Csecsebecse

Divat, szépség és kényeztetés, kívül és belül, azoknak, akik szeretnek időnként a felszín alá lesni... ennek ellenére színes, szagos és szépséges marad. Itt biztosan elérsz, ha kérdeznél, ötletelnél, ajánlanál vagy éppen gonoszkodnál: virgogirl@freemail.hu

Lájk

Szólj hozzám!

Még több divat

Minden, ami érdekes

6 (7) 8 (7) 9 (6) agyrém (72) ajánlat (95) arcápolás (18) arctisztító (8) armani (8) a jó ügy (34) blog (12) blogdolog (13) casual celeb (78) chanel (14) christian dior (9) christian louboutin (7) cipő (38) csizma (9) divat (844) divatbemutató (77) dolce&gabbana (7) ékszer (27) elie saab (9) elmélkedés (9) érdekesség (258) esküvő (12) ezadivat (6) ezer alatt (6) fehérnemű (17) film (15) fotó (913) gála (38) galéria (39) haj (41) harpers bazaar (5) haute couture (16) hellókarácsony (5) heti kérdés (21) híresség (1022) hit&miss (10) ikon (462) ikon klasszik (42) illat (22) internet (16) jean paul gaultier (6) jön (77) kedvenc (8) készpénz vagy kártya (13) kiegészítő (12) kipróbálva (27) klasszikus (10) köröm (11) krém (6) lancome (6) lista (27) louis vuitton (7) luxus (83) magazin (63) marchesa (6) marc jacobs (6) melyik a menő (23) modell (62) napicuki (5) napipasi (14) nap műtárgya (28) nyár (11) ok vagy ko (12) ősz (12) parfüm (93) parfümpéntek (21) pasi (38) red carpet (48) reklám (153) resort (13) retro (8) ruha (36) ruhamustra (27) ruhatár (6) rúzs (7) s/s2011 (11) smink (55) stílus (56) szandál (7) szavazás (56) személyes (29) szempilla (6) szépség (70) szín (5) születésnapos (12) táska (26) tavasz (22) tél (11) termék (59) tervező (5) test (8) testápolás (13) teszt (31) tipp (44) történet (5) ünnep (6) vanity fair (7) versace (6) vicces (115) videó (152) vogue (18) zene (5)

Termékteszt: L'Occitane szőlős család

2008.01.17. 01:10 - Virgogirl

Címkék: teszt szépség luxus termék ajánlat szappan radír testápolás

A L'Occitane en Provence termékeivel először Franciaországban találkoztam (a cserediákság előnyei), aztán, ha jól emlékszem, Budapesten is volt üzletük ami bezárt, majd megint nyitottak - most talán három is van. De nem ez a lényeg. Lehet rólam tudni, hogy illatmániás vagyok, mindent szeretek megszaglászni, és egy-egy finom illat teljesen el tud varázsolni. Ennek a cégnek pedig varázslatosak a termékei, ami az illatukat illeti. Talán túl jók is... ugyanis én tolakodónak érzem őket... 

Ajándékba kaptam a születésnapomra egy szőlős csomagot - aminek az illata fantasztikus, a hatása közepes, az ára  (mert megnéztem, gondolván, megveszem a többi terméket is, hátha úgy hatékonyabb) pedig horribilis.

A cég oldalán található leírás szerint a szőlő segíti a méregtelenítést, feszessé teszi a bőrt stb, stb. Nekem a radírozós szappan vált be a legjobban - igaz, heti egyszeri használatra javasolják, de én annyira szeretem a "dörzsiérzést", hogy 1-2 naponta használom. A szőlőkivonaton és a szőlőmag-olajon kívül barackmag-őrleményt is tartalmaz, az illata pedig isteni - friss, krémes, szőlős.

A másik termék, ami szintén pozitív hatással volt rám, a "szépségtej"; egy könnyű, gyorsan felszívódó, erősen hidratáló és enyhén feszesítő testápoló. A fő hatóanyagok ugyanazok, mint a szappannál (szőlőmag-olaj és szőlőkivonat), és állítólag - a leírás szerint - enyhén gyönygházas fényt ad a bőrnek... nos, én ezt nem tapasztaltam. Az illata nagyon finom, viszont nagyon erős, és sokáig meg is marad a bőrön, és egy idő után már kifejezetten zavar. Parfümöt pedig nem érdemes használni mellette.

A harmadik, ami enyhe csalódást okozott - enyhét? Képtelen voltam rájönni arra, mi érteleme van, és hogyan kell használni - egy "melegítő hatású testpakolás" nevet viselő, sűrű, ragadós, krémszerű izé, amelyet a "problémás" helyekre (értsd: bokától tokáig) kell felkenni, és majd jól felmelegíti a bőrt, segítve ezzel a cellulit elleni harcot és a méregtelenítést. Van benne pink és fehér agyag, ciprusolaj és szőlőmag-olaj... A leírás szerint a "vízmolekulákkal érintkezésbe lépve felmelegszik, és stimulálja a mikrokeringést". Nos, én egyetlen esetben tapasztaltam melegedést: ha folyattam a lábamra a forró vizet. Lemosni viszont iszonyat nehéz, és nemcsak a bőrről, hanem minden másról is, amihez hozzáér.

A termékcsalád ezen kívül tartalmaz még fürdőolajat, meg testradírt, meg vízvisszatartás-elleni zselékrémet.

A szappan jöhet bármikor (csak annak az árát jegyeztem meg, 1890 Ft), a többiről jó szívvel lemondok... De azért visszamegyek majd az üzletbe, ha kicsit több lesz a zsebpénzem, kényeztető dolgokból ugyanis van ott bőven.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csecsebecse.blog.hu/api/trackback/id/tr80300356

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nekem a testradír nagyon bevált, ajándékba kaptam a kolléganőmtől, aki egy tündér, és Olaszországból hozta! :-)

Ilyen melegítős cuccot Ilcsitől ismerek, de az testápoló állagú, és pl. tornázás előtt ha felkened remek hatással bír. A melegedést egyből érezni, dörzsölés után.
A szőlőmagolaj és a szőlő nekem nagyon jó hatással van a bőrömre, Ilcsi néni muskotályos krémjét használom, és van külön szőlőmagolaj, azt is!

A l'Occitane szőlő szappant ki fogom próbálni!
Testápoló nem jó, ha túl illatos, teljesen megértelek. :-)
A paprikás vérpezsdítőre gondolsz, de az más, ha jól tudom, annak más a hatóanyaga (kapszaicin), mint az ilyen fürdés közben használható melegítős pakolásoknak.
Igen, arra gondoltam és tuti más hatóanyag! Persze. Csak a melegítésről jutott eszembe ;-).

L'Occitanetól volt csokis szappanom is... :-) Annyira nem volt utánozhatatlanul szuper, de nagyon élveztem ;-)
Nekem is volt, de másik márka, aminek most nem jut eszembe a neve, és lusta vagyok kimenni megnézni... Én egy idő után telítődtem vele...


süti beállítások módosítása