Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Beyoncé "kavicskája"

2008.10.07. 11:14 - Virgogirl

Címkék: fotó ékszer érdekesség híresség

Nem a fürdőruha, nem is a szárong, sokkal inkább az a "kövecske" ragadta meg a figyelmemet, amit Beyoncé ujjára húzott a férje... Meg nem erősített információk szerint 18 karátos a gyémánt, az értéke pedig legalább 5 millió dollár (ami forintban majdnem egymilliárd... ha jól számoltam. Nem bírok ennyi nullát kiolvasni :-D)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr59700894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jó nagy kavics és az értékét inkább forintban kérném! :)
Nekem ez túl sok(kkk), gyémánt ide vagy oda.
Én sokkal boldogabb lennék, ha a párom egy szimpla szép ezüst gyűrűt húzna az ujjamra. :-)

A körmei pedig nekem nagyon nem tetszenek, ok hogy divat az arany köröm, de ez túl metálos.
Én se ájultam el. A nagy gyűrűk általában csak bizsuba tetszenek! :)

Lizi

A körme szerintem is brutális. Nekem az óarany szín tetszik! :) Vörös hajhoz az olyan elegáns (föld színekkel kombinálva)
A gyűrűvel kapcsolatban ugyanaz a véleményem, mint Nektek, de Bí arany körmei nekem tetszenek. El tudom képzelni, hogy igazi arannyal van befuttatva. ((:
Én se hordanám, egyszerűen félnék, hogy gépelés közben elfárad a kezem. De azért jövőt megalapozni jó lenne :-D
Nekem van hasonlóan nagy méretű, gyönyörűszép lilaköves bizsum. Gépeléskor le szoktam venni. (:
Hali!
a gyűrű túl nagy de a körme nagggyon teccik
én is szeretnék olyan lakkot=)
Szerintem ez a nő valójában egy pénzcentrikus, pénzemberhez hozzáment tehén.
A gyűrű számomra bántóan nagy.

Amúgy a pasija nekem nagyon nem az esetem, és gááááááz,, hogy egy rapper ennyit keres, azaz sokkal többet, mint pl. Brad Pitt és Angelina Jolie pl. tavaly...
De! Jól meghízott mellette a nő is! :-P
És nem Timberland a népszerű rapper? Usaban ezt a J-Zayt zabálják?

Esküvői képek? :-)

Scarlett Johansonnak is most volt! :-)))
De el kell ismernem, a gyűrű csiszolása, és a foglalat nagyon szép, csak a kő egy csöppet nagy lett, mint a J-Zay gyerek... pont mint ő... :-D
A feketék szeretik a nagy ékszereket! Úgy hogy nagyon nem lepődtem meg. Nekünk - európaiaknak - ez sok! Juj, milyen szociális voltam! :)
Jó, jó tudom, megígértem! :-)

Úgyhogy lenne mondanivalóm, de öncenzúra...
Scala :-D :-D
Kárörvendő!!!
Én én én?! Elfogadom a feketéket, de halál komolyan. Más az ízlésvilágunk, de az ára nagyon kéne. :)
nem jó semmi,se a szemüvege,neki nem áll jól,se a fürdőrucija,se a haja-az olyan balázs palis.
Balázs palis haj!!!!!!!!! :-DDD
Én is jobbn kedvelem a nagy bizsu ékszereket ( szerintem 1 drága és nemes ékszer épp úgy fejti ki értékét, hogy szépen kidolgozott és nem közönségesen nagy) és nekem is egyből szemet szúrt az a brutál köröm lakk .Utoljára Rihannán láttam ilyet. Nekem nem nagyon jön be, de ez egyéni vélemény.:-D
sztem szép, és a körmei is tetszenek.


süti beállítások módosítása