Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

5+1: a kedvenc parfümjeim

2008.07.07. 19:05 - Virgogirl

Címkék: lista kedvenc parfüm

Ha már ennyire sok szó esett parfümökről és illatokról, egy gyors felsorolás az én favoritjaimról.

Minden nap viselek parfümöt - én enélkül érzem magam meztelennek - és általában négy-öt illatot váltogatok. Azt, hogy éppen mi van rajtam, meghatározza a hangulatom, de pl. az évszak is.

Az abszolút kedvenceim (nálam ez azt jelenti, hogy egynél több üveggel elfogyasztottam már):

1. Valentino V
2. Ralph Lauren Blue
3. Avon Cynthia Rowley Flower
4. Clinique Simply
5. Lancome Hypnose

+1: Gucci II

 

Nálatok van toplista?

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr48557669

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: STD Testing Near Me 2018.03.26. 18:31:50

IAMX koncert vasárnap - TOP5 élőben várható dal - B-oldal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dior: J'adore
Bvlgari (kb. az összes finom)
Nina Ricci: Nina
Hát nem tudom, hogy sorrendbe tudom e őket állítani. . .

Én inkább nyári és téli illatra bontanám:

Téli:

Bvlgari: Omnia Crytalline

Lancome: Hynose

Naomi Campbell: Naomi

Nyári:

Clinique: Happy To Be

Tommy Hilfiger_ True Star (a limitált verziója is fincsi ami aztsziszem gold)

Byblos Blu: Happy Hour (azthiszem, hogy már nem kapható sajnos. . pedig a férfi párja is isteni (páromnak vettem.)

Hugo Boss: Hugo Woman

(most szeretnék beszerezni egy_ Moschino: Happy Fizz-t majd :D

Olcsóbb kategóriások, de szintén imádtaim tárgya:

Morgan: Love
Miss Sixty: Miss Sixty
Yves Rocher: Bambou Fraicheur

Szeretem a Gucci illatait is és nagyon jó a Mandarina Duck illatai is isteniek. . .

és még biztos hagytam ki. . . .

gallianori, mi rokon lelkek vagyunk :-)
Dior: J'adore
Bvlgari: Té bianco,
Té verde, de valóban az összes finom!
Givenchy: Amarige
+
Eau de Givenchy, asszem, már régen volt
Davidoff: Cool Water (ez is nagyon régen volt)
/Estée Lauder : Pleasures ---> ebből csak egy üvegem volt, de folyton akarok még/
Chanel: Allure (az eredeti)
és elnézést a sok betűkihagyásért stb. . . :S fáradok. . .
Egyet kihagytam, még régről: Ysatis de Givenchy! :-)
clinique simply nálam is benne van a top5ben, de az nem megszűnt már? sehol se találok, így meg nem merem teljesen elhasználni.

amúgy a legnagyobb kedvenc a valentino v absolu
Szia Saboteur, itt találtam neked, mert ez egy remek lelőhelye a régóta létező parfümöknek:
www.illatarzenal.hu!
Én jövő héten kapom az első rendelésem, be fogok számolni nektek, szóval ha nincs még tapasztalatod/bizodalmad a netes parfümrendelésben addig légy türelemmel, és majd utána meglátod. Egy biztos: ami fent van a honlapon, van nekik!
Scala, így előbb utóbb közvetítői engedményt kapsz majd...
Zsani, meglepő, de nekem a Hypnose abszolút nyári illat.
Én nekem csak egy van, amit épp használok, de gondoltam megemlitem, mert nem láttam a listában. Régebben a Carolina Herrera Chic-jét használtam, imádtam, de gaz módon megváltoztatták az illatát (nem is értem, hogyan tehettek ilyet). Legalább 2 év telt el, mig mostanra megtaláltam az igazit: Yves Saint Laurent - Elle. Ez én vagyok. :)
Hypnose szerintem is inkább nyári, városi illat...
Akkor lehet velem van a gond lányok. . . ;) Én nyáron inkább a friss, gyümölcsös és citrusos illatokat szeretem. Nekem az ilyenkor édes. . . :D
Nem tudom (csak viccelek, ízlések és pofonok. . .), amúgy mintha úgy emlékeznék, hogy a Lancome ősszel dobta piacra. . .de ez nem 100%. . .
Abban igaza van Zsaninak, hogy van benne édeskés árnyalat is, és úgy alapból én is a friss, citrusos illatokat részesíteném előnyben nyáron... Most nincs itthon Hypnose, még gondolkodom a témán, ha majd lesz egy saját üvegem! ;-)

És Zsani, ez nem gond! Jó illat, és viseld amikor úgy érzed, hogy ez tölt fel energiával!
:) Én páromtól kaptam tavalyelőtt Karácsonyra. :))))) Tudja a drága mi az ami kell nekem (bár szerintem mindig megkérdezi az eladó nőciket. . . ;) )
Nagyon édi fickó lehet, így az elmondások alapján! :-)
Nekem nyárra jöhet az édeskés (bár, én mindig az édeskéseket szeretem), télre pedig a fűszeresebb, nehezebb illat.
egy jó ideje Chanel Chance-ot használok, mondhatni az a kedvencem, sztem a legjobb Chanel-illat :)
mostanában tetszett meg a Carolina Herrera 212, nagyon kellemes, lehet,h. az lesz a következő.
akkor még tetszik a Gianfranco Ferre is, volt régen egy So Givenchy nevű, az sem volt rossz.
a 212 nagyon jó! A Sexy változatát nem ismered?
non-stop
csak és kizárólag nálam a favorit

DKNY - Be Delicious


néha Lolita Lempicka, illetve Nina Love-ja :)
Ms Groutesque 2008.07.08. 11:48:46
A Chance tényleg nem rossz illatcsalád, Allurebe is bele voltam szeretve egy időben; de a többi Chanel nekem hmm. elég büdi. Sorry. :-)
Laló,
Igen én is kinéztem, és ha Te ilyen gyakran használod, szeretném kérdezni, h. nem unalmas a citrusos jelleg benne?

Most nagyon sarkítok: WC illatosító feeling néhány nap után? :-)
Scala,
lehet, hogy másra gondolsz, de a Be Delicious, inkább alma mint citrus... finom nyári illat :) semmi wc fílingje nincsen
www.parfumeriazet.sk/files/product_group/138/image/DKNY%20Be%20Delicious%20reklama2.jpg
Scala szerintem a DKNY Fragrance-re gondolt, az a full citrusos és egy fantasztikusan kellemes illat, csak tényleg valamelyik nívósabb illatosítokkal foglalkozó cég kidobott egy full ilyen illatosítót. NAH az volt egy nagy vétek. . . Azóta nem használom. . .(pedig nem ilyen abszolút wc illatosító szag).
Laló, igazad van!
Mentségemre, nem ismerem a DKNY illatokat, mindig csak szemezek velük... Be delicious-t bevizsgálom akkor újra!

És Zsani (vagy inkább Zseni?) ráérzett arra is, h. mivel kevertem! ;-)
Ez a blog rettentő hatással van rám!
A következőket tettem:
- Marrionnaudban Virgo tanácsát követve a kis papírkákra tollal ráírtam a parfüm nevét, majd illatmintát fújtam rá
- bevizsgáltam a Be delicioust is, Lalónak üzenem, hogy nagyon kellemesnek találom, mégis hiányzik nekem egy olyan egyedi vonás, ami miatt magamének érzeném. De korántsem toalett illatosító szagú! Tényleg friss, gyümölcsös, kellemes. Ha kicsit bevadítanák valamivel, tökéletes volna!
- vettem kis neszereszert, hogy rendszert vigyyek a táskámba, Zsaniinak üzenem, hogy áldassék az ötletért, nagyon szép így, és az átpakolások is könnyebben mennek majd
- közben felhívtak az Illatarzenáltól a második rendelésemmel kapcs. (eléggé rákattantam a dologra, és férjemnek rendeltem augusztusra Herems illatot), lazán megbeszéltem a dolgot, miközben a paírokra fújkáltam, és ami tetszik szintén netről fogom beszerezni :-)
- rákérdeztem a Dior: Escale a Portofinora, nincs és nem is lesz! (hajrá Magyarország!)
- Diortól kinéztem magamnak az Addictot, Addict 2-t és Addict Shine-t, mivel itt vannak a papírkák el tudom dönteni, melyiket akarom a legjobban! :-)

Tisztára illatmániás lettem! ;-)
Mármint Marrionnaudban nem lesz Escale a Portofino a diortól, Illatarzenálban van! ;-)
Drágám, így kezdődik... ne tudd meg, hol ér véget...
Gratulálok Scala! :))))))))))))))))))))) Ne izgulj rám is hatással van a blog. . . Imádatom tárgya. . ..Strange is ám! :)))))))) jah meg Gallianorié is. Azok a Vogue postok. . . :)))
Lányok, nem is tudjátok milyen jó ilyeneket olvasni... még, még, még, még, még...
Disznóság! ;) Eddig azt hittem csak én rajongok a hypnose-ért:
Lancome: Hynose
Versace: Crystal Noir

ezek a top, de én magam készítem a parfümeimet (sokszor ha van rá kedvem-időm), kisérletezgetek...néha katasztrófa, néha cool illat lesz. Változó. :)
Kiszfóka, ez nagyon érdekes, mesélj még!
Nem merek többet felvenni a listámra, komolyan. Gallianoriét megnézem, de annyira addiktívak ezek a blogok, hogy félek!

Bornonheelsbe ezért nem mélyültem el, nem mertem, csak ajánlgatom, (pl. egy 17 éves leányzónak, aki nagyon divatorientált... :-) ).

Már a kezdetektől gonodolok én is a blogra, mondjuk utazás közben + mutogatom a páromnak, ami számára is érdekes lehet: tegnapiak közül pl. az Armani postot!

Tnyak You, Virgo! :-)
Scala:
addiktívak? ezt hogy érted?
17éves és nagyon divatorientált? kire gondolsz?
világosíts fel, kérlek! :)
Addiktív igen, állandóan visszajön az ember, és CSOMÓ időt itt lóg! :-)
Nekem teljesen a sportolás és az irodalom rovására ment!
Viszont teljesen megvonni nem akarom magamtól, mert szükségem van a szépre... és a társaságotokra! ;-)

Csak egy ismerősöm serdülő lánya, aki nagyon szereti a szép holmikat, és most per pill. cipőmániás! :-)
áhh, értem ;) azt hittem, a bloggerekre mondod, hogy ők az addiktívak.
egyébként gyönyörű a cicád. :))))
Oh, köszönjük! :-)
Játékos is, vbggg----> utóbbit ő írta Neked! Komolyan, mert itt téblábol!
:-D
Tudjuk. ;-)

Amúgy ez az új gyakran használt szavam, kezdi lekörözni az indiszponáltat!
... pláne a Dior Addict illatcsaládba való belezuhanásom óta! :-D
Hoooonnan?


AZt hittem, az új kedvenc szavaid: you know ill. illatarzenál
jaj, az indiszponálton annyit gondolkoztam valamelyik nap. De nem jutott eszembe, azt mondtam helyette, hogy nagyon sz*rul néz ki. :-D
100 x :-D!

Igen, talán tényleg azok az új kedvenc szavaim... ;-)
Bár észre sem vettem... :-)))
Kiszfóka,
ma pont egy Versace Crystal noir illatmintát kaptam a Marionnaudban! ;-) Pedig csak két neszeszert vettem, nagyon kevés pénzért...
Összeöntöd az illatokat, vagy mit értesz kísérletezgetés alatt?
Parfüm How-to:
Illóolajokból, és vízből áll. Ki kell tapasztalni, hogy kinek mennyit bír a bőre. Sajnos alapolaj és illóolaj nem jó, mert nyomot hagy a ruhán.
Nekem kb 20-25 csepp illóolaj / 100 ml víz elegy felel meg. Persze gyakrabban kell frissíteni , mint az alkoholos parfümöt, kb 4 óránként, de egyedi (és a mai fiatalok az egyéniségüket igyekszenek hangsúlyozni ;) )
Főleg nyárra érdemes, mert sok víz-kevés illóolaj frissítően is hat, ekkor 5-6 csepp/ 100 ml víz, és ki van váltva a testpermet is... ;) (ui.: vegyész hallgató vagyok, aszem kiderült ;) )

Scala: tetszik az illat? Én teljesen oda vagyok érte. :) illatokat nem szoktam összeönteni, mert a hivatalos parfüm teljes (van fej illata, szív illata) és a szívillatok nem hatnak össze kellemesen (igen, kipróbáltam), így inkább alkotok.
Hello, megszaglásztam, de barátnőmnek adom, nekem túl édes! :-)

Köszi a tippet (parfüm how-to)! És többfajta illóolajat keversz, ugye?
Természetesen többet keverek össze, 3-4 maximum.
mindenki az ízlése szerint. múlt nyáron a jázminra voltam rákattanva, elötte levő évben a rózsára. Ami a fő illat az kb a fele, a másik illatok meg elosztva. Játszani kell vele. :) Érdemes a drágább illóolajat venni, aromaxot, mert vannak bóvlik, azok nem jók (pl.: az illóolajnak nevezett olaj két fázisú)
Ja, ilyen pumpás üres üvegekbe alkotom.

hypnose: ízlések és pofonok. :)
Oh, jo téma :) Nálam nyáron és télen is különböznek az illatok.

Nyáron:
-Carolina Herrera 212 Splash (isteni! ezévben rozsaszin a csomagolás, blöe)
-Bvlgari Omnia Crystalline
-Chanel Chance
-CSP Aqua Motu

bármikor: Carolina Herrera 212 Sexy (éjszakai illat)

Télen:

-Bvlgari Omnia - ezt csak a ruhámra fujhatom,a börömön borzaszto illata lesz :)
-Calvin Klein Euphoria
-Flower by Kenzo

Épp felnéztem a douglas honlapra, megnéztem a top10 illatot, érdekes modon az elsö 5 parfümmel ki lehet engem kergetni a világból :)
Kiszfóka, és hol lehet jó illóolajokat beszerezni? Dm?
És nem a Lancome Hypnose-ra értettem amit, hanem a Versace Black Crystal vagy Crystal noir-ra.

Mondjuk én Versace-ét úgy összességében véve nem bírom...valahogy... nem szimpi ez a Donatella, és nem is nyűgöz le!
Kiszfóka, okosügyes, köszi a tippet.
Bagaela, a toplisták kiábrándítóak, én a magyar könyváruházak lsitáitól kapok sírógörcsöt. Nem is szabad foglalkozni velük!
Csak az egyén a fontos, a tömegeknél nincs erősebb torzító tényező! ;-)
Scala: gyógyszertárakban nagyobb a választék, de 'futottak' illóolajat a dmben is láttam már. Én a gyógyszertárban szerzem be. Érdemes megkérdezni, hogy a citrom olajon kívül van-e még saját illóolaj kiszerelése a gyógyszertárnak. Az aromaxot (ez a reklám helye) ajánlom. annyira nem durva az ára, de nagyon jó a minősége. Az illatokról meg, én általában fm-et veszek, és akkor leírom a barátnőmnek,hogy milyen illatra vágyom. Ő mutat kb 4-5 illatot 8mert többtől elfárad az orr), és amelyik kiabál (mosolyog) az kell. :)
Virgogirl: olcsó és finom (mint egy régi-régi kávé reklám) megoldások híve vagyok és igyekszem a természetes gyógymódokat alkalmazni is. :)
Illóolajból ajánlom a Herbaházat, akár a webáruházat, mert sok mindent lehet náluk kapni.

Egyébként az orrfáradásnál 3 illatot mondanak általában, de egyéntől függő - én sokat bírok, olyan 6-8 szokott lenni, amit még jól el tudok különíteni -, és a kávé (a szemes jobb) tényleg segít felfrissíteni az orrot.
Hű...én a laborban inkább annak drukkolok, hogy minél hamarabb elfáradjon az orrom. Ott sajnos büdi van :(
De a tipp jó, majd parfümözésnél alkalmazom. :)
Örömmel tudatom, hogy beszereztem a Hippy Fizz-t :)))))))))))) amire vágytam ezen a nyáron! :))))
Én pedig rendeltem egy Dior Addict Shine-t jövő héten érkezik, na ki szállítja?!

Egyet találhattok! :-)


süti beállítások módosítása