Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Szépségtrendek őszre

2008.09.12. 16:47 - Virgogirl

Címkék: ősz szépség smink illat testápolás ezadivat

Lassan eljön az az idő, amikor fel kell térképeznek a drogériák kínálatát - legyen az online vagy tapintható -, és ki kell találnom, hogyan veszem rá a bankot arra, hogy növelje meg a hitelkeretemet... A trendek ugyanis a szépségápolásban is változnak (és nem csak a sminkszínek, meg az, hogy mekkorára tupírozzuk a hajunkat). Íme pár dolog, amire érdemes lehet odafigyelni.

Lila, lila, lila

A lila az abszolút sztár a következő szezonban, a ruhákban és a sminkszínekben egyaránt, de (könnyű asszociációként) a parfümökben is: az Estée Lauders, a Lanvin, a Lalique, a Guerlain, az Anna Sui is lila csomagolást választott az új illatoknak, kívülről is tükrözve a mély, érzéki, különleges és kifinomult parfümöket, amelyeket rejtenek. A hidegebb időhöz úgyis a "melegebb" és nehezebb illatok illenek... Az Estée Lauder Sensuous-ra az ámbra, a magnólia és a jázmin a legjelenzőbbek; a Jeanne Lanvin gyümölcsös-pézsmás, a Lalique Amethyst gyümölcsös-virágos; a Guerlain Insolence ibolya, írisz, szantálfa és tonkabab főbb jegyeit viseli.

Tengernyi finomság

Az alga az egyik legegészségesebb dolog a világon - és az én egyik kedvenc ételem, a sushi összetevője -, rengeteg benne a magnézium, a kálcium, a vas, tele van vitaminokkal. A legújabb testápolási, arcápolási termékek tele vannak vele (és itt nem csak a szuperdrága, kultikus La Mer krémekre kell gondolni), a Clarins és a Clinique is készül olyan termékekkel, amelyekben az alga az egyik fő hatóanyag. Elég sok itthon - és olcsóbban - kapható termékben is van alga, mint hatóanyag. Szerintem szappannal, testápolóval, vagy zacskós pakolással érdemes kezdeni.

Csak olajozottan

Az olajok elképesztően népszerűek - már évezredek óta azok. Szerencsére ma már nemcsak a babaolaj elérhető mindenki számára (persze, még mindig az az egyik legjobb, legkellemesebb termék, amit nő csak használhat, szerintem minden csaj polcán ott kell, hogy legyen), hanem a különböző illóolajok, hordozóolajok is, és persze a luxuscégek - pl. a Dior - szintén megtalálták ezeket maguknak. Én azért szeretem nagyon az olajokat, mert nagyszerűen lehet őket kombinálni, a hatásuk pedig igen sokoldalú: nemcsak hidratálnak, simítanak, de ha különböző illóolajokkal vagy más anyagokkal kombináljuk őket, akkor méregteleníthetnek, feszesíthetnek, illatosíthatnak...

Füstös szemek

Klasszíkus színek (fekete, szürke, fehér...), de új formák: sehol heroin-chic, inkább dívás-macskás-szexis vonalak.

És amire még érdemes figyelni:
Fehér tea, jázmin, bambusz, szőlő - illatban és hatóanyagban egyaránt. Arany a körmökön. Élénk színek a szemeken - nem neonos, inkább olyan metálos-karibi. Hibátlan arcbőr: az új primerekkel, alapozókkal és púderekkel ezt anélkül lehet elérni, hogy olyan legyen az arcunk, mint egy bevakolt ház.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr86660567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hú nagyon tetszik a kép ;-)
Nekem a kis összefoglaló, mindentudó kisokos is tetszik! Csak úgy szippantom be a listát, hmmm. :-)))

Köszi Virgo Drága!

Arany a körmökön komolyan?
Bambusz? Ezt elmesélem a kozmetikusomnak, ők bambusznak nevezték el a szpségszalonjukat! :-D

Fehér tea: Yeee! Nagyon szeretem már több mint egy éve: inni, maamra fújni illatként stb.

Most megyek alukálni, a holnapi viszontlátásra! :-)
Nem tudom ismeritek-e a Naturland testápoló-masszázs olajait, hatását tekintve nem tudok nyilatkozni hitelesen, mert ritkán használom, de nagyon kellemes az illatuk. Többféle kapható, én borsmentásat vettem.
emberek! valósággal elgondolkodtam hogyha "Szépségtrendek őszre" témáról olvasok akkor most mi van? tisztázzátok már egyszer s mindenkorra az illat és a szag fogalmát. vagy nektek mindegy hogy a parfüm szagos és a szar illatos. hihetetlen. magyar oldalon magyartalan magyarul... megáll az eszem. gusztustalan.
indigoboi, esküszöm, hogy nem értelek. Pedig nagyon próbálkoztam. Háromszor átnéztem a bejegyzést, de én nem találtam 'szag'-ot leírva, ha te igen, akkor légyszi, szólj, hogy hol, és magyarázok.

Az illatot én a 'kellemes szag' illetve a parfüm szinonímájaként használom, a szagot pedig a 'kellemetlen vagy semleges' jellemzésére. De mivel ez az egyik legszubjektívebb dolog - mármint az illatok és/vagy szagok -, ezért mást és mást jelent minden ember számára. Van, akinek a rózsa csak szagos, másnak meg illatos.

Meg szerintem a magyar nyelv elég árnyalt ahhoz, hogy az illatos-szagos kettősségből kitörjük... az általad említett szar szerintem lehet szagos is, meg büdös is, meg penetráns is, meg gyomorforgató is - sőt, még illatos is, ibolyabokor alatt.. Viszont mindezen jellemzőket parfümre is lehet használni :-)

A magyartalansággal nem értek egyet, de örömmel veszem, ha hibázok és javítanak. csak akkor mutass rá a hibára pontosan légyszi.

Köszönöm, további jó "szaglászást" az oldalon.
Virgo válasza Indigoboinak tökéletes! :-)))
Szép volt Virgo ;-)

Bár én sem értem mi borította így ki Indigoboi-t...
Az, hogy túlteng benne az okostojás gén... :-P
Ja, kritizálni mindig egyszerű...
Ha már őszi divattrendek... ha jól vagyok tájékoztatva, akkor a smaragdzöld trendi.

Délelőtt elmásztam egy-két turiba és vettem egy cuki zöld, rövidujjú, lefelé bővülő kabátkát. Nagyon édes :-)
Update: bocs, lecserélném a trendi szót divatosra, mert igazából utálom ezt a szót. :-D
Szerintem is slááger lesz a smaragd zöld.
A kocsink pl. olyan! :-)

A terndi szerintetek ciki is, mint szó, mert én előszeretettel alkalmazom, nem érzek mögötte ilyet, de most elbizonytalanodtam... mert attól a barátnőtől hallottam, aki a 'csajos' és 'hapsis' szavakat előszeretettel használja, utóbbi kettőt én pl. szívből utálom! :-)
jav. sláger; trendi
:-D

Na jó, lehet, hogy túlzás volt az utálom szó. Vannak olyan kicsinyítő képzős szavak, melyeket kedvelek, pl: fincsi, cuki... de a trendit annyira nem. Valőszínűleg azért is, mert nálam a divatos, trendi szó szubjektív tartalmat takar.
Na.

slágerszínek: zöld, királykék, lila, ha akarjátok, összeszefdem, inkább nálam tájékozódjatok, mint másutt ;-)

gyűlölöm azt a szót, hogy trendi, mint ahogy a csajost is (meg mindent ami olyan "valamilyenes"...), de sajnos nincs túl sok szó a magyarban a divatos szinonímájaként...

Tudjátok mit utálok még, ez egyáltalán nem témába vágó, csak maga a szó Grrrr. amikor avalkire aki szereti a levest azt mondják, hogy "igen, mert te leveses vagy" Jaaaaaj. :-(
jaj, azt nagyon nem szeretem én se.
Akkor jó. Örülök. :-)
Óh Isten ments, hogy másutt tájékozódjak. ;-)
Egyébként próbáltam a turiban egy szép királykék (csillogós, kötött anyagú), garbót, passzé volt a derekán és az újja végén. Jaj nagyon szép volt, de nem mertem megvenni, mert úgy tűnt, hogy ki van nyúlva az alja.

Leveses: hm, ciki... én szoktam használni... :-S, de csakis saját magamra (legyen mentségemre) :-D
Léccci, lécci, ha találkozunk, ne használd... még magadra sem... mai persze plusszpont, h. egyébként csak úgy szoktad! :-)
Igen, semmiképpen nem ejtheted ki a szádon, mert meglincselünk!
Ez számomra parancs!!!

Akkor azt mondom majd... nagyon szeretek levest enni...

:-D
Klassz bejegyzés! Hmm imádom a smaragdzöldet, meg régóta szeretem arannyal festeni a körmeimet. Meg lilával is, de pont pár napja kellett kidobnom egy lila körömlakkot. :(
Ja és algás tusfürdőm van,meg jázminos. A trendek megtaláltak végre. :) Nem én kerestem őket. :))

lumena, én pedig felhalmoztam hat éve olyan félig alkalmi darabokat, amelyek őrülten divatosak lesznek most! És ezért szeretjük az idei trendet! ;-)

Algát nem szeretem, viszont... :-( Azt kihagyom.
Scala!
Akkor nagyon jó szemed van. :)
Pedig az alga szuper dolog, nemcsak finom, hanem egészséges is.... szerintem egy szappant azért próbálj ki (vagy egy arcpakolást), mert elég semleges illata van, de nagyon jót tesz a bőrnek.
Azt hiszem szappanom volt már, és nem találtam rossznak.

Akkor egy ki vallomás, Scala-és az alga.
17 éves koromban rendeltem egy fogyasztó ampullát, alga-alapú készítmény volt, és náhányat meg is ittam belőle (sós volt és nagyon sz*r), amikor is apukám olvasta az újságban, hogy betiltotta az ÁNTSZ, vissza is vitte a csomag megmaradt részét, pénzt visszakaptam...
Pedig ha jól emlékszem a Nők Lapjában olvasott hirdetés alapján rendeltem meg... :-(
Azóta folyton ez jut esezmbe az algáról. :-((((

Szappanban teljesen OK. szerintem is.
Azért is szeretem az Ilcsit, mert itthoni dolgokkal operál. Van az az elv, tudjátok, hogy azt használd és edd, ami ott terem ahol élsz, ÉS abban a szezonban. Azaz decemberben sárgadinnye nem sokat ér, sőt káros is lehet, Magyarosrzságon.
Éppen ezért ódzkodom az alga, holt-tengeri, papaya dolgok budapesti használatától.
Akkor már inkább a sárvári iszap! ;-)
és fogytál tőle?

a helyi és szezonális termékekkel teljesen egyetértek, bár sajnos nem mindig tudom őket betartani (pl a kedvenc gyümölcsöm nem igazán magyarosch)

Viszont akkor neked is le kellene mondani a bambuszról meg a fehér teáról...
mi a kedvenc gyümölcsöd Virgo!

Algát én szeretem. Nemrég tusfüdőt vettem belőle! ;)
Jah és nemrég vettem levendulás lábmasszás olajot, oh de jóóóóóó! (simán bedörzsölve is isteni, főleg ha még a scholl itthoni maszírozós papucsommal együtt továbbra is maszírozza a lábamba az isteni olajat és a lábfürdőt is varázslatossá teszi) Csak ajánlani tudom! ;) és lila a színe, tehát még úgy is trendi! LOL :D
Mandarin? :-)

A tea szerintem kivétel! :-D Legyen az!!!! Naaaaaa!

Nem, nem fogytam tőle. Az eset után viszont 1 évre megfinanszírozták az aerobick bérletemet, és alkalmazkodtak a húsmentes, kenyérmentes, főzelék, gyümölcs, párolt zöldség, túró, sajt étkezésemhez, aminek következtében egy évvel késöbb (érettségi, felcételi) 9 kg-mal voltam vékonyabb. Migrénem és lassú emésztésem megszűnt...

Aztán jött az egyetem... Másodévtől sajna nem voltam ilyen formában... :-(
Háromszor annyi idő, pénz és odafigyelést igényel nálam, ha ennyire jó alakot akarok.
Most félúton vagyok, nem a szuper gebe, de nem is az indiszponált egyetemista... Hála az úszásnek és Béres Alexandrának. Persze múlt hét totál kimaradt... :-(
Zsani,
Yves Rocher? Olyat én is vettem egy hónapja, Debrecenben! Imádom! :-D
Yves Rocher aha! ;) Most féláron volt! 1100Ft-ért! ;) (remélem nem azért mert megszűnik :S )

Te Scala

így is szuperül nézel ki! ;)
Meglepő módon én egyáltalán nem szeretem a levendula illatát. Mostanában már elviselem, viszont ha lehet mást választani, akkor biztosan mást választok

És Scala tényleg istenien néz ki!
Nekem se a kedvenc illatom, de tény, hogy jótékony hatású! :) (és nem csak a molyok ellen!)
Ne túlozzunk Kedveseim... :-)

Bár - mondjuk ki- nagyooooon jóóóóóóól esett!!!! :-D
Lizi!

Most látom! Szeretnék kérni képet a kabátról. Jah és az emailedre ma végre válaszolok. (tegnap sajnos reggel 6-tól este 6-ig dolgozóba voltam.)
+ info: Vettem ma egy vörösarany színű lakkot és bátran (ha már jövőhéten jön a hideg :() ki is próbáltam (nagy szóóó), de mostmár a kezemen! :)
Vörösarany? Izgalmasan hangzik!
Nekem még korai ilyenekhez a szeptember... ;-)
Hehe :) Nekem is, de jövőhéten éjszakás leszek, úgyhogy valszeg nekem már vastagabb őszi cuccokba kell mennem! :((((( zöldhez, homokszínhez és barnához gondoltam! ;) ez csak egy próba! :)
Megkérdezném, hogy honnan tudják a csajok, hogy Scala hogyan néz ki??? Én miért nem tudom??? ;-)
Nekem tudnom kell, én vagyok a sztájlisztja
különben is, az alapján, amiket már leírt magáról, szerinted van rá akár csak egy százalék esély is, hogy rosszul néz ki???
Lizi + Virgo :-D
Ne csináljátok mán Hölgyeim, ma pl. egész nap nyűglődöm itthon tréningben, nehéz napok eleje... :-(
Lizikém, nem tudom a mailcímed, valahogyan még nem konnektáltunk ezen a fronton... Pedig küldhetnék képet is, akár... ;-)
Zsani, éjszaka már döfi a lakkszín, most olvastam, hogy jövő hét elején nagyon hideg lesz!!! :-)
Nekem meg nagy a hasam, mert sokat ebédeltem (ill. csak kicsi a pocakom ;-) és nem fér bele sok.

Ki is ütöttem magam és szükséges volt egy kis szieszta. :-D
Mail dobok, csak megkeresem a címed, mert nem írtam fel múltkor.
A vasárnap délutáni alvás az élet egyik csodája... Szerintem. :-D

scala.blogok@gmail.com
Várom! :-)
Köszi Scala, de szívesen kihagynám azt a 3 nap éjszakázást! :)

Lizi

Már válaszoltam is, ebbe a pillanatba! Ezekszerint már van is neted az új kecódba? Jupppiiiiiiiii :D
Lizi, És levest ettél? :-D Hiszen Te nagyon ****** vagy, mint tudjuk!
Igen :-D

Le sem tudok róla szállni, az megint más téma, hogy nincs TV-m és nincs más szórakozásom, ha épp itthon vagyok.
akkor lányok, a mai feladat: LIZI SZÓRAKOZTATÁSA! Nehogy elpártoljon...
Scala, igen volt leves, hagymaleves. :-)

Az, hogy le sem tudok szállni a netről, lényegében 99%-ban a te blogodat érni, Virgo. ;-)
Nem is értem miért nem állítottam még be kezdőoldalnak...
Kabátka elküldve (mindenkinek)! ;-)
még bármi megtörténhet ;-)

Akkor frissítek gyakrabban
Hűséges fajta vagyok. ;-)
a kedvenc gyümölcsöm a mangó :-D
Akkor biztosan szereted a mango lassit...? ;-)

Megyek alukálni... jó éjt Virgo.
Mango! Ki nem találtam volna! :-)


süti beállítások módosítása