Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Ikon of the day extra: Eva Longoria tízszer

2008.08.19. 18:03 - Virgogirl

Címkék: fotó divat ikon híresség red carpet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A színésznő az Alma gálán volt háziasszony, tízszer öltözött át :-D

(tervezők, "elemzés" később)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr1623471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szerintem fentről a második a legjobb.
ez a 10 kép tényleg ugyanott és ugyanakkor készült? Mintha a haja is különböző hosszúságú lenne...
10-ből 7-szer szép a ruhája (kivétel: 2., 5., 8. )
10-ből 5-ször jó a haja (kivétel: 2., 5., 6., 7., 9.)
10-ből 10-szer jó a smink :D
ez átlagban olyan 6,5 / 10
... és az 5. képet szerintem jobb, ha eltemeti a föld alá, mert tragikus.
érződik rajta, hogy a stylist már kínjában nem tudott vele mit csinálni.
Ezeken a képen mitől ilyen barna?Én is ilyen barna akarok lenni,de szoli nélkül.:))Szolizni nem szabad.Mit kentek vajon rá?
Osztom diab véleményét, a 8. kép a legjobb, és a ruha is gyönyörű!
Nekem a legtöbb képen bejön, pedig nem vagyok egy nagy Longoria-fan.

Sok jó tippet kaptam tőle, azt kell, hogy mondjam! ;-)

Nagyon köszi ezt a posztot Virgo! :-)
OFF: Lizi, ma voltam Attilánál! ;-)
Elárultam neki, hogy tőlem kaptad a tippet! Nem tudta! :-D
Mamba, eleve nem porcelánbőrű, plusz valószínűleg alaposan be van barnítózva.... sajnos elképzelésem sincs, mit használhat

Antibaby, igen, mindegyik ugyanott készült, ruhát és parókát is tízszer váltott
húú, ez nekem sok volt, nem vagyok oda Eva-ért=D
a 3. ruhának szép a színe, és az esése, a 7. (rózsaszín) meg jól áll neki.
Igen, parókát, jelen pillanatban elég rövid haja van (kb mint az ötödik képen)
Remek parókák, azt kell, hogy mondjam! :-)
ééés itt az élő bizonyíték h égig érő lábak nélkül is lehet 1 nő eszméletlen sexy!!!éljenek az alacsony csajok:D:P
nekem ez a nő egyszer is sok :S
a lila ruhát azért elfogadnám!
Na most a Best tényként kezeli, hogy terhes... és, h. nem akarják tudni a baba nemét...
Valami infótok van a dologról? :-)
Azért nem biztos, hogy a Best a legjobb információforrás...
Scala,

csak most láttam az offos bejegyzésedet.
Legalább be lettél azonositva :-) Remélem szép lettél ;-)
Szia Lizi,
Igen, hajtőemelés vegyszerrel volt napirenden,azóta férjem kb. ötvenszer elmondta, hogy most milyen sok a hajam... :-D
Félévente szoktuk, Attila találta ki, hog yez kell nekem. Most pihentetés van két hétig, majd festem (azt itthon kivitelezem, több színt keverek, nagyon profi vagyok benne, azt kell, h. mondjam), végül Attila vág a végéből, mert egy kicsit muszáj... És lezárva a fodrász projekt asszem januárig...
Vegyszeres hajtőemelés. Húha, nem hangzik túl jól. De ugye nem roncsolja nagyon a hajadat??? Tudom, hogy a szépségért mindent, de nehogy rosszat tegyél vele... Vigyázz magadra!!! ;-)
Egyébként én is ritkán látogatom a fodrászt, nincs sok gond a hajammal, meg sok is van. Adhatnék neked... kár, hogy ez nem olyan mint a véradás.
Egyébként nagyon lelkiismeretes fiú, szimpatikus. :-)
én se járok sokat fodrászhoz, mert a festés itthon végzi az anyum. :) melírt is néha. . . :)

ez a hajtőemelés tényleg elég izgin és félelmetesen is hangzik egyben. ;)
Szerencsére nem roncsolja nagyon, és remek a hatása. Egy nagyon enyhe dauert képzeljetek el, kb.
Attila abszolút hajvédő elveket vall, szerencsére. Bízom benne, és mindanbban amiket számomra kitalál. Tényleg lelkiismeretes, barátnőmet is lebeszélte a túlzott növesztésről... Szóval, hogy hülyeség fél évig nem menni vágatni, hogy akkor majd milyen jó lesz...
És Lizi, igen, adhatnál nekem egy kicsit. Please! Adottságaim közül a hajam dússágával illetve vastagságával vagyok a legkevésbé megelégedve. :-(

Lehet, hogy fel kéne hívnom Eva Longoria parókamesterét? :-)
az tényleg hülyeség, bár nekem is volt már olyan, de eléggé egészséges a hajvégem mindig, mert megmondom az őszintét én még a hajszárítóval is csínyján bánok. Hajcsavarás meg ilyenek szoktak azért megesni velem is (még sütögetés is néha), de igyekszem nagyon vigyázni rá. Elég a festés is neki. A vágással persze frissül a hajad. Amikor mondjuk meg akarod növeszteni az őrült nagy macera és ha elmész akkor végeláthatatlannak érzed a sikerült megnövesztenem, mert a hajmesterek hajlamosak azért vágni! :D
Ja, hogy neked nem is a vörös az eredeti hajszined??? Vagy csak tunningolsz rajta? :-)
gesztenyebarna vagyok eredetileg. Amikor megszívta kicsit a nap, akkor volt csak némi vöröses árnyalat benne.

Viszont mindig is tetszett a természetes vörös haj. szeplő ide vagy oda. :)
Igen, a barátném ios két okból nem ment vágatni:
- spórolás (jó, ezt van amikor sajnos, úg yalakul, hogy muszáj)
- hogy nőjön, és a dereláig érjen

Eredmény: extra elvékonyodott hajvégek, tartás nélküli, fénytelen haj.

Attila szerencsére tényleg csak annyit vág amennyit kérsz! :-)
Igen, az elvékonyodott, fénytelen töredezett hajvég nagyon csúnya tud lenni esztétikailag. :S
Igen, nekem is alig vágott belőle, mert azt kértem. Semmi flinc-flanc. Bár biztos vagyok benne, hogy extra dolgokra is képes. De én is a frufrus, szinezett korszak után, a kifinomult, természetesre koronára vágyom. :-)

Persze, ha látok egy gyönyörű fürtös hajat, akkor irigykedek egy kicsit. De az egyenes hajúak mindig is arra fognak vágyni és vizaverza. :-D
Nekem elég lenne, ha több lenne. Az álmom amúgy Salma Hayek haja. Mindig mondom is: Attila, olyat kérek, mint amilyen Salma Hayeknak van...

Erre ő - a dög - közli, nos akkor a hajbeültetést javasolom. Neki ugyanis egy négyzetcentiméteren nemtudom hány szállal több haja van... :-(
Egy kérdés a posthoz, ugye rengeteg smink van Longorián itt? Ugye? :-)
És Lizi, akkor most más a frizurád, mint a képeken, amiket láttam? :-)
Nem vagyok itt pár órát, hogy zajlanak az események...
Lizi, akkor ezek szerint Scalának elküldted a fotókat az új hajadról :-)
Posthoz: a második képen szerintem egész természtes. De a többin látszik, hogy eléggé ki van sminkelve. Nekem gyanús, hogy műszempillája van.
Egyébként pont ez a baj, hogy mi egyszerű emberek elhisszük, hogy ez a természetes és arra vágyunk, mint Te Salma Hayek hajával. És kiderül, hogy ámitás az egész, mi meg kinozzuk magunkat. :-)

Off: Csak nem???? Most épp vállig érő és elől kicsit hosszabb mint hátul. Sajna friss állapotomról nincs kép, ill. az esküvőn készült, csak azon bénán nézek ki (szerintem), szóval várok a fotós által készitett képekre és igérem meg fogom nektek mutatni (mert már Virgonak is beigértem). Na de ha már küldök magamról legyen jó! ;-)
Mit jelent a rengeteg smink? :-)

Tévés felvételhez, "hosszú" programohoz természetesen sok kell meg tartós, mert a tévé iszonyúan fel tudja nagyítani a hibákat. Meg persze le is olvadna, ha nem lenne bevakolva, a reflektorok borzasztó melegek
Igen, igazad van Virgo :-)

Egyébként meg szépen van kisminkelve.
csak mert olyan jól néz ki, és szerintem ennyire nem szép nő...
Ja hogy ezért. Hááát, a sminkesek sok mindenre képesek. :-)
Igen, igen. És az egyik kollégám szerint gyönyörű nő... Szóval ezt én nem mondanám rá, de tény, h. itt nagyon jól néz ki.


süti beállítások módosítása