Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Stílus, divat, videó - Britney Spears új száma

2008.12.04. 09:10 - Virgogirl

Címkék: stílus videó divat híresség új

A Circus nem annyira nagyon ütős, mint a Womanizer (a körülmények, ugye), de azért nem rossz - láttam már sokkal rosszabbat is.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr87802946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem ez jobban tetszett, mint a Womanizer, nem olyan szájbarágós. :-D
A képi világ nekem is módfelett tecc, viszont azt a táncstílust, amit Britney és a táncosai nyomatnak, már a legelső slágere óta nem csípem. Én a helyében már rég koreográfust váltottam volna, mert a Sometimes-nál ugyan még elment, de ehhez a cirkuszoshoz már egyáltalán nem passzol. Meg egyébként is, 2008 van már.
Szia Virgo! Etain! :-)))
Integetek, Scala! ((:
Na igen! Bár a mi cicánkban van némi kutya és majom gén is. :P
szerintem a klip sokkal jobb, mint a womanizer! az végül is a toxic2 volt. Etain: egyetértek, ami a koreográfiát illeti. amúgy az album nekem tetszik, főleg a bónusz számok. :)
Tetszik, csak az a gond, hogy a videó minősége lenyomja erősen a látványt... na majd ha jönnek a nagyobb, élesebb videók :) (Csak ne írnák ki, hogy HQ)
Mondjuk nekem a szám már videó nélkül is tetszett.
Faith, elnézést a minőség miatt, emiatt is eléggé jól éreztem magam, hogy megtaláltam (főleg, hogy hivatalosan még be se mutatták a klipet)
Nekem ez a dal jobban tetszik, mint a Womanizer, ezt és az If you seek Amy-t hallgattam legtöbbször (+Kill the ligths, Shattered glass), de még nem ástam bele annyira magam, csak 1-én kezdtem az ismerkedést és jelenleg ezek a kedvencek. :)

Itt a klipben amúgy mintha még nem lenne olyan magabiztos a mozgása, mint régen. Ezt a koreográfiától függetlenül mondom. Amúgy a stílus bejövős, a cirkusz, úgy látszik, nyerő téma.
Jól látom, hogy az elején Bvlgari ékszerek vannak ?:-)) Gyönyörűűűűűűségesek :-))
Igen, igen. Az ékszerek eltéveszthetetlenül Bvlgari. :-)))
Nekem ez az egész életfelfogás nem jön be, amit BS képvisel. De azért a klipet megnéztem.
a dal nem de a klipp ezerszer jobb!
nekem a klip nem tetsz, Christina Aguilera cirkuszos klipje jobban tetszett. a szám nem rossz. hajrá Britney:)
Nekem is jobban tetszik a ez a klip, mint a Womanizer, és nekem is a tánc bökött nagyot a szememben, tényleg, ez a tánc meegy nála 10 éve.....
Na , nem lehet mindenki tökéletes:-P
Igen, és színpadon is ezt a táncot nyomja, bármilyen fellépésen, ennyi idő alatt még én is megtanultam volna ezt, mejd még három fajtát, mert azér' mégis... :-D


süti beállítások módosítása