plusz segít izzadni, így méregtelenít is egy kicsit

@ctwmn: egy kencétől sem lehet fogyni, max feszesebb és tömörebb lesz tőle a bőr, tehát vékonyabbnak látszik, meg persze centikben esetleg mérhető (ám az meg nem biztos, hogy a krémtől van, hanem a diétától, tornától stb). Úgyhogy igen is, meg nem is
@quika: @cicómicó: Én is ezt hallottam egy kolléganőtől, hogy masszív hasmenés. Ő egy idő után aabahgta, és nem tűnt túl eredményesnek ez a kúrája...
@Virgogirl: Oké, már megálmondtam, hogy lesz ez, beszerzek majd egy ilyet/ vagy az Ilcsiset (csak mert azt már próbáltam, és ekcéma....), és felkenem sport előtt. ;-)

@Scala: fú tegnap jógáztam: weight loss a neve, de képzeld a felénél abba kellet hagynom, mert nem bírtam tovább.
Am van egy csomó jóga dvd-m meg most már BA is , hála neked, de attól félek, ha megint elkezdek sportolni, megizmosodom megint,. kb 6 éve 100 km-ket keróztam a szabadban és nagyon badibilderes lettem, és akkor kaptam meg a koll.nőimtől, hogy : hova hízol már?!" na innentől nemevés nemsport=40 kg.
@ctwmn: nyújtsál többet, kombináld a gyakorlatokat (erőt igénylő/hajlékonyságot igénylő)
@ctwmn: Ugye nem azt akarod mondani, hogy azért vagy anorex, mert akkor pár csaj azt mondta, amit?? ((: Nagyon remélem, hogy nem ez az ok, mert ha mégis, még a végén csúnyát mondok.
@Scala: Szivi. (: @Virgogirl: Rajtam sok kézmosás sem segít. :P
@ctwmn: Megértem a félemeidet, ráadásul amilyen nagydarab BA, a látvány is sokkolhat.
Tanácsom:
1. ne csináld naponta, és úszás. Az nagyon jól nyújt is, és lazít, és nem 'hízlal', vastagít.

2. + Vannak nyújtógyakorlatok a legvégén az Egyensúllyan önmagadbanon, azt szépen következetesen nyomasd végig.

3. És egy külön gerinctorna rész is van, csináld azt, amikor nem akarod az egészet, a hátad hálás lesz, úgyis ülőmunka...

És hidd el, az nagy szerencse, ha meglátszik az izmaidon a munka, az úgy egészséges. A hp/ostoba kolléganőket meg ne tekintsd mérvadónak, nem mindig akarnak jót. Sőt, ha látják, h. az ő véleményüktől határozod meg önmagad, akkor még nagyobb baromságokat kezdenek mondani.

Heti max. négyszer csináld a BA-t, de inkább csak 3x, elég kemény, én most érzem a tegnapit. A 'Kiképzés' részből is lenyomok egyet mindig.
@Scala: kösz babe!
De tudod, de lehet h már írtam, hogy mikor lefogytam, ugyanezek a picsák szörnyülködtek, hogy milyen sovány vagyok.
@Etain: nem, volt egy csúnya betegségem, ami miatt diétázni kellett!
@ctwmn: Hát ez az, ismerem ezeket a hp-at! Ezért nem szabad egyáltalán adni a véleményükre, sőt, meg sem kell teremteni az ilyenek elmondásának lehetőségét! ;-)
@Scala: bébi azt viszont elfelejtettem mondani, h nem tok úszni:-)
@ctwmn: sztem még simán megtanulhatsz, és nagyon megéri!
@ctwmn: Ja. Sztem sem késő. Egyáltalán nem az.
@ctwmn: :DDDDDDD én seeem!!!
@mici˙: :-))) akkor maradunk a földön és marad a balett!
@Scala: @Virgogirl: víziszonyom van, sajnos, nagyon félek, max térdig merek belemenni a vízbe. Strandra absz, nem járok, csak welnessbe, de amikor big először elvitt, fogta a kezem, és úgy mertem csak belemenni a medencébe, aztán annyira megszerettem a jakuzzis medencét, hogy estig verettem a seggem meg a combom benne:-)
@ctwmn: A jacuzzi nagyon jó, én is hasonlókat szoktam benne + vállöv masszázs! :-)))
Nagyimnak volt víziszonya, soha nem is tanult meg úszni. Ezek a dolgok leküzdhetőek, végy példát rólam, egyáltalán nem vagyok hajlékony, de erőltetni fogom. ;-)



süti beállítások módosítása