Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikons of the day: hölgyek fehérben

2009.03.31. 11:52 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség

Valaki elmagyarázhatná a megújulással próbálkozó Pamela Andersonnak, hogy attól, hogy felvesz egy kinyúlt-kifakult pólót meg egy szandált, még nem lesz felöltözve... Arról, hogy mennyire előnytelen neki ez a gönc, nem is beszélve.

Gemma Artertonnal sem vagyok elégedett. Cuki az arca, de ez a frizura nem áll neki túl jól, mint ahogy a Halston ruha sem előnyös, a bokacsizma pedig kifejezetten rossz választás... Ezúttal mellényúlt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr831037182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ugyan már! Pamelán minden pasas a mellbimbóknál leragad! :-)
Sztem most eltalálta.
Azt mutatja/sejteti amit még lehet, azt takarja, amit már muszáj. Bárcsak a kifutón is ezt tette volna.
Hogy gáz, és meglehetősen közönséges?
1. Mindig is az volt.
2. A sminkje nagyon jó.
3. A haj is fiatalítja.


Gemma A.:
- krumplifejű
- hízott
- már bikiniben is mondtam, hogy nincs jó alakja, de itt ne is tagadjátok, hogy még jobban kikerkedett
- ezért a zsák ruha
- a haja kritikán aluli
- nem tudom miért, de hihetetlenül irritál ez a nő!

És ez az élveteg, kéjvágyó arckifejezés a dagadt Gemman... :-(((
Nem ismertem meg Pamelat..de ilyen pólót bármikor elő tudok halászni a szekrény mélyéről. Ez a munkaruhája?
Gemma...hát, a felsőteste egy nagydarab, anyányi germán istenséget jutatott eszembe. Kéne a kezébe egy pallos, vagy fáklya, vagy valami hasonló.
Pamelának parókája van, lehet látni, hogy a homloka tetején kibuggyan az eredeti haja...

Gemma elég tuskó alkat, már bocsánat. Ha nem ilyen függönyben lenne (és nem lila Balmain-ben, ugye), mérföldekkel csinosabb lehetne. Mindegy, sehogy se bírom. A Quantum csendjében is volt kb. egy 15 perces szerepe és paff...
@gallianori: Én se bírom!
Te megnézted a filmet?! :-D
Hogy bírtad végig?!
Egyedül Bregenz miatt nézném meg.
Oda akatunk menni három hétre az idén, ehelyett fogszabályozás+ lakás(ok) felújítása...
Marad a Bond film. :-(
@gallianori: És a paróka. micsoda szemed van! Tényleg!
úgy látom ez az önkritika nélküli fehér nap :)
pamela nagyon veszélyes,nem értem a fehér cuccokat felvevőket melltartó nélkül,főleg ennyi idősen! egyedül a szandálja tetszik,de a feje nagyon eltorzult,rá se ismertem!
gemmát én nagyon bírom(a st.trinians-ben nagyon állat!),de itt rémületes,előnytelen zsák,csúnya topán,borzalom kóc....ájájjj!!!!
Pamela brutál... Az a paróka meg...hát nagyon durva. Ha már felveszi, figyeljen rá, h ne látszódjon az eredeti :-S A sminkje az egyetlen pozitívum rajta

Gemma eléggé megvaskosodott... Ruha, cipő, haj, minden értékelhetetlen. A lábait meg inkább ne mutogassa....

@theba: abban a filmben én is bírtam:-)
Pam-et elég erős túlzás hülgynek nevezni :)
Főleg ahogy most is kinéz 8S
Pam-nek ezzel nyilván az volt a szándéka,h. minimalistának, és ízlésesnek tűnjön, sztem így sem az :P a paróka gáz.
Gemma sem tetszik, valóban hízott, és nem is értem a hírverést körülötte. béna ez a terpeszes beállás, biztos így akarta vékonyabbnak láttatni a lábait.
@Scala: megnéztem, de sokkal többet vártam... az előző rész sokkal élvezhetőbb volt és Eva Green sem halt meg negyed óra filmvászon után...
P. nem lep meg, olyan amilyen általában szokott lenni: ízléstelen, erőltetett.
Gemmat nem értem, régebben sem tűnt igazán jó nőnek, de itt már nagyon gáz. Idétlen beállás, ronda cipő, előnytelen ruha, haj. Sztem én szebb vagyok :P
senki nem veszi észre,h. pamelának át van szabva az arca?
www.hirado.hu/Hirek/2009/03/30/23/Atszabatta_arcat_Pamela.aspx

de nekem is úgy tűnt, de azt hittem, hogy csak a paróka és a smink teszi olyan mássá. @tittike: igazad van
Biztos írtátok már, de még nem olvastam vissza, és úgy megörültem neki, hogy akkor is megjegyzem:

Pam sminkje remek. ((:
@onixbeata:

Mindegy, ez véleményem szerint akkor egy jól megoldott átszabás volt. (: Nekem tetszik így. Megj. én is azt hittem, csak a smink miatt ilyen nagy a változás... ((:
@Etain: Nekem is bejött a smink! :-)
@onixbeata: Bár nem ismerlek, de tutira szebb vagy. Ez a nő egy felkapott nemistudom...
Azt a filmjét nem láttam. Megnézzem?
Rögtön feltűnt a paróka! Nem értem, minek kellett, van saját haja is! A smink szép, visszafogott, viszont a plasztikának köszönhető a lágyabb hatás szerintem. Szépen kivasalták. :)
A szandálja nagyon tetszik, ide vele!!!! Persze, nem venném fel, mert úgy látom, kb. 10 centi magas, de nagyon bejövős!!
Ja, a másik csajt nem ismerem, még a nevét se hallotam, de borzalom szegény!!! Ha már ilyen pufi, legalább öltözködni tudna, meg normálisan állni! Szörnyű! Pam is jobb nála sokkal.
@Gemini: A legújabb Bond filmben ő az egyik nő... Másban nem láttam. A Bondban sem, de a bemutatókon ott volt.
Olga Ku... azért szebb.
@Scala: Köszi, akkor érthető, hogy nem ismerem.....egy Bond filmet sem láttam! :)) Szerintem nem is fogok.
Nekem speciel az volt az első benyomásom Pameláról, hogy "na! végre tűrhetően néz ki". Lehet, hogy én vagyok trampli, de nekem tetszik az a fehér póló-szerűség is. Biztos kényelmes lehet.

A másik nőt nem ismerem, de szép arca van, legalábbis a sminkje nagyon tetszik. Csak a "körítést" rontotta el nagyon. Szebb haj, alkathoz illő ruha, és máris jobban nézett volna ki...


süti beállítások módosítása