Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Közkívánatra: a titokzatos Virgogirl

2008.08.27. 14:39 - Virgogirl

Címkék: személyes blogdolog

Most, hogy lassan egy éves lesz a blog, érdekes és vicces játékot ajánlok (persze, lehet, hogy csak nekem lesz az :-D). Mivel eléggé próbálom titkolni, hogy ki is vagyok -remélem, sikerül... -, de ugyanakkor az olvasók nagyon a szívemhez nőttek (ált. úgy emlegetem őket, hogy a "webbarátnők"), gondolom, szeretnétek pár dolgot megtudni rólam. Vagy csak én hiszem ezt? :-)

Szóval, arra gondoltam, hogy a következő hetekben (szept. 14-ig) bárki, bármilyen kérdést feltehet nekem e-mailben vagy kommentben - én pedig válaszolok majd rájuk a blog szülinapján (nem garantálom, hogy mindenre... de majd meglátjuk).

Mit szóltok? Vagy hülyeség? Esetleg senki nem kíváncsi rám? Azt is meg lehet ám mondani...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr32636094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hú de, jó ötlet. :-)

Azért majd csinján bánom a kérdésekkel, nem akarok a kis intim szférádba bezavarni. ;-)

én kíváncsi vagyok ám :-)

lehetek az első kérdező? mondjuk, mit dolgozol? szerintem ez nem annyira intim :-)
akkor megválaszolod az "indiszkrét" kérdéseimet? :D
ez jó :))))
Szóval kérdések addig, és válaszok, majd egy postban?
oké, közben én is újra olvastam, akkor még nem kérdezek :-)))
Én is nagyon kíváncsi vagyok. Sok mindent tudok, de rengeteg minden érdekelne.
Konkrétan képre gondoltam a mailfiókomba... :-D
A kis hamis Scala... :-D
de kérdezzetek nyugodtan, én pl arra is nagyon kíváncsi vagyok, hogy ti mire vagytok kíváncsiak rólam

(aztán majd lesz ennek folytatása, nyugi...)
Nem éréééééérrrrrrrrrrr!

Virgo emaileket vár, ne lőjetek el itt mindent! :)
zsani, email vagy komment, amelyik kényelmesebb
zsani, email vagy komment, amelyik kényelmesebb
Ja, én is nagyon szeretlek Titeket! Mindenkit! Én azt szoktam mondani, hogy A Lányok.

Pl. Angelina ikerterhessége lombik, de Ti eleinte nem hittetek nekem; és úgy meséltem, hogy szerintem az, de A Lányok azt mondták, nem... :-)

Néha úgy mondom: 'A Lányok a DivatBlogokról'...
Zsani,

a postban az áll: e-mailben vagy kommentben...
De valószinűleg hasonló dolgok érdekelnek mindenkit.
:-D Scala cuki is
jah, valszeg már vak is vagyok! :D Mentségemre szolgáljon, hogy reggel jöttem haza és alig aludtam, mert valami hülye az ablakom alatt telefonált. . . :(
Már 10-kor felébredtem. 3 óra alvással egész jó vok, nem? :)
nekem sem megy ma, hogy normálisan értelmezzem a bejegyzéseket, biztosan azért, mert én meg a munkahelyen vagyok, és állandóan le kell tennem kis ablakba a megnyitott oldalakat :-)
meg dolgozni is kellene egy kicsikét :-)))
A munka ma nálam is háttérbe szorult, mert gyakorlatilag chatelünk.

Zsani megnéztem ám, és reagálok is még ebben az órában! :-)
Nekem sem megy annyira, állandóan csak refreshelem az oldalt. Na meg tegnap jöttem vissza szabiról és kell idő a visszarázódáshoz. :-D

Én csak akkor ugrok gyors át SAP-ba, ha elhalad itt valamiféle főnök. :-D
Lizi :-DDDDD Osztom ezt a munkamorált, ma! :-D
én is, sajnos... de már fél négy van, ilyenkor már szabad :-D
Nah, szval

Strange-t már bejelöltem és most Lizi-t fogom. Azthiszem ezeket már vehetjük kisebb ismeretségnek amúgy! ugye? :) (szval nem gáz?)
Linkeket!!!!!!!! LINKEKET Scalanak!!!!!!!!!!! :-)
Ezek szerint senkitől nem kapok kérdéseket... hát jó...
Scala,

keresgélem az email cimed, mert már tudom, hogy közzétetted, de nem találom, úgyhogyinkább megkérdezem... Köszike

Virgo,

milyen tipusút szeretnél???
dehogynem.
Én mindjárt küldöm az iwiw-es linkem is
Virgo,

stornó a kérdésem, mert már olvasni sem tudom. Képeket olvastam. ;-D

Kérdés... gondolkodom és irok, igérem!!!
nah, most tanácstalan vagyok. netán megbántottalak? :S
egy picit, itt szipogok... ha felhívnálak, hallanád :-D
Lizi,
ha rákattintasz a nickre tudsz küldeni,
de a kedevedért: scala.blogok@gmail.com
Kérdések:
1.) Virgo Drága, természetes-e a hajszíned, vagy festeted/fested? Valaha volt-e befestve a hajad?

2.) Van fémallergiád? :-)

3.) Mennyire érzékeyn napra a bőröd? Fehér bőrű vagy?

4.) Hány éves a szüleidnél élő cicád?

5.) Van laptopod vagy mindenhol asztali számítógépet használsz?

6.) Leszoktál arról, hogy megnézd milyen keresőszavakkal tévednek a blogodra? Vagy csak nem teszed közzé postban, az utóbbi hónapokban?

7.) Hányasra érettségiztél matematikából? :-D

Nos, egyelőre ennyi.
Mi a kedvenc filmed? :D (micsoda fantáziadús kérdés ez tőlem:)
Akkor én is:

1.) Melyik a kedvenc testrészed vagy hogy máshogy fogalmazzak, mit szeretsz a leginkább magadon?

2.) Előző inverze, mit nem szeretsz magadon?

3.) Mi a kedvenc ételed?

4.) Hova szeretsz járni szórakozni, milyen tipusú zenét szeretsz?

5.) Ha megkérné a kezed a párod, hozzámennél-e? :-D
1.hány éves vagy? :DD
2.hol szoktál ruhákat vásárolni magadnak?
Ha figyelmesen olvasod a blogot, az elsőre megleled a választ! ;-)
Vagy Strange blogját? Már nem tudom... :-)
Sziasztok!
Jaj egy csomó kérdést leírtatok előttem. :) Kérdéseim:

Ki(k) a kedvenc festő(i)d? Kedvenc képe(id)?

Kedven könyvek, írók?

Nem voltam pár napig netközelben és mennyi olvasnivaló megint. :)
Scala, Strange és én pontosan egy napon születtünk, úh ha az egyik megvan, akkor megvan a másik is :-D
Igen tudom, de egyik post alatt fejtegetjük ki hány éves... És nem voltam 100%, h. a Te blogodon itt, vagy Strangenél... :-)
azt hiszem itt volt :-)
Szia, én igazából Szilda vagyok úgy találsz rólam bármit is a neten, csak ezen a vacak blog-on nem tudom regelni, mert már ezer éve regeltem anevet, de sehogy nem férek a profilomhoz, de az az én bajom, és nem ez a lényeg. Szóval véletlen keveredtem hozzád, a googlin beírtam képkeresőbe a forró lábfürdő szót:D, de több mint egy órája itt barangolok, ha krédésem adódik, felteszem, de még nem fogalmazódott meg, max annyi, hogy mennyi időt szánsz a blogodra. Szóval gratula, ha van kedved, nézd meg az én blogjaimat is, és még webbarátnők is lehetnénk:D, de orltái a blogod, az egyszer tuti.
Helló Szilda,
Igen, nagyon jó kis blog ez!!! :-)

Poén, hogy épp ma keveredtél ide, amikor ez a kérdéses, önfelfedős dolog elindult Virgonál! :-)
hát, akkor elsiklottam az információ felett, majd átrágom magam néhány kommenten, ha lesz kedvem :DD
sztem is jó kis blog ez :-)
Szia, Szilda, köszönöm a bókot, gyere máskor is :-D
Sziasztok!
Már sok jó kérdés volt, nekem csak ez jutott eszembe:
Emlékszel még, miért kezdtél blogolni 1 éve? Miért éppen a divat témában, honnan jött az ötlet?
Már valaki írta, csak nem ide, úgyhogy fontosnak tartom feltenni: Virgo, mi a keresztnevet? Pontosabban a ma leírtak tudatában: Mik a keresztneveid? :-)
és melyiked használod? és becéznek e? :D
egy Szex és NY-ból lopott kérdés: Ki játszana téged egy filmben? :D
Hihi, még eszembe jutott, hogy lehetnének kérdések azok a hagyományos indexesek, amik a hét bloggerében vannak. Azok közül a legjobban az tetszik, hogy szexeltél-e már a blog hatására, vagy ilyesmi, na az annyira rossz kérdés, hogy már jó. :)
Szexelni a blog hatására?!?! :-D

-tényleg, a bloggal kapcsolatban, honnan szerzed az infókat a bloghoz? vannak titkos oldalaid amiről szemezgetsz vagy csak szörfözöl és mindíg találsz vmit?

-nemtom h kérdezték már: milyen hajad van, hosszú vagy rövid, szín, fazon?

-van tetoválásod? vagy piercing?

sztem itt mindenki mindent tudni akar Rólad :-)

Én nagyon meglepődnék, ha lenne tetkója Virgonak... de simán lehet... :-D Húúú, akkor senki ne vegye magára pls a tetkó gyűlöletemet közületek, OK?
Szia Virgogirl!
Ha találkozhatnál egy emberrel, aki akár él akár holt, ki lenne?
Honnan ismered ilyen jól a divatot?
Te mennyire vagy márka függő (ruhákterén)?
Homeopátia, természetgyógyászat mi a vélemányed ezekről? És a pszihoszomatikus betegségek létéről?

Ennyi kérdés, várom a választ!!!
:)
Az én kérdéseim a titokzatos Virgogirlhöz :
-tinikorodban milyen divat-ballépéseket követtél el (ha volt ilyen egyáltalán:D)?
-kedvenc részeid, momentumaid a SATC sorozatból (de a filmből is akár)? (elsősorban divat szempontjából, de nem kizárólag)
-van olyan ruhadarabod, ami még mindig a saját premierjét várja a szekrényedben (már jó régóta), de nem szívesen válnál meg tőle? Mi az? Miért nem volt még rajtad?
-kedvenc netes oldalaid? (bár azt hiszem, ezt már kérdezte vki)
-(kicsit snassz, de) kedvenc dalaid? Ha tudod, úgy is besorolhatod, hogy erre szeretsz legjobban ébredni reggel, ez kapcsol ki... És melyik daloktól mész a falnak? :D (ugyanez mehet előadóra is)
-mit kaptál szülinapodra?
//-válaszolsz a kérdéseimre? (légyszi :D) //

Most ennyi jutott eszembe, gondolom bőven sok. Nem kis feladatra vállalkoztál ám, sok sikert hozzá!
óh, még egy kérdés:
-melyik volt a kedvenc kérdésed?


süti beállítások módosítása