Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Színbűvölet

2008.06.30. 10:46 - Virgogirl

Címkék: stílus szavazás divat ruha szín

Gyorsan megszavaztatom a népet, másra nem nagyon van most kapacitásom...

Szóval: az idei nyár a színekről szól, mindenhol élénk árnyalatok (sminkben, körmökön, ruhákban, kiegészítőkön), viszont szerintem nincs olyan lény, aki csak a divatszíneket hordaná - illetve akinek ne lennének korszakai. Mint Picassónak :-). Nálam egy időben a pink dívott, majd a narancssárga, most pedig rengeteg pirosat hordok, és beszereztem magamnak egy csodás piros táskát is.

Ezekben a korszakokban igyekszem a meglévő (ált semleges színű, fekete, fehér, farmerkék, szürke, drapp) darabjaimat kombinálni a színesekkel, és mondhatom, nagyon élvezem a játékot, szeretem, hogy egységesnek és jellegzetesnek tűnök attól, hogy mindig csak egy-egy élénk, "jelentőségteljes" szín van rajtam. Még a szekrényem is színek szerint van összerakva, és ha mintás ruhadarabokat veszek (ami elég ritka), abban is hagyom dominálni az éppen aktuális kedvencemet...

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr83545663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

most jövök ki a barna-korszakból, most nincs konkrétan egy vagy két szín, amit hordok...keresem az új kedvencet :-) addig is, amíg megtalálom... mostanában leginkább mintás ruhákat vásárolok :-)
Én a pasztell színeket és a természetes színeket, ezen belül a barnát különösen szeretem. Elég régóta élem ezt a barna-korszakot. De van, amikor a hangulat olyan, hogy csinálok valami hátraarcot, és élénk színt veszek fel.

Én is szeretek kombinálni. :) Régen azt hittem, hadilábon állok a színekkel, például a rajzolás sosem ment színesen, így sokáig úgy volt, hogy csak simán grafikus úton megyek tovább. Aztán azt hiszem, belejöttem, vagy türelmesebb lettem... A fene tudja. :)

Nekem is szín szerint vannak a ruháim a gardróbomban. Így sokkal könnyebben átlátom a kínálatot. :)
Nekem is szín szerint és anyag és jelleg szerint...
Rendszerezés mániás vagyok! ;-)


süti beállítások módosítása