Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Kérdések és válaszok

2008.09.03. 13:17 - Virgogirl

Címkék: blog személyes vicces

Nem tudtam kivárni az eredetileg megadott időpontot... de simán benne lennék egy második körben is :-D

 

Természetes-e a hajszíned, vagy festeted/fested? Valaha volt-e befestve a hajad? Mivel eléggé elégedett vagyok az eredeti hajszínemmel (ami vörösesbarna), nagyon ritkán festem be, inkább csak színezni szoktam, hogy "erősítsem" a színét. Néha elkap a harci düh, és akkor melíroztatok bele pár csíkot, de ez ritka. Egyszer viszont nagyon szeretnék szőke ill. vörös lenni.

Van fémallergiád? :-) Nincs, a parlagfűre és az állatszőrre vagyok allergiás.

Mennyire érzékeny napra a bőröd? Fehér bőrű vagy? Világos a bőröm, de nem az a Nicole Kidmanosan porcelán, és mostanában kezdett el érzékennyé válni.

Hány éves a szüleidnél élő cicád? Ő egy öreg cica, már 10 év körüli (de nem látszik rajta) :-D

Van laptopod vagy mindenhol asztali számítógépet használsz? Ez vicces. Két laptopon és két asztali gépen szoktam dolgozni (attól függ, hogy éppen hol vagyok).

Leszoktál arról, hogy megnézd milyen keresőszavakkal tévednek a blogodra? Vagy csak nem teszed közzé postban, az utóbbi hónapokban? Nem, nem szoktam le róla, de egyre kevesebb az "idióta" keresőkifejezés... de lesz róla post.

Hányasra érettségiztél matematikából? Négyesre, de csak három ponton múlt az ötös.

Mi a kedvenc filmed? Anyu nyolc hónapos terhes volt velem, amikor a Csillagok háborúja valamelyik részét látta moziban, és ez azért eléggé meghatározta a filmekhez való hozzáállásomat :-D Nehéz lenne egy kedvencet kiválasztani (régebben volt egy füzetem, amiben írtam, hogy mit láttam és pontoztam is, tehát már akkor is blogoltam...), nagyon szeretem a Star Wars filmeket, a Gyűrük urát, a Karib-tenger kalózai trilógiát, a Macskafogót, a Gyalog Galoppot... Túl sok van, nem férne ki, ha felsorolnám. Az utoljára látottak közül pl. a Vasember és a Hellboy II tetszett nagyon.

Melyik a kedvenc testrészed vagy hogy máshogy fogalmazzak, mit szeretsz a leginkább magadon? A szememet és a számat.

Előző inverze, mit nem szeretsz magadon? Rájöttem, hogy kis virsliujjaim vannak, és a tág pórusaimat is szívesen elcserélném... Ezek persze a szokásos női dolgokon kívül (van, ami túl vékony, van, ami túl vastag...)

Mi a kedvenc ételed? Ha paradicsom és fokhagyma van benne, rossz már nem lehet :-D Imádom a fűszeres dolgokat is, elélnék olajbogyón és sajton (meg pizzán) jó ideig. A kedvenceim talán az "anyósom" töltött paprikája, meg a párom csinálta chili és a híííres sajtkrém. :-) ja, és a sushit nagyon szeretem

Hova szeretsz járni szórakozni? Öreg vagyok én már a szórakozóhelyekhez...

Ha megkérné a kezed a párod, hozzámennél-e? Valószínűleg igen.

Ha találkozhatnál egy emberrel, aki akár él akár holt, ki lenne? Szívesen eltöltenék egy délutánt Napóleonnal, I. Erzsébettel, Émile Zolával. Élők közül túl sok van, és nem akarok senkit megsérteni azzal, hogy kihagyom (vagy azzal, hogy beveszem...)

Honnan ismered ilyen jól a divatot? Nem hinném, hogy jól ismerem... Elég gyors agyam van, és egy fura képességem, hogy tökéletesen "használhatatlan" információkat egyetlen perc alatt meg tudok jegyezni. Ez azért elég sokat segített.

Te mennyire vagy márka függő (ruhákterén)? Semennyire.

Homeopátia, természetgyógyászat mi a vélemányed ezekről? És a pszihoszomatikus betegségek létéről? Nem mondom azt, hogy hiszek bennük, mert a létezésük és működésük számomra teljesen egyértelmű. Mindkettővel kapcsolatban van jó néhány tapasztalatom Pl. a homeopátiáról, természetgyógyászatról egyértelműen állítom, hogy nekem bevált (még akkor is, ha már semmi más nem segített...)

Szánkózunk? Hol van már a tavalyi hó...

Honnan szerzed az infókat a bloghoz? vannak titkos oldalaid amiről szemezgetsz vagy csak szörfözöl és mindíg találsz vmit? Nincs ebben semmi titkos, legfeljebb olyan, ami nem annyira ismert/kedvelt (vagy éppen nem ingyenes, ezért kevésbé látogatott). Van egy sor olyan oldal, amelyek inspirálnak, de nem szoktam egy az egybe átvenni/lefordítani valamit, mert az alkotás része nekem ennél azért többet jelent :-D

Milyen hajad van, hosszú vagy rövid, szín, fazon? Vállig érő, egyenes, vörösesbarna. Vékonyszálú.

Van tetoválásod? vagy piercing? Egyik sincs. Egyrészt félek a tűtől, másrészt mindenkinek van, akkor nekem miért legyen? :-D

Szexeltél-e már a blog hatására? Nem, de nem rossz ötlet ;-)

Ki játszana téged egy filmben? Ezen sokat gondolkoztam: Jennifer Lopez.

Mik a keresztneveid? :-) és melyiked használod? és becéznek e? Sajnos, nem árulhatom el... De annyit mondhatok, hogy az első nevem elég gyakori (legalábbis volt, mostanában már szerintem elég kevés kislány kapja), a második ritka, azt az anyukám és a nagymamám után kaptam. Az elsőt használom, de elég kevesen szólítanak a keresztnevemen, a párom sztem évente egyszer.

Emlékszel még, miért kezdtél blogolni 1 éve? Miért éppen a divat témában, honnan jött az ötlet? Már korábban szerettem volna egy divatblogot (ugyanezzel a névvel), de egy éve döntöttem, hogy belevágok. Elsősorban azért, mert érdekel a dolog, de sok minden hiányzik szerintem Magyarországon, ami nagyon szórakoztató. Nem hiánypótló dolgot akartam (az azért eléggé nagy szó lenne...), csak megosztani a gondolataimat, meg saját magamat is fejleszteni :-)

El jonnel velem a vilag vegere? Kérdés: mikor érünk vissza és vihetem-e a laptopomat. Egyébként persze, miért ne.

Ki(k) a kedvenc festő(i)d? Kedvenc képe(id)? A reneszánsz és romantikus képeket szeretem a legjobban, bár még az impresszionisták is jöhetnek. Arcimboldo, Mucha, Degas a kedvenceim.

Kedvenc könyvek, írók? Egy újabb nehéz kérdés... Elkötelezett Emile Zola rajongó vagyok (van még ilyen rajtam kívül az országban?), nagyon szeretem Terry Pratchettet is. A kedvenc könyveim sorában dobogós helyet foglalnak el: Egy gésa emlékiratai, Smilla kisasszony hóra vágyik, Egy múló pillanat; de tulajdonképpen bármi jöhet, ami bötü.

Hol szoktál ruhákat vásárolni magadnak? Legtöbbször turkálóban és az interneten (nem szeretem a plázákat és butikokat)

Mit dolgozol? Nem a divatszakmában vagyok :-D Még...

Van-e testvéred? Tulajdonképpen nincs (ha lehet, nem részletezném a zavaros családi viszonyaimat)

Tudom, hogy régen alteros voltál, de most milyen a zenei ízlésed? Nem alteros, hanem rokker. :-D Manapság mindenevő vagyok (főleg mainstream poppp), kevés olyan dolog van, amit nem hallgatok meg (pontosabban, egyszer mindent hajlandó vagyok meghallgatni...). És, amin mindenki röhögni szokott: nagyon szeretem az olyan "zenét", amelyben a természet hangjait lehet élvezni :-D


Ki vagy kik az igazán kedvenc tervezőid? Szeretem az elegáns és nőies, variálható és időtálló ruhákat... de a divatra szeretek úgy tekinteni, mint művészetre , és minden kollekcióban szoktam találni valamit, amit szívesen magaménak tudnék. Oscar de la Renta, Galliano, Elie Saab, a régi Chanel meg a régi Dior, a Lanvin, a YLS, a Nina Ricci azonban mindig lenyűgöz (biztos van más is, de az nem jut eszembe).

Mi szerettél volna lenni, amikor még csöpp kislány voltál? Biológus vagy régész vagy író vagy divattervező :-D

Tudod-e, hogy milyen fiú nevet adtak volna neked a szüleid, ha himbilimbivel születsz meg? Egyrészt, anyukám fejében "meg sem fordult", hogy nem lánya lesz, másrészt, biztosan nem hívtak volna úgy, mint apukámat. Három lehetőség, ami anyának eszébe jutott: András, István, Zoltán

Tinikorodban milyen divat-ballépéseket követtél el (ha volt ilyen egyáltalán:D)? Vooolt: barikáska dajerolt haj és piros harisnya kockás szoknyával :-D

Kedvenc részeid, momentumaid a SATC sorozatból (de a filmből is akár)? (elsősorban divat szempontjából, de nem kizárólag) Férfiasan bevallom, én nem szerettem annyira se a sorozatot, se a filmet. Elnézést minden rajongótól, de engem idegesített... Úgyhogy kedvenc részem sincsen... persze, bárkinek a ruhatárát szívesen elfogadnám :-D

van olyan ruhadarabod, ami még mindig a saját premierjét várja a szekrényedben (már jó régóta), de nem szívesen válnál meg tőle? Mi az? Miért nem volt még rajtad? Van. Egy hímzett, fekete, miniatűr méretű nyakbakötős felső. Leginkább bátortalanság miatt nem vettem még föl.

Kedvenc netes oldalaid? Nagyon, nagyon sok van (reggeli rituálé végigkattintgatni őket), de amit szeretnék minél több embernek "terjeszteni", az a Neopets.com

Kedvenc dalaid? Ha tudod, úgy is besorolhatod, hogy erre szeretsz legjobban ébredni reggel, ez kapcsol ki... És melyik daloktól mész a falnak? :D (ugyanez mehet előadóra is) A falramászósat egyszerűbb megmondani: bármi Rihannától és Celine Dion: My heart will go on. Ha a kedvenceimet kellene összeállítani, akkor egy szééép lista jönne ki, de azért ideírom a top 10-et. Antonio Banderas: Desperado; Meredith Brooks: Bitch; Lynyd Skynyrd: Sweet Home Alabama; Nickelback: Rockstar; Billy Idol: Mony, Mony; Billy Joel: We didn't start the fire; Bobby Darin: Mack the knife; Elvis Presley: Suspicous Mind; U2: Beautiful day; Tom Jones: She's a lady. És a bónusz: Madonna: Express yourself

mit kaptál szülinapodra? Egy új laptopot, könyvet, tortát.

Még egy kérdés: melyik volt a kedvenc kérdésed? a szánkózós :-D, és azon, hogy ki játszana engem egy filmben, nagyon sokat gondolkoztam.

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr23646388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jókat derültem... :D
a Napóleonos válaszod príma :)
a kedvenc divattervezők szintén.

legyen második fordulóóó! és akkor én is valami elmésebbel állok elő.
húha :-)

egy dologba azért belekötnék: túl öreg vagy a szórakozóhelyekhez? én ezt nem érzem magamon...szinte nem is telik el olyan hétvége, hogy ne pörögnék valahol (nem feltétlenül gondolok itt táncos-helyre), pedig egyidősek vagyunk ;-D
Azt milyen ciki lett volna írni, hogy nem szeretem a füstöt meg a zajt? :-D
A foglalkozásodat miért nem árultad el? Ugyan nem én kérdeztem, de engem az nagyon-nagyon-nagyon érdekel. Naaa, légysziii!!
Ez isteni volt, köszi
És hidd el, nem csak te vagy Zola rajongó ;)
mégis leírtad :D
emiatt szerintem semmiképpen se ;-)))
Virgo, Ezt imádtam!!! :-)

A szórakozóhelyekkel én ugyanígy vagyok, évek óta...
Amúgy talán a rádióban hallottam, hogy Bp-en kimondottan magas a füstsűrűség a szórakozóhelyeken.

Strange, Neked mi a kedvenced, ha egyszer felkerekednék? Eddig a Mammut II. Jam Pub van a listámon.
Ja, és szerintem is legyen második kör!
A keresztnevedet miééééért neeeem mondtad meg? :-(
húú, én nem járok plázás szórakozóhelyekre...
sőt, lehet, hogy a te ízlésednek azok a helyek, amiket szeretek lepukkantnak tűnhetnek :(
mostanában elég sokat szoktam lenni az Ajtósi Dürer soron nyílt helyen, aminek roppant fantázia-dúsan Dürer a neve (itt van kerthelység és zárt rész is), illetve a Jégpályától nem messze egy kerthelység: Kertem névvel :-)
Nyáron ezekre a helyekre jártam leginkább...persze a társaság miatt is, meg elég közel is vannak ezek hozzánk...és fő a kényelem :-)
Ahá! Hozzám meg a Mammut van közel! :-D
De jó tudni, hogy mi van a Ligetben! Komolyan!
Jaa, és szerinted sznob vagyok? Ez jött le a kommentekből? :-D
Feltétlenül legyen második kör, kitaláltam egy jóóóóót! :-)
nem gondolom, hogy sznob vagy (vagy csak egészséges mértékben)...csak nem tudom, mennyire tetszenének neked ezek a helyek...de ha gondolod nézd meg, és majd jelezz vissza :-) de ha meglátsz, tessék jelezni vmilyen formában :-)))
Kicsi képzelőerőt igényel a dolog: Milyen olimpiai számban nyernél szívesen olimpiát?
Azt adottnak vesszük, hogy tiéd az aranyérem, de csak egy sportágat választhatsz! ;-)

The Strange: rendben, majd csápolok! :-D
És: ki a kedvenc férfi teniszeződ? Lehet visszavonult is.

Amúgy a felsorolt számok tök jók. És az Express Yourself nekem is nagy kedvenc.
öttusa (mert egy csomó dolog van benne, amit egyébként is szeretek)
Tényleg? Csak azok a lovak... :-D
sajnos nagyon nem értek a teniszhez, úgyhogy csak a külső döntene...
Amúgy Zola-tól minden könyvet elolvastál?
Érdekes választás.

Maurice Druont ismered?

Én is négyest kaptam matek érettségin. :-)
Húú, de jó volt végigolvasni, folytatást! :)) És ott vannak az én kérdéseim is, hát tisztára büszke vagyok :DDDD

Nekem még az a kérdés jutott eszembe, h ha találkoznál Katie Holmes-szal, mit mondanál neki? ^^

Most Te vagy a "kevésbé titokzatos Virgogirl" XD De kellenek még azok a kövi körök:)
De jó! Én kicsit félek tőlük... mármint a lovaktól.
Bár tudok lovagolni, de mégis.
Szegény Katie!!! :-D
Azt a Céline Dion számot én sem bírom elviselni!!!
Mondjuk Rihannat bírom.
Hogy hívták az óvódai szerelmedet? És a gimnáziumit? Keresztnevekre gondolok.

Volt-e plátói szerelmed? Szép emlék-e?
Készítettél-e valaha egyedül töltött paprikát? És szilvásgombócot? Gyúrásra gondolok. :-)
Ha egyedül kellene eltöltened egyik év karácsonyát, de bárhová mehetsz, és bármit csinálhatsz, mi lenne az?
Melyik a kedvenc rétesfajtád?

Na jó, abbahagyom. Mert szerintem éhes vagyok, azért teszek fel ennyi kajával kapcsolatos kérdést... :-D
Nem mindegyiket, a városokat nem csak a Rougon-Macquard ciklust (és lehet, hogy abból kimaradt egy-kettő...)

Az elátkozott királyokra gondolsz? Imádtam.

Mit mondanék Katie Holmes-nak? Azon kívül, hogy fusson? :-D (nem, azt nem, nincs közöm a magánéletéhez, talán egy hosszú, hosszú beszélgetés után...) Azt, hogy növessze vissza a haját.

Én Rihanna hangját sem szeretem.

Gergőnek és Gyurinak.

Azt hiszem, nem volt...

Nem és nem.
Scala, engem ez végtelenül szórakoztat, keep on :-D

Háát, szívesen mondanám, hogy elmennék misére (mert még sose voltam) meg pl. árvaházba, hajléktalanok közé segíteni, vagy ilyesmi, de ahogy magamat ismerem, ülnék itthon, interneteznék, és nézném közben a Mary Poppinst.

A túrós
Akkor olvasd el Druontól: a Finom famíliákat, és ha tetszett, /bár biztosan fog/, annak a trilógiának az első és harmadik kötetét is! :-)

Még vissztérek, de most muszáj falatoznom.
Van-e olyan étel, amit kimondottan nem kedvelsz?

Kiskorodban fordultál-e meg az ágy egyik végéből a másikba éjjel, alvás közben?

Hány évesen ittál először kávét? Bár ezt lehet, hog yírtd már kommentben...

Mennyi a vérnyomásod?

Milyen színű a függöny a hálószobádban? Uhhh. :-)
Én már egészen megszoktam ezt a hajhosszt neki :) Amúgy azt hittem, hogy a Tom-féle farmert megemlítenéd neki ;)

//Jaj ne, imádom a Karácsonyt (tudom, h kis betű:D), de én még nyarat akarok, és mégis mindjárt évvége megint :( Az ősz amúgy a kedvenc évszakom, de nyár végén mindig azt kívánom, bár most kezdődne még csak el!//
Talán a káposztástészta. meg a kocsonya

Passz. De már akkor is rossz alvó voltam.

13-14

alacsony (ezért is kávézom)

redőny van, és az barna

Hmm, ha szabad még kérdezni, akkor:

-milyen magazinokat veszel?

-szoktál kiollózni belőlük?miket?

-mi van a hűtődön?(felmágnesezve értem) vagy csupasz szegény?

-kedvenc évszakod?

-kedvenc jeans-fazonod?

-kedvenc történelmi (divat)korod?

-szénsavas vagy mentes ásványvíz?
...
szabad!

Egy ideje az interneten olvasok szinte mindent, de gyűjteményem van pl. InStyle-ből. Magyar magazinokból elvétve vásárolok, mert minőségen alulinak tartom őket.

semmit, mindegyik egyben van még

a bevásárlótáskám

mindegyiket szeretem, nem vagyok válogatós

bootcut

a huszas-harmincas éveket nagyon bírom, de az összeset gyönyörűnek tartom

mentes!
Engem az érdekel, hogy azt, amit nem árulsz el (munka, keresztnév), miért nem árulod el. (:
mert beazonosíthatóvá válnék, és azt nem szeretném :-)
:DD
én Glamourt szoktam venni, leginkább a képek miatt, meg h "vmit vegyek már". Ha olvas(gat)ni akarok, nem magazint fogok venni, ezért sem szeretem a mindenfélékkel teli lapokat, amik amúgy divatmagazinnak adják el magukat. Külföldiekre én is szert tennék! Én sem vagdosom őket amúgy :)

akkor mééég:
-van olyan ruhád, kiegészítőd, ... amit te magad terveztél, esetleg magad is keltetted életre? mesélj róluk :)

-cipősarok-magasságban mit szeretsz? (bár erről mintha olvastam volna már...)

-mit csinálnál, ha áramszünet lenne nálad (otthon)?

-külföldi dolgok közül mit szeretnél, mi jusson el minél előbb hozzánk? (lehet üzlet, irányzat, bármi)

-szoktál bicajozni? :D

-roller? ^^

-szereted a vidámparkot? miben mennél, mire ülnél fel? szereted a vattacukrot? (és szerinted lehetünk stílusosak nélküle, ha már vidámparkban vagyunk? :D)
Azért válnál beazonosíthatóvá, mert személyes ismerősöd is olvassa esetleg a blogod, vagy azért, mert kishazánkban egyedül Te végzed azt a munkát, amit, és olyan névvel, amilyennel? ((:

A munkádat legalább körülírhatnád, engem igazából ez érdekelne leginkább.
-legkedvesebb turkált darabod? (amiről tudod, h máshol aligha juthattál volna hozzá) ha nem titok, jöhet az ára is :D

-mi az, ami tetszik (ruhadarab, kiegészítő...), de úgy érzed, nem illene hozzád, szóval nincs is neked? (pl. kitűzők, usánka :D ...)
na utolsó és megyek :D

-ki szerinted a legsítlusosabb (rock-, film-, ...)sztárcsemete?

-mitől féltél gyerekkorodban? (esetleg most)

-mik a terveid a közeljövőre nézve? csak kicsi dolgokra gondolok, vmi nem próbált kipróbálása pl, csak konkrétumokkal :D

leálltam :D
Köszönöm, válaszoltam (:
Frances,

most egy se jut eszembe...

mostanában az alacsonyat preferálom, mert a párom nem sokkal magasabb nálam, és nem akarok a fejére nőni :-)

fognám a laptopom és elmennék egy netkávézóba :-D vagy aludnék egy jót

Starbucks és Sephora; irányzatokból, hozzáállásból is van jó sok, de az már egy másik blog lenne

nem, nem

nem szeretem, mert a pesti szerintem borzasztó. De mindenképpen kényelmes ruhába mennék, aminek nem bj, ha piszkolódik. Ott úgyis a játék a lényeg :-D A vattacukrot meg szeretem

Nagyon szép bordó bársonykabát 5200-ért, világos bőrkabát 6000 körüli áron

a legtöbb bunda - és itt a műszőrmére is gondolok -, mert úgy néznék ki benne, mint egy jegesmedve... bár szerintem mindenki

mármint pici gyerek? Suri Cruise és a Pitt srácok

az épitkezési daruktól :-D

szeretném megszerezni a jogosítványt... vagy még közelebbire gondolsz? Jó lenne felöltözni.
Úgy volt, a Starbucks jön Mo.-ra is... - kérdés, hogy mikor. Mikor a hírt olvastam, nem volt szó arról, hogy nagymama leszek, mire besétálhatok egybe. :S

No akkor kérdezek én is, de igyekszem kevéssé kompromittáló lenni ((:

- Mi volt a jeled az oviban?

- Írsz másik blogod is? No és van kedvenced?

- Mindennap sminkelsz, vagy van, hogy kimarad? Ha csak leszaladsz "parizerért", magadra kensz valami szépítőt?

- Hány embert tartasz barátodnak?

csigabiga

igen

nem mondanám, hogy van kedvencem, sok van amit kedvelek, de az megint egy hosszú, hosszú felsorolás lenne

A fényvédős krém annak számít? Egyébként hangulattól függ, a legtöbbször van rajtam szempillaspirál, mert attól szupernőiesnek érzem magam (és jól lehet rezegtetni a szempillákat)

kettőt, talán hármat.
Nem égsz a vágytól, hogy Te faggass ki bennünket? ((:
vannak ötleteim, ha erre gondolsz...
Öööö....... valószínűleg nem arra gondoltam, amire Te gondoltál. [:
Az Etainnek küldött e-mailt én is megkaphatom?! Engem is izgat, ha nem baj...
én is, én is! :)

Virgo! Kezdem azt hinni, hogy valami híres ember vagy, és ezért titkolózol.
Munkából és keresztnévből máshogy nem jöhetnék rá semmire. Fura ez nekem :)

Szöget ütöttél a fejembe, hallod...
Még egy kérdés: volt olyan látogatód itt a blogon, akit kitiltottál, olyan minősíthetetlenül nyilvánult meg?
és hó nélkül nem lehet? Eszünk egy gofrit, azt húzlak miközben eszed, esszük, aztán meg te húzol:D
Egyébként ha írnál a Hellboy kettőről szivesen kirakom a droidra:)
Virgo, jobb ötletem van:
Libegőzünk? Én nagyon szeretem! ;-)
Még vattacukor is van a kilátónál!!!
Nem vagyok híres (még), de az internet csodákra képes...

Scala, nem volt, pedig egy időben nagyon hajlottam afelé ;-)

Koimbra, egy forralt bor akár becsúszhat mellé... a Hellboyt meg szívesen :-D

A libegő is jó, nem is tudom, mikor voltam utoljára :-D
Meg akartál szabadulni tőlem?!?! :-D

Igen, menjünk Libegőzni,ezt úgyis 'át kell beszélnünk'...
Miből gondolod, hogy rólad van szó ;-)?

egyébként találtam neked valamit: keress rá a Youtube-on: Chi's Sweet Home.... japán anime, de szerintem tetszene neked
köszike Virgo

a keresztnév el nem árulása, azért szemtelenség. :D

Úristen, mennyi komment, igy jár az akinek nincs otthon nete, DEEEEEEEEEE jövő héten bekötik, jupiiiiiiiiii. Legalább majd nem maradok ki a beszélgetésekből!!! :-(

Még nem értem a végére, csak megláttam Virgo egy kommentjét, hogy egyszer szivesen menne misére.

A személyes élmény csak annyi, hogy én sem vagyok vallálos (sőt még meg sem vagyok keresztelve :-S) és mindig is irtóztam mindenféle vallásos témától. N
Na de amikor jön életed párja, aki vallásos, könnyen meg tudnak változni dolgok. Ő ugyanis "aktiv" templombajáró. Minden vasárnap megy (ment templomba), bár sokszor velem van a mise időpontjában, hupszi... :-).
De nagy lépés volt tőlem, hogy húsvétkor pl. én vittem el kis szülővárosomban misére. Meg kell, hogy mondjam tetszik, mert megnyugtat valamiért és pl. az templomi esküvő is sokkal bensőségesebb, mint egy polgári (legalább az elmúlt esküvők tapasztalata szerint).

Na most folytatom a kommentek olvasását :-)
Irsz másik blogot is????? Mit???????
Akkor én is kérdeznék:
- Siros tipus vagy-e? Mikor sirtál utoljára? (Bocsi, nincs a céges klaviatúrán hosszú "i".)
- Sör vagy bor?
- Tenger vagy hegy?
- Lehetségesnek tartod, hogy egyszer szervezzünk egy titkos randevút a törzskommentezők között (akit szivesen látnál)? :-)
Szia Lizi,

- igen, eléggé, és a születésnapomon sírtam utoljára (mert anyu "elfelejtette")

- mindkettő, de nem egyszerre :-D, és nagyon ritkán

- inkább tenger
- persze :-D már gondolkozom rajta egy ideje
Mármint úgy tett mintha elfelejtette volna?
Nem, küldött egy sms-t, de utána elfelejtett rákérdezni, hogy megkaptam-e... Úgyhogy amikor este felhívtam, akkor teljesen úgy vette, hogy megkaptam, és nem is beszélt róla többet. Én meg nem kaptam meg, de nem akartam rákérdezni, hogy "mi van anyám, ennyire szenilis vagy?".... úgyhogy végigzokogtam az estét :-)
"Sörre bor mindenkor, borra sör meggyötör." Csak a sorrenddel kell vigyázni. ((:
Jaaajjjj szegénykém. :-)
Na én ezért útálom az sms-t. Ilyen alkalmakkor meg pláne jobb, ha az ember személyesen elmondja a jókivánságait, nem?
Persze ezzel nem anyukádat akarom bántani, Isten ments. :-)

De jövőre már biztosan hivni fog ;-)
Remélem azért boldogan telt a napod?
Igen, de közben meg tudta, hogy rohangálok, meg munka közben nem tudok vele fecsegni, és nem akart zavarni. És megígérte, hogy ezentúl egyből hív, amikor eszébe jut :-D
nekeem 2 éve a párom felejtette el, Virgo! :( Úgy, hogy egész nap nem hívott és azthittem valami nagy meglepire készül. :( Kicsíptem este magam és akkor esett le neki, amikor meglátott puccosan! :S

Húúúúúúú, nagyon rossz volt. Ismerem az érzést! :(((((((

Kaptam extra ajándékot persze tőle, de persze az nem ugyanaz! :S
Jaaaj. Ez nagyon szörnyű.Velem nem fordult elő... de annyira együttérzek, el tudom képzelni milyen lehet...
én azért, hogy elkerüljem azt, hogy bárki is elfelejtse, már előre beharangozom, így nincs sértődés a részemről, meg szomorkodás :-DDD

jaj, és Virgo, a mail engem is érdekelne, amit Etainnak küldtél... :-)
Beálljak én is a sorba??? ;-)
Rád bízom, de nincs benne semmi érdekes :.-D
Nem baj, szivesen fogadok tőled levelet ;-)
Üdv!
Jajj egy hétig nem tudtam netezni és blogelvonási tüneteim kezdtek lenni. :D
Nagyon jó volt olvasni a válszokat. :)
lumena, Üdv újra a fedélzeten! :-)

Lányok, nagyon fontos!!!
Valamelyikőtök hetekkel ezelőtt írt egy osztrák natur-termékekkel foglalkozó cégről, keddig küldje el legyen szíves mégegyszer a linket. Szerdán beszélek valakivel, aki be akar szervezni valamibe (nem fog, nem az Amway, és nem is a Forever Living Products), és lennének ellenérveim, de kellene az osztrák cég honlapja!
Nagyon-nagyon leköteleznétek ezzel a segítséggel!
Pussz.
Scala, lehet, h. már késő, vagy már más elküldte emailben, de előkerestem neked: www.styxkozmetik.hu/
Engem legutóbb az 'LR'-be akartak...
Igen, ezt én mondtan :-)
Aha:) (remélem nem tűnt úgy, mintha úgy csináltam volna, h. én mondtam :D:P) én csak kikerestem...legalább újranéztem a képeket. Btw, Virgo, mikor lesz megint "kp v kártya" vagy hasonló, szóval kozmetikumos dolog? :)
hááát, igyekszem. De kib feleannyit blogolok, mint amennyit szeretnék, és ötödannyit, mint amennyi témám lenne
Óh dehogyis, Frances ;-)
Nagyon szorgalmas voltál...
Virgo, értem én, még csak nem is kritika volt vagy vmi, csak imádom a kozmetikumokat
(folyt.köv.) és már egész rég olvastam saját tapasztalatot, pedig az egyik kedvenc "rovatom" itt (is) :D Milyen témák amúgy? Lehet, h a párod szerint így is kétszer annyit blogolsz, mint ő szeretné :D:D

Lizi, köszi ;)


süti beállítások módosítása