Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Fényképes beszámoló a Vam Design Hétről

2008.10.07. 20:24 - Virgogirl

Címkék: személyes blogdolog divatbemutató

... pontosabban csak annak egyik bemutatójáról, a Patrizia Pepéről. Scala (a jegyek nyertese) és Zsani (janettaylorként talán többen ismerik) ugyanis küldött egy sor fotót az estéjükről. Mint írták, igen jól szórakoztak :-) Íme a képek (természetesen sokkal, sokkal többet küldtek, de azok egyrészt nem sikerültek olyan jól, betudom a szíverősítőként megivott pálinkának ;-), meg gondolom, elég sötét volt a teremben).

A divatcég logója egy szééép nagy kivetítőn.
Valakiben egy Demarchelier, esetleg Leibovitz veszett el...
Vajon Scala szerint elég izmos volt a modellek lába?
Pillanatképek: ezt hordjuk majd télen...
Bokacsizma: pipa; szürke göncök: pipa; indiszponált arc (legalábbis távolról): pipa
Mert autó is ki volt ám állítva...
Volt ajándékcsomag is
Zsani cipellője - egy lépéssel a divat előtt :-)
Karkötők, belépőszalak és kezek: bigining of a bjútiful frencsip.
A nagy izgalmakat levezetendő egy kis kontyalávaló (Zsani, ne könyökölj!) :-)


 

Köszönöm szépen, lányok, remélem, jól éreztétek magatokat! :-)

És a bónusz - így látta Scala:

"korántsem volt teltház, közvetlenül a kifutó mellett ültünk, negyed óra-húsz perc csúszással kezdtek, élő Dj volt, a modellek enyhén szólva nem voltak anorexiásak, egyiknek kimondottan vastag lába volt, csak egy szoknya (az a rakott muszlin, fehéres kék szegéllyel) tetszett nekünk, de az is ezen a vastag lábú csajon volt, bokacsizmával, hááát, elég kiábrándító volt. Egy vagy max. két csaj nagyon csinos volt, és arcra is szép. Sokkal átlagosabb, elérhetőbb lányok voltak, mint gondolná az ember.
A hajuk borzalmas volt, szűk banánkonty, rajta hajpánt egy hülye tolldísszel, még a szép arcúaknak is fura fejet csinált... :-(
Aztán, amikor jól belenézett az ember az arcukba, akkor lehetett látni, hogy némelyik nagyon is helyes, de a fodrász nem normális!
 
Olyan harmadosztály feeling volt a nem túl ütős modell csajok és a ruhák enyhén szólva sportos, és nem elegáns jellege miatt, a végén a kosztümös (nadrágos, szoknyás) dolgok jók voltak, és egy lakk elől nyitott cipő. A végén sokkal jobb cuccok voltak mint az elején.
Éééééés Zsani is azt mondta, hogy modellhez képest némelyik leányzó igen vastag! Szóval ez most nem az én torzításom."

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr67701797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Elnézést kérek a könyöklésért! :)
édes lányom, nem erre tanítottalak :-D
Zsani nagyon jó a cipellőd és harisnyád is!!!!!!azonnal beléjük szerettem!!!!!lehet tudni honnan szerezted be ezeket a remek darabokat?
Érdekesség: A fehér blúz stílusosan Patrizia Pepe, ami a Vammal összefügg az annyi, hogy egy Király utcai turiból származik ( VAM - Király u. 26) . :D

Scala védelmébe mondom, hogy az egyik modellnek (modellekhez képest) tényleg kissé vastag volt a lába! :D

Jaaaj, de jó, már itt is van, kint a blogon, pedig alig múlt el a tegnap.

Azt azért tudjátok, hogy valami különleges párolású (párlású?!) meggypálinka volt a Puttonyos vagy Pálinkás vagy mi háztól, nem egy átlagos darab, külön ajánlották a figyelmünkbe!

És ige, mindenki kapott ajándékcsomagot, oda volt készítve a székekre. Azt büszkén mondhatom, h. ezek a székek sokkal jobbak voltak, mint a Dior (vagy Galliano) bemutató székei... lásd ami előtt Dita von Teese pózol Strange blogján! ;-)
theba

Először is nagyon köszönöm! :)

A harisnya, tavalyi Calzedonia a szandál pedig Chanel (irulok-pirulok és félek az irigykedő kommentektől) DE! persze ebayről! (így az ára elérhető volt) :D
Theba, hogyan is lehetne más, mint Chanel? :-)))
meg akartam kérdezni: mi volt a csomagocskában?
Majd megtudod, Te kis kíváncsi! ;-) Mondtuk már, nem volt teltház! :-D
Nem értem az összefüggést.... Mondjátok máááááár meeeeeg....
Virgo, külön köszönet a Demarchelier, Leibovitz hasonlatért, de ez a gép annyira rossz (férjem választotta, egyedül vette meg), hogy sürgősen lecserélem, mert lassú, unom, hogy állandóan életlen képeket lő, és nem bírja az éjszakázást... :-)))
Jaaaaj, Zsaninál van a Te, saját bejáratú csomagod!

Akkor is lőjem le a tartalmát?
én meg béna módon nem vittem fényképezőgépet! :((((((((((
akkor hol találkozunk Virgo? :D (hogy juttassam el hozzád baba?!) Írd meg mailbe! :D
Tudtam én, hogy nem lesz olyan könnyű!
:-D
na, meséljetek, mit találtatok ki?
(...Scala: Zsindelyes? Rézüsti?:) Mindenesetre különleges lepárlású;)...)
Igen, az lesz az, különleges lepárlású... de a márka asszem nem ez volt, pedig a logó tökre előttem van! :-)

Zsani? :-)
nem vagyunk mi olyan ravaszok! :)))))) tényleg imádatunk jeléül, hoztunk neked ajándékot! :)
A Titokzatos Virgogirl... :-DDD
Igen, gondoltam, hogy nem egy nyomkövetőt szereltek bele...
Micsoda ötlet!!! Nyomkövető! :-D
Most lépnem kell, de 10 után visszatérek! melóból! :((((((((
:-) Jó munkát! Én mostanában fogom befejezni...
Igen, Zsani ma 22hra megyek, már tegnap óta tudom! :-P

És Virgo, tényleg imádatunk jeléül, szóval, nincs mitől tartanod, és ahogyan neked kényelmes, de amúgy is Zsaninál van, úgyhogy majd megbeszélitek! :-)))
jav. Neeeem, én megyek, hanem Zsani megy!
pedig már azt hittem, a ma estét is együtt töltitek
Na aztán, ha lesz itt személyes ajándékátadás, nem kihagyni engem a buliból. :-)

Scala, Zsani, nem is mondtátok milyen volt a találka? Így képzeltétek el egymást, stb. Személyes benyomások mégis másmilyenek...
Virgo, jót mosolyogtam a kommentjeiden. :-D
fogunk még találkozni, ugye Scala? (megérkeztem.) :)

Lizi baba!

Scala az életbe sokkal szebb és csinosabb, mint képen! :))))))) és abszolúte ilyennek gondoltam, meg is ismertem volna! :D

Én is megismertem volna naná!

De a legjobb az volt,hogy előtte számot cseréltünk, és felhívott, hogy késik, én meg éppen a nem tudom hol van,merre kellene mennem a Király utcán fázisban voltam, úgyhogy az első mondatokat kb. így rekonstruálnám:
"Férjem kitesz egy sarkon, amit én a legközelebbinak gondolok.
Téblábolok, nem látom a táblán a házszámokat.
Két fiú is beszól a járókelők közül.
Telefoncsörgés.Élénk, de enyhén ideges hangomon:
- Szia, Zsani, nem találom, nem tudom hova megyünk... :-D"
Szia Zsani! :-)))
Jó munkát!
És még valami:
Zsaninak kevesebb az arcmimikája, amikor beszél, mint az átlagnak, azaz az enyémnél biztosan, Nagyon arisztokratikusnak találom ezt! :-)
Most annyira büszke vagyok az "arcmimikámra"! :)))))))))))))))) Ezt még tényleg sose mondták, az orrom miatt az arisztokratikus már felmerült! :D
:-)))
És neeeeem Botox!
Ezt fontosnak tartom hozzátenni...
most nincs időm végigolvasni a kommenteket, de Virgo képaláírásai... :D :D :D
tyúha.:)
én azthiszem elmegyek a csütörtöki Kortárs Kifutóra, vmire mostmár muszáj:)
ja, külön köszipuszi a részletekért rólatok:) az látszik, h Zsani nagyon csni volt, legközelebb legalább ennyit Scaláról is!:)
Scala, Zsani :-)

Jujj de jó virtuális frendcsip...

A tuti, hogy én is megismernélek titeket, Virgoval már sokkal inkább bajban lennék. ;-)
Egyébként néhány fotó fellelhető a Design7 honlapján is. Csak pár darab van a divatbemutatóról, de elvileg folyamatosan töltik fel őket.
:-D
Azért, Lizi, te már eggyel előrébb jársz ;-)
Tudom, de bizonyos dolgokat bizalmasan kezelek. ;-)

Klassz beszámoló :)
Miiiiiiii? Lizi látott többet Virgoból, mint a többiek? És ezt itt kell megtudnom?!
Naaaaaaaa! :-)
Na semmi ijedtség, Lizi sem látott többet Virgoból.

Csupán rokonlelkek vagyunk, szűz-szűz, olyan mintha ő én lenne, szóval ezért járok egy lépéssel előrébb. ;-)
Érteeeem!
Virgo állati jó horoszkópban, engem is pontosan belőtt! :-)
óóó, annyi mindent nem tudtok még rólam ;-)
Csupa-csupa meglepetés ez a nő! :-)
Virgokám, ha szabad kérni a két 'De'-vel kezdődő mondatomat a posztban, korrigáljuk, 'De'-k nélkül lenne tökéletes! ;-)
Virgo tényleg jó vagy horoszkópban?ismered a jellemzőket vagy az emberekről is jó arányban megállapítod milyen jegyben születtek?
én is nagyon odavoltam régen ezekért a dolgokért :)
Jó vagyok-e benne? Hát, nem tudom. 15 éve foglalkozom vele :-)

Megállapítani azért nagyon nehéz, de van, akinél eléggé egyértelműek a jellemzők (pl. Scala ilyen)
Igen.
Egyértelmű vagy csak tippeid voltak? (ha az elejétől lett volna blogom, akkor könnyebb lett volna a dolgod, pl.?)
hűűű,én ezt nem tudtam,hogy ilyen régóta foglalkozol vele!és akár a hozzászólásokból is meg tudod állapítani? ez nem semmi :)-bár jól elkanyarodtunk a post témájától :)
Theba: van akinél elég egyértelmű, persze, attól is függ, hogy mennyit kommentel és abban mi mindent oszt meg magáról, mennyire engedi érvényesülni az egyéniségét, mennyire "sokat" beszél magáról. Pl abból, hogy "ez szép", "ez csúnya" nem lehet túl sok mindent megállapítani.
zsani, nálad mindenképpen valami levegős jegyre tippeltem, vagy Vízöntőre az egyediség miatt, vagy Ikrekre a sok "duma" miatt
:D sok "duma"

Az egyediség az ikrekre kevésbé jellemző, mint a vízöntőre?
Vagy abból, hogy ez nagyon hate... ;-)
Scala, nagyon rossz vagy :-D

Zsani, nekem az a tapasztalatom, hogy a Vízöntők egyedibbek, különcebbek, mint az Ikrek
áhhá :)

Scala, ezt kire írtad?! neeeem ééérteeeem! :D
jah... olyan rövidítés, mint az OC, csak a vége más?! :D:D:D
Igen, de ez már nagyon összetett és érthetetlen lett, de az a rövidítés Zsani, IGEN! :-)
Ha esetleg érdekel pár kép a mai Moschino Love bemutatóról, akkor tudok küldeni :).
Én szívesen megnézném... :-)


süti beállítások módosítása