Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Menj múzeumba online!

2008.10.07. 13:05 - Virgogirl

Címkék: történet divat ruha érdekesség ajánlat

A Metropolitan Museum of Art internetes is elérhetővé tette az adatbázisát - ez divat szempontjából azért érdekes, mert a Costume Institute gyűjteményét is meg lehet tekinteni, méghozzá ezen a címen. Aki esetleg nem olyan mániákus, mint én, és nem akarja a 29000 darabot egyenként végignézni, annak ajánlom a "highlights" menüpontot, az csak a legszebb, legérdekesebb darabokat mutatja meg - pl Dior New Look kosztümjét, a kilencvenes évek elejéről származó Versace ruhákat, Yves Saint Laurent Mondrain-ruháját, Elsa Schiaparelli köpenyt és még sok más finomságot...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr48701051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ne viccelj! Jó, hogy mondod! Én biztos, hogy végig nézem az összeset!

Andrea Pfisternek állandó kiállítása van itt. Róla fog szólni a következő postom! Ez itt a reklám helye! LOL :D
www.vintagetextile.com/
Kedves Virgo!
Itt találhatsz eladó darabokat is :)
(én imádom ezt az oldalt)
Csipke, megnéztem, és belesajdult a szívem...
Hát Virgo, nem csodálom. Nekem állandó álmodozásaim tárgya, hogy mit szeretnék onnan a szekrényembe tudni :)
mondjuk én elsősorban nem a textileket nézegettem eddig, mert azt félek nem tudnám megvarratni. nem tudok jó varrónőt sajnos. :( (még mindig)
Én sem... Még mindig... :-(

Szóval csodás hír ez számomra, persze nem ismeretem, és nagyon szeretem a kényelmet, ezért járunk olyan ritkán múzeumba, pszichésen rosszul vagyok a sok állástól, kerülgetendő emberektől. Pedig amikor már ott vagyok szeretem... :-)

Köszö, köszi ezt a linket, lassan végzek a style.com-mal, és nagy szükségem van mostani időkben a kikapcsolódásra, hogy átlendítsen az egyik kocsonyás ügyből a másikba, vagy az örömteli életbe!
Mégegyszer köszi, és csipkének is!

Megnézek amennyit bírok.


süti beállítások módosítása